Vooroordelen over sommige motoren zijn waar.....

Er heeft pas een test gestaan van die vouwwagen achter een motor in MOTOR
Ze hadden toen zo´n gevaarte achter en MV gehangen
Het was dus geen gezicht ,maar volgens de rijder merkte je er op de weg weinig van
 
euh, er zijn wel degelijk max maten voor een motoraanhangert, niet meer dan een meter lang en nogwat breed ofzo,
maar gezien het intellect van de gemidd agent zal hij hier rustig mee door kunnen rijden..
 
ik heb het ff opgezocht:

Afmetingen/massa's

Artikel 5.4.6
1. Motorfietsen zonder zijspanwegen mogen niet breder zijn dan 1,00 m.
2. Motorfietsen met zijspan mogen niet breder zijn dan 2,55 m

bron 3vo

denk niet dat dat ding breeder is dan 2.55 m dus mag het wel :)
 
HI

maar dit gevaarte kan wel als een van de weinige in het enige goeie motorprogramma dat er op de nederlandse tv is: RTL Transportwereld.

HI
 
ik heb het ff opgezocht:bron 3vo

denk niet dat dat ding breeder is dan 2.55 m dus mag het wel :)

de zijspancombinatie mag niet breder zijn.
de aanhanger mag maximaal 1 mtr breed zijn en maximaal 2 meter lang gemeten van de as van het achterwiel van de motorfiets. Tevens moet het zijspan zijn voorzien van een geremd zijspanwiel.
 
Wel gek om te zien ja. Zo'n zastava yugo met een dikke alpenkreuzer die probeert een goldwing van de weg af te duwen :+
 
de zijspancombinatie mag niet breder zijn.
de aanhanger mag maximaal 1 mtr breed zijn en maximaal 2 meter lang gemeten van de as van het achterwiel van de motorfiets. Tevens moet het zijspan zijn voorzien van een geremd zijspanwiel.
Als je van die 2 meter 2,50 meter maakt, dan zit je helemaal goed.
 
ik zie echt het probleem niet wat veel mensen schijnen te hebben met deze combinatie. kijk dat de aanhanger nou niet de mooiste is zie ik ook wel, maar verder is het toch geweldig. kun je eindelijk is met het hele gezin op vakantie op 1 motor en ook nog bagage meenemen voor 2 weken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan