Voorjaar 23 maart: reparatie motor meet en greet 3e editie!

Heb de wielen al los gehaald. Was minder werk dan gedacht (het op bokjes zetten was het meeste werk).
De voorrem is prima, de achterrem gaat stroef en blijft hangen. Die mag dus worden schoongemaakt. Indien er nog tijd over is. :)
 
Hier trouwens iemand die het volgende nodig heeft?
Gratis bandje iemand? Een 150/90B15. Avon Cobra Chrome. Begon bij een GL1200 net aan te lopen, dus als je iets breder nodig hebt past het precies. Werkelijke breedte is 160.

Kan mee achterop naar Eck en Wiel.
 
Hier trouwens iemand die het volgende nodig heeft?
Gratis bandje iemand? Een 150/90B15. Avon Cobra Chrome. Begon bij een GL1200 net aan te lopen, dus als je iets breder nodig hebt past het precies. Werkelijke breedte is 160.

Kan mee achterop naar Eck en Wiel.
Hoe kan het nou eigenlijk 160 zijn?

Is dat dan een foutje of heb je hem gewoon niet hard genoeg opgepompt? 😉
 
Voor de liefhebbers van een ritje volgende week hierbij de route.

Eck en Wiel 24 maart 2024 – Google My Maps

Gpx bestand is bijgevoegd.

GPX viewer
Ik denk dat mijn zoon hier meer kaas van heeft gegeten.
Screenshot_20240316_113436_Chrome.jpg
 
Als er tijd over is wil ik ook de remhendel vervangen .. blijkt dat die hendels zo zwak zijn dat ze gelijk breken als je de motor er op legt 🤨
 
Als er tijd over is wil ik ook de remhendel vervangen .. blijkt dat die hendels zo zwak zijn dat ze gelijk breken als je de motor er op legt 🤨
Jeetje, als hij maar geen kras heeft gemaakt op de weg.. straks heeft iemand daar last van.
 
Mss kunnen we het ritje al iets vroeger doen. Drop ik even me tasje af bij Zwetje en gaan we rijden.
 
Als het mooi weer is (redelijk droog) dan wil ik ook wel graag langskomen met de Bandit om even kennis te maken. Denk niet dat ik wat te klussen heb, maar wie weet veranderd dat nog. Ben natuurlijk altijd bereid een paar handen te bieden waar mogelijk. ;)
 
Zoals de dame nu rijdt, ga ik het niet aan durven.

Hoop deze week tijd te hebben om de bougies te vervangen, ben benieuwd wat dat voor impact heeft.

Hoe belangrijk/nodig is het om de bobines ook te vervangen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan