Voorjaar 23 maart: reparatie motor meet en greet 3e editie!

Hello, can I come over again? Last year was really fun.
Out of work to do on motorcycle: little KTM needs face to be taken down to find out what is severely shaking inside, looks like some plastic part is loose.
 
Hello, can I come over again? Last year was really fun.
Out of work to do on motorcycle: little KTM needs face to be taken down to find out what is severely shaking inside, looks like some plastic part is loose.
Yes of course! You’re welcome. When there is time you can definitely take a look to find the loose part.
 
Hmmm, 85% kans op regen zaterdag, da's wel veel..... Volgende week zaterdag ziet er beter uit. Is het een idee om het naar 30 maart te verschuiven?

Ik vraag het voor een vriend... ;)
 
Hmmm, 85% kans op regen zaterdag, da's wel veel..... Volgende week zaterdag ziet er beter uit. Is het een idee om het naar 30 maart te verschuiven?

Ik vraag het voor een vriend... ;)
Op welk moment vd dag?

100% betekend dat het zeker is dat het gaat regenen. Ze zeggen volgens mij niet hoe lang en hoe laat.

Het kan bv om 3.00 s’nachts regenen voor een uurtje.

Of heb ik het mis?
Of Is 100% 24uur regen?

Help Dr.phil, ik weet niet hoe het weer werkt?!
 
Lijkt mij (wel ovb) ook leuk om bij te zijn!

Ik heb een set carburateurs als reserve op de plank liggen die schoon moeten gemaakt - wat ik nog nooit heb gedaan, dus dat wil ik wel eens doen. Weet niet of het verstandig is daar gelijk een revisie setje bij te halen? (ik heb ze van marktplaats gehaald, geen idee in wat voor staat ze van binnen zijn).

Carbs hoeven overigens (nog) niet gemonteerd en afgesteld. De huidige carbs die op de motor zitten werken vooralsnog prima en zijn goed afgesteld. Er is alleen van de zomer een lijm reparatie op uitgevoerd (stuk alu afgebroken), wat het waarschijnlijk niet eeuwig gaat volhouden. Dus deze wil ik als reserve klaar hebben liggen, en goed schoon zodat in geval van calamiteit snel vervangen kan worden.

Ook wil ik de benzine kraan onder de tank controleren, want ik heb het idee dat er iets niet helemaal goed gaat tussen main/reserve. Daar moet ik overigens zonder al te veel hulp wel uit komen, maar een vat om tijdelijk de benzine in kwijt te kunnen zou wel handig zijn.

Wat betreft eten, ik eet geen vlees (wel vis evt). Kan daar rekening mee gehouden worden, of neem ik beter zelf wat mee om op de bbq te leggen?
Helaas houd ik het simpel wat BBq betreft.
25 pers zie ik.

Probeer gewoon saté in grote aantallen.
Varken en kip
 
Screenshot_20240319_122235_AccuWeather.jpg
 
Hmmm, 85% kans op regen zaterdag, da's wel veel..... Volgende week zaterdag ziet er beter uit. Is het een idee om het naar 30 maart te verschuiven?

Ik vraag het voor een vriend... ;)
Nee. Hele handel zo in de week ervoor verschuiven vanwege een paar druppies is niet te doen.
 
Bbq betaalt.
Kom er alleen nu achter dat ik die dag ook in Veenendaal wordt verwacht.

Dus mijn gedachte: we gaan rond 11.00 uur rijden met degenen die willen (bij goed weer). Bij de afslag Rhenen rijd ik door naar Veenendaal. Na afloop kom ik weer naar Eck en Wiel, zo rond 17.30 uur.
 
Zwetje,

Kun je mijn betaal link ook op blz 1 zetten? Altijd handig
Yes ik doen

Bbq betaalt.
Kom er alleen nu achter dat ik die dag ook in Veenendaal wordt verwacht.

Dus mijn gedachte: we gaan rond 11.00 uur rijden met degenen die willen (bij goed weer). Bij de afslag Rhenen rijd ik door naar Veenendaal. Na afloop kom ik weer naar Eck en Wiel, zo rond 17.30 uur.
Ik snap wat je bedoeld, alleen het is wel een lunch-bbq. Het is eigenlijk de bedoeling dat iedereen rond etenstijd weer foetsie is. Haha.
 
Vanaf eck en wiel, zodat je eerst hallo kan zeggen en spullen afdroppen zoals saté:) en bij terug komst 11:00-11:30 eten voorbereiden en 12:00 saté draaien.
 
Zo vroeg rijden vind ik prima. Maar of zwetje zo vroeg al geluid wil (om spullen te droppen), vraag ik me af.

We kunnen ook bij Echteld (langs de A15) afspreken om 9.00 uur om te gaan rijden, maar dan moeten je spullen wel 2 uren mee 😄
 
Haha spullen droppen om 09.00 is prima, maar verwacht dan nog geen koffie en dat soort dingen want ik moet nog even wat dingen klaar zetten die ochtend.

edit: alhoewel, ik zit zelf ook aan de koffie dan. Nouja prima joh het maakt allemaal ook niet zoveel uit
 
Terug
Bovenaan Onderaan