Hallo klassieker liefhebbers, zal me hier maar eens even gaan voorstellen, heb al met diverse lezers contact gehad met vragen, waarvoor nog bedankt!
Als iemand de herkomst van de ZU-20-39 weet dan graag bericht!
Ik ben René LD en gek op wat rijd en klassiek is, heel lang met allerlei tweetakten van Suzuki en FS1 brommers van Yamaha bezig geweest, ook Yamaha XT500 heb ik er een aantal van opgeknapt, ik maak ze liefst in originele staat met mooi overgebleven onderdelen of nos nieuw, het moet er licht gebruikt uit zien vind ik zelf.Leeftijd mag gezien worden.
Ben momenteel van plan de winter door te komen met een nette Suzuki GS550E van 79, heeft verzinkwerk nodig en replica remslangen voorzijde, beter voorspatbord ligt al getectyleerd klaar de oude is rot bij de bevestiging., nieuwe zijdeksel emblemen al gemonteerd, dit wordt geen caféracer maar een nette originele, voor caféracer geen fantasie genoeg om daar iets moois van te maken, remslangen laat ik altijd namaken naar origineel model bij Remkaflex in Alkmaar, bevalt me prima.
Voor wil ik ook nog een paar nieuwe knippers, deze zijn licht gepikkeld helaas.
Nog een vraag, in het boek staat 20W-50 olie voorgeschreven, op de vuldop 10W-40, wat gebruiken GS rijders over het algemeen? Dit was het voor even, ik zet er een foto bij zoals hij er nu al bij staat. Groeten, René
Als iemand de herkomst van de ZU-20-39 weet dan graag bericht!
Ik ben René LD en gek op wat rijd en klassiek is, heel lang met allerlei tweetakten van Suzuki en FS1 brommers van Yamaha bezig geweest, ook Yamaha XT500 heb ik er een aantal van opgeknapt, ik maak ze liefst in originele staat met mooi overgebleven onderdelen of nos nieuw, het moet er licht gebruikt uit zien vind ik zelf.Leeftijd mag gezien worden.
Ben momenteel van plan de winter door te komen met een nette Suzuki GS550E van 79, heeft verzinkwerk nodig en replica remslangen voorzijde, beter voorspatbord ligt al getectyleerd klaar de oude is rot bij de bevestiging., nieuwe zijdeksel emblemen al gemonteerd, dit wordt geen caféracer maar een nette originele, voor caféracer geen fantasie genoeg om daar iets moois van te maken, remslangen laat ik altijd namaken naar origineel model bij Remkaflex in Alkmaar, bevalt me prima.
Voor wil ik ook nog een paar nieuwe knippers, deze zijn licht gepikkeld helaas.
Nog een vraag, in het boek staat 20W-50 olie voorgeschreven, op de vuldop 10W-40, wat gebruiken GS rijders over het algemeen? Dit was het voor even, ik zet er een foto bij zoals hij er nu al bij staat. Groeten, René