(voorlopig) einde motorcarriere

psychopatje

MF veteraan
21 apr 2007
1.502
0
nou zoals de meeste hier niet ontgaan is ben ik mijn rijbewijs kwijtgeraakt en mijn baan ook.

inmiddels heb ik ze allebei weer terug maar is het niet meer t zelfde..

ik heb op de dag van teruggave de hele dag rondgereden en savonds met de jongens ook nog een paar rondjes gedaan.

hoewel t aan de ene kant wel weer ff lekker was bleef t gevoel me bekruipen dat de struikrovers bende van ome koos overal op de loer kon staan,dit had tot gevolg dat ik panisch op mn snelheidsmeter aan t kijken was en totaal niet meer ontspannen op de motor zat. ;( ;(

met andere woorden,de roversbende van ome koos heeft mij zover gekregen om voorlopig mn motorpak aan de wilgen te hangen, de fiets gaat toch maar de deur uit,mn outfit hoogstwaarschijnlijk ook.

ik schijt peuken bij de gedachte om mn rijbewijs weer in te moeten leveren daar dit al een veelste grote invloed heeft gehad,zowel mentaal als financieel en fysiek :(

nu zou je denken ach joh gewoon rustig rijden of zelfs een chopper te kopen jmaar dat heeft voor mij geen zin, t plezier is totaal weg,goed ik ben stout geweest maar om dan meteen maar voor 5 jaar op de zwarte lijst te staan vind ik ronduit belachelijk, ik kan beter gaan inbreken en ouwe mensjes beroven en er nog beter vanaf komen dan een keer te hard rijden,bij wijze van spreken dan O-)

kortom de lol is er vanaf.die lul van een spee met zn kornuiten hebben gewonnen :( :(

wat een armoe in dit kutland :r



p.s. iemand sradje voor veelste weinig kopen????
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp je keuze wel. :Y Maar je staat dus op een zwarte lijst...en je komt toch pas weer in de problemen als je bv. 30km/u te snel rijdt?
Dus echt constant op je meter kijken hoeft ook niet denk ik...of zie ik het verkeerd?
 
Als je je normaal gedraagd op de weg zoals iedereen is er niks aan de hand.
 
gaat binnen enige tijd wel over hoor.

Als je dan in je koekblik motoren ziet voorbijgaan, zal het snel genoeg terug kriebelen.


En anders: al eens aan circuitrijden gedacht?
 
ik denk dat dit topic vol komt te staan met dingen als eigen schuld en had je kunnen weten.

het is jouw keuze, moet je zelf weten, maar je moet het niet zien dat spee gewonnen heeft, jij laat hem winnen. wat maakt het uit dat je niet meer voluit kunt gaan, dat mag zowiezo niet. gewoon goed uit je doppen kijken en het niet te gek maken.

maar goed.....
 
_O-

ik zou zeggen, aanvallen is de beste verdediging. Zo illegaal mogelijk rijden en je rijbewijs preventief laten afnemen. :P
 
Tja, je doet het zelf aan dus Koos mag je er rustig buiten laten hoor.

Beheersen is het toverwoord.....en als je dat niet kunt dan heb jij een probleem.
 
Laatst bewerkt:
motor verkopen, ok, maar je outfit zou ik houden. Over een paar jaar gaat het toch weer kriebelen en dan heb je dat iig nog :)

En voor de rest ... ook binnen de marges van de wet valt er nog veel te spelen en lekker te rijden :)
 
Ik begrijp je keuze wel. :Y Maar je staat dus op een zwarte lijst...en je komt toch pas weer in de problemen als je bv. 30km/u te snel rijdt?
Dus echt constant op je meter kijken hoeft ook niet denk ik...of zie ik het verkeerd?
even doortrekken als je met je maten aan t cruisen bent, en er staat zon mooi digitaal ding ben je gewoon de lul,en niet gaan moraalridderen hier,ff doortrekken doet iedereen wel eens,behalve oudje want die kan maar 80 ofzo ;)
 
Tja, je doet het zelf aan dus Koos mag je er rustig buiten laten hoor.

Beheersen is het toverwoord.....en als je dat niet kunt dan heb jij een probleem.
jaja je hebt t zelf in de hand ik weet t maar ik rijdt gewoon niet meer ontspannen,ik zie ovewral undercover auto's/motoren/flitspalen,ik word gewoon helemaal gestoord er van,t stinkt gewoon en tis mn eigen schuld :(
 
even doortrekken als je met je maten aan t cruisen bent, en er staat zon mooi digitaal ding ben je gewoon de lul,en niet gaan moraalridderen hier,ff doortrekken doet iedereen wel eens,behalve oudje want die kan maar 80 ofzo ;)


Stel je niet zo aan, rij gewoon normaal,dan is er niks aan de hand.
 
gaat binnen enige tijd wel over hoor.

Als je dan in je koekblik motoren ziet voorbijgaan, zal het snel genoeg terug kriebelen.


En anders: al eens aan circuitrijden gedacht?

ja heb ik gedaan is helaas financieel niet op te brengen en om nou een dure fiets in mn schuur te zetten voor 1 a 2 circuitdagen per jaar is ook zoiets....
 
nou zoals de meeste hier niet ontgaan is ben ik mijn rijbewijs kwijtgeraakt en mijn baan ook.

inmiddels heb ik ze allebei weer terug maar is het niet meer t zelfde..

ik heb op de dag van teruggave de hele dag rondgereden en savonds met de jongens ook nog een paar rondjes gedaan.

hoewel t aan de ene kant wel weer ff lekker was bleef t gevoel me bekruipen dat de struikrovers bende van ome koos overal op de loer kon staan,dit had tot gevolg dat ik panisch op mn snelheidsmeter aan t kijken was en totaal niet meer ontspannen op de motor zat. ;( ;(

met andere woorden,de roversbende van ome koos heeft mij zover gekregen om voorlopig mn motorpak aan de wilgen te hangen, de fiets gaat toch maar de deur uit,mn outfit hoogstwaarschijnlijk ook.

ik schijt peuken bij de gedachte om mn rijbewijs weer in te moeten leveren daar dit al een veelste grote invloed heeft gehad,zowel mentaal als financieel en fysiek :(

nu zou je denken ach joh gewoon rustig rijden of zelfs een chopper te kopen jmaar dat heeft voor mij geen zin, t plezier is totaal weg,goed ik ben stout geweest maar om dan meteen maar voor 5 jaar op de zwarte lijst te staan vind ik ronduit belachelijk, ik kan beter gaan inbreken en ouwe mensjes beroven en er nog beter vanaf komen dan een keer te hard rijden,bij wijze van spreken dan O-)

kortom de lol is er vanaf.die lul van een spee met zn kornuiten hebben gewonnen :( :(

wat een armoe in dit kutland :r



p.s. iemand sradje voor veelste weinig kopen????


Ja, hoeveel? *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan