voorjaarstraining

Maakt geen f*ck meer uit

  • ja

    Stemmen: 8 38,1%
  • nee

    Stemmen: 11 52,4%
  • misschien

    Stemmen: 1 4,8%
  • weet niet/geen mening

    Stemmen: 1 4,8%

  • Totaal aantal stemmers
    21
hartelijk dank Clay. Ik denk niet dat we in't zelfde hotel zitten want ik heb chambre d'hote gereserveerd , 5km van't circuit.
Ik zie je daar dan wel :]
Wij hebben nl ook een chambre op 5km van het circuit geboekt "du viaduct" heet het en anders zien we elkaar daar wel :]
 
Site du Circuit du Val de Vienne - 86150 LE VIGEANT is wat ik kan vinden ik neem aan dat dat dorpje niet groot is en je er zo tegen aan rijdt
en wij met z'n 4ren zitten denk ik in het zelfde hotel als jou
Klopt voer ik ook in ,zie wel waar ik uit kom :+

full



Mijn bike zoals hij er nu uitziet,schiet al op gelukkig :)
 
een bericht van racesport.nl

Dat is echter niet het enige. Ook diverse teams zijn volop bezig. Zo presenteerde Arno Visscher zijn nieuwe Suzuki K5 aan pers, sponsoren en publiek (Foto Kees Siroo) en reed Bertus Folkersma vandaag zijn eerste rondjes op Val du Vienne.

Zijn SMS tekst letterlijk: hier alles ok in Val du Vienne, zonnig 16.5 graden. Bertus 1.36.5, Eddy 1.39.9 Motor is super, zeer goed gevoel.

Hans van der Hoek heeft helaas vanmorgen het asfalt al even heel goed bekeken. Hierbij blesseerde hij zijn enkel maar hij zal morgen verder kunnen rijden. Groet aan alle racesport lezers vanuit Val du Vienne Frankrijk.
 
zo morgen avond lekker de boel laden en zondag morgen gaan met die banaan. :)

had wel ff een tegenvaller,die jongen waar ik de WP voorvork van gekocht heb zou hem morgen vroeg brengen,maar er is 1 kering lek en dus krijg ik hem volgende week pas :? :(

dan maar rijden met de orginele vork.

ik weet het verschil tussen die orginele en wp vork toch niet. [qua rijden dan.]
 
zo morgen avond lekker de boel laden en zondag morgen gaan met die banaan. :)

had wel ff een tegenvaller,die jongen waar ik de WP voorvork van gekocht heb zou hem morgen vroeg brengen,maar er is 1 kering lek en dus krijg ik hem volgende week pas :? :(

dan maar rijden met de orginele vork.

ik weet het verschil tussen die orginele en wp vork toch niet. [qua rijden dan.]

Hee dat is balen, maar aan de originele vork kan je toch ook eventueel verstellen?
ik heb nu ook alles gereed, denk ik (ben vast wel iets vergeten maar er zit nu wel gas in m'n tank) dus zie je morgen om een uurtje of 3/4 en dan zitten we zo in frankrijk :9~
 
Hee dat is balen, maar aan de originele vork kan je toch ook eventueel verstellen?
ik heb nu ook alles gereed, denk ik (ben vast wel iets vergeten maar er zit nu wel gas in m'n tank) dus zie je morgen om een uurtje of 3/4 en dan zitten we zo in frankrijk :9~
Goeie reis en hou alles heel :) Volgend jaar weer met z'n allen :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan