Voorjaar 23 maart: reparatie motor meet en greet 3e editie!

Ik zie het ja, vanaf 10:00.
zo vroeg is nieuw:) dat was vorige keer niet.
Vorige keer was dat ook al.
Alex en ik waren toen de CBR600's al stipt om 10:00 uit elkaar aan het halen.

Verschil zit hem erin dat er nu nadrukkelijk wordt gevraagd om vanaf 10:00 pas te komen.
 
En als laatste weer in elkaar🫣
Dat noemt men een effectieve dag :+

Moet wel eerlijk zeggen, vorige keer was het ook echt smerig warm volgens mij. Liep tegen de 25-30 graden aan.
Was een leuke dag, maar had toch liever wat minder gesleuteld en meer geluld en eerder naar huis gegaan.
Zelf ging ik volgens mij om 19:00 ongeveer weg en jij nog iets later.

Hoop dat het weer een beetje beter wordt. Voorspellingen veranderen op het moment per uur, want heb geen behoefte om 3 uur lang in de regen te gaan rijden voor de lol:/
 
Vorige keer was dat ook al.
Alex en ik waren toen de CBR600's al stipt om 10:00 uit elkaar aan het halen.

Verschil zit hem erin dat er nu nadrukkelijk wordt gevraagd om vanaf 10:00 pas te komen.
Mss mocht ik niet eerder komen, dat kan ook:)
 
Dat noemt men een effectieve dag :+

Moet wel eerlijk zeggen, vorige keer was het ook echt smerig warm volgens mij. Liep tegen de 25-30 graden aan.
Was een leuke dag, maar had toch liever wat minder gesleuteld en meer geluld en eerder naar huis gegaan.
Zelf ging ik volgens mij om 19:00 ongeveer weg en jij nog iets later.

Hoop dat het weer een beetje beter wordt. Voorspellingen veranderen op het moment per uur, want heb geen behoefte om 3 uur lang in de regen te gaan rijden voor de lol:/
Oh… toen was ik er vast niet bij. Toen ik er bij was was het koud en regen.
 
Vorige keer was dat ook al.
Alex en ik waren toen de CBR600's al stipt om 10:00 uit elkaar aan het halen.

Verschil zit hem erin dat er nu nadrukkelijk wordt gevraagd om vanaf 10:00 pas te komen.
Maar als je veel te doen hebt en zeker wil weten dat je aan de beurt komt moet je ook niet later dan 10:00 komen.
 
Maar als je veel te doen hebt en zeker wil weten dat je aan de beurt komt moet je ook niet later dan 10:00 komen.
Helemaal mee eens, maar deze keer is het expliciet aangegeven niet voor 10:00 te komen. Dus dan moet je daar wel een beetje rekening mee houden :)

Verder gaan dingen tegen zitten. Daar kwam ik al snel achter waardoor ik letterlijk 2-3 uur langer bezig was...
 
Sommige zelfs weken O-):X
Haha ja jij bent recordhouder.

Als ik droog sta tijdens het sleutelen vind ik het al prima
Dat sta je zeker.

Helemaal mee eens, maar deze keer is het expliciet aangegeven niet voor 10:00 te komen. Dus dan moet je daar wel een beetje rekening mee houden :)

Verder gaan dingen tegen zitten. Daar kwam ik al snel achter waardoor ik letterlijk 2-3 uur langer bezig was...
Ja klopt, vorige keer kwam iemand een uur eerder en dat is toch lastiger als ik nog even wat spullen klaar moet zetten.
 
Mocht mijn voorband wisselen niet lukken kom ik gewoon na 17:00 dan is toch iedereen weg:)
 
Paniek 😱

Regen!
Zeker, was zelf ook niet van plan om 3 uur lang in de regen te gaan rijden voor de lol eerlijk gezegd.
Mooi weer rijder, ook met koude temperaturen, maar heb niet de juiste kleding om meer dan 20 minuten in een buitje te rijden.

Dus snap de reactie wel :+
 
Het is pas maandag joh, het wordt heus wel stralend weer net zoals altijd.
Als ze eens normaal kunnen voorspellen, maar dat is afgelopen jaar nog wel een dingetje geweest. Half jaar herfst weer erop zitten waar ze al moeite hebben om een paar uur van te voren te voorspellen.

We gaan het zien, hopend op lekker weer. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan