Voyeur op de motor; Gekste wat jij hebt gezien?

Gekste wat ik heb gezien? Nee wat ik zelf heb meegemaakt. :$

Artikel 5 aan mijn broek, omdat ik 's middags op een lege weg met een gangetje van 120 km/u met 2 knieën aan het stuur zat te ontbijten. :+
Vonden ze niet zo leuk. :P
Ze hadden het wel nog nooit gezien haha.

Mja dat krijg je met bijna 2 meter in een Renaultje. :P
 
mooiste voorval tijdens een rijles.
in de buurt van de paul krugerlaan in den haag.
stond voor het rode stoplicht terwijl er een dame naderde op de fiets met twee overvolle boodschappentassen aan het stuur.
toen ze stopte gaf een hiervan de geest, al die meuk op de grond.
en dan zonder die fiets los te laten door de hurken en voorovergebogen trachten die zooi weer bij elkaar te rapen.
Alles was zichtbaar, rokje kroop op ze droeg maar een klein stringetje, grote ronde borsten vielen er nagenoeg volledig uit...
hoor ik m'n instructeur ineens in m'n oortje zeggen...; mooi he Ron!
 
Vond het zo een bekend verhaal denk jij moet hier gewoond hebben...

Je komt nog wel terug hierop....

:) :) :)
 
mooiste voorval tijdens een rijles.
in de buurt van de paul krugerlaan in den haag.
stond voor het rode stoplicht terwijl er een dame naderde op de fiets met twee overvolle boodschappentassen aan het stuur.
toen ze stopte gaf een hiervan de geest, al die meuk op de grond.
en dan zonder die fiets los te laten door de hurken en voorovergebogen trachten die zooi weer bij elkaar te rapen.
Alles was zichtbaar, rokje kroop op ze droeg maar een klein stringetje, grote ronde borsten vielen er nagenoeg volledig uit...
hoor ik m'n instructeur ineens in m'n oortje zeggen...; mooi he Ron!

lekker :9
 
mooiste voorval tijdens een rijles.
in de buurt van de paul krugerlaan in den haag.
stond voor het rode stoplicht terwijl er een dame naderde op de fiets met twee overvolle boodschappentassen aan het stuur.
toen ze stopte gaf een hiervan de geest, al die meuk op de grond.
en dan zonder die fiets los te laten door de hurken en voorovergebogen trachten die zooi weer bij elkaar te rapen.
Alles was zichtbaar, rokje kroop op ze droeg maar een klein stringetje, grote ronde borsten vielen er nagenoeg volledig uit...
hoor ik m'n instructeur ineens in m'n oortje zeggen...; mooi he Ron!
hahaha _O- _O-
 
Gekste wat ik heb gezien? Nee wat ik zelf heb meegemaakt. :$

Artikel 5 aan mijn broek, omdat ik 's middags op een lege weg met een gangetje van 120 km/u met 2 knieën aan het stuur zat te ontbijten. :+
Vonden ze niet zo leuk. :P
Ze hadden het wel nog nooit gezien haha.

Mja dat krijg je met bijna 2 meter in een Renaultje. :P


}) })

Mijn kameraad en ik waren aan het eten: frites, appelmoes, mayonaise, sla en een flink stuk kip. Was dan ook een pizzabord. Opeens roept ie, het postkantoor. Het was een paar minuten voor 6 en we moesten nog wat doen daar.
Met borden en al de Mini Cooper in, en op naar het postkantoor met de borden op schoot, af en toe een hap nemend.
Was niet ver en verder niets noemenswaardigs gebeurd. Is ruim 35 jaar geleden gebeurd, dus zal nu toch wel verjaard zijn hoop ik.

:] :W
 
Het was niet tijdens het motorrijden, alhoewel we toch 1pk bij ons hadden. Was een jaar of wat geleden samen met een vriendin aan het paardrijden in de bossen. Opeens zien we daar iets glimmends in de bossen staan, een dikke vette duitse mercedes. Hij was kennelijk nogal de weg kwijt want hier mocht je absoluut niet met een auto komen, was bedoeld voor wandelaars en uiteraard paarden. Wij dus erheen en zien we dat die auto behoorlijk beslagen is. Beide gaan we met paard en al aan een zijde van de auto staan. Kennelijk was het de baas met zijn secretaresse die nog wat voorbereidingen aan het verrichten waren. Van bovenaf het paard kon je dus zo naar binnen kijken, hij onderop en zij bovenop, rode nagels, dikke boobies en ze hadden niks in de gaten dat ze werden begluurd door 2 paarden met berijders. Opeens maakte 1 van de paarden een hinnikend geluid, ze schrokken zich wezenloos en wij lagen in een deuk. Hebben het toen maar meteen op een draf gezet, met tranen op onze wangen van het lachen.
 
Het was niet tijdens het motorrijden, alhoewel we toch 1pk bij ons hadden. Was een jaar of wat geleden samen met een vriendin aan het paardrijden in de bossen. Opeens zien we daar iets glimmends in de bossen staan, een dikke vette duitse mercedes. Hij was kennelijk nogal de weg kwijt want hier mocht je absoluut niet met een auto komen, was bedoeld voor wandelaars en uiteraard paarden. Wij dus erheen en zien we dat die auto behoorlijk beslagen is. Beide gaan we met paard en al aan een zijde van de auto staan. Kennelijk was het de baas met zijn secretaresse die nog wat voorbereidingen aan het verrichten waren. Van bovenaf het paard kon je dus zo naar binnen kijken, hij onderop en zij bovenop, rode nagels, dikke boobies en ze hadden niks in de gaten dat ze werden begluurd door 2 paarden met berijders. Opeens maakte 1 van de paarden een hinnikend geluid, ze schrokken zich wezenloos en wij lagen in een deuk. Hebben het toen maar meteen op een draf gezet, met tranen op onze wangen van het lachen.

_O- _O-


hinnik _O-


Had het paard ook het raam even laten swaffelen O-)
 
vorig jaar, op de a2 omgeving eindhoven, man achter het stuur vrouw ernaast, man met grote glimlach en zijn vrouw was niet zijn schoenen aan het strikken......ik moest 2 x kijken of ik het wel goed zag, een maat van mij zag het eerst en die attendeerde mij erop.........apart om mee te maken :)
 
}) })


Waren die dan ziek?
Ik geloof dat ik daar ook langs gekomen ben!
Riepen ze ook boe op jou, dan denk ik dat het dezelfde zijn.

:] :W

Geen idee of die beesten ziek waren eigenlijk. Maar nu je het zegt, we zijn elkaar daar tegengekomen, was in de buurt van Gulpen. Ik dacht nog "hé, dat is toch ook een zuiderling".
Die rare koetjes stonden inderdaad boe te roepen, niet naar ons overigens, ze hadden het veel te druk met varkens pesten. :+
 
Mijn hond gaat helemaal uit zijn plaat bij bumperklevers :)

Goed opgevoed ;)


Afgelopen weekend iets "raars" gezien. Ditmaal vanuit blik.

Reed met zusje mee naar Damen om haar pak op te halen. Halen we een H-D in. Beste man had 1 hand aan het stuur, dus ik kijken wat ie nou aan het doen was.

Hij was gewoon een broodje aan het eten! :o _O-
 
ik had er vanmiddag weer 1.

reed langs een auto (stilstaand) waarin een man wel vreemd bezig was.
toen ik dichterbij kwam zag ik dat hij zn tanden aan het flossen was.

echter was hij bezig met zn achterste kiezen en zat hij met 2 handen half in zn mond om dat draad ertussen door te flossen _O-
 
Laatst bewerkt:
Heb al twee fotoshoots gezien in Spaarnwoude. (Vlakbij Haarlem)

En in de bossen rond Tilburg kom ik weleens experimenterende koppeltjes tegen.


Zoals een in het leer geklede vrouw die op handen voeten aan de leiband uitgelaten werd door haar vriend(?) (Ik verzin het echt niet) _O-



begint sex voor de buch met een nieuw seizoen ..... :N :X
 
mooiste voorval tijdens een rijles.
in de buurt van de paul krugerlaan in den haag.
stond voor het rode stoplicht terwijl er een dame naderde op de fiets met twee overvolle boodschappentassen aan het stuur.
toen ze stopte gaf een hiervan de geest, al die meuk op de grond.
en dan zonder die fiets los te laten door de hurken en voorovergebogen trachten die zooi weer bij elkaar te rapen.
Alles was zichtbaar, rokje kroop op ze droeg maar een klein stringetje, grote ronde borsten vielen er nagenoeg volledig uit...
hoor ik m'n instructeur ineens in m'n oortje zeggen...; mooi he Ron!
_O- _O-

Tijdens mijn rijles, door smalle straatjes in de binnenstad van Zwolle... Ik was ook even afgeleid O-) O-) En zag daardoor een brommer van rechts te laat... Ik verwachtte een scheldkannonnade van m'n instructeur, maar het bleef stil! En even later in m'n oortje: "het lijkt wel alsof hier alleen maar lekkere vrouwen wonen... ik had die brommer niet gezien :+ "
 
Gister een redelijk 'stevige' collega motorrijder die in een te grote spijkerbroek en t-shirt aan het scheuren was. Iedereen kon meegenieten van de helft van zijn bilnaad. Volgens mij droeg hij ook geen onderbroek... Ik ben er nog steeds niet overheen.
Op welke motor reed ik?
 
Gekste wat ik heb gezien? Nee wat ik zelf heb meegemaakt. :$

Artikel 5 aan mijn broek, omdat ik 's middags op een lege weg met een gangetje van 120 km/u met 2 knieën aan het stuur zat te ontbijten. :+
Vonden ze niet zo leuk. :P
Ze hadden het wel nog nooit gezien haha.

Mja dat krijg je met bijna 2 meter in een Renaultje. :P


Dat mag ook niet he :9 Moet je eens op de motor proberen :} Leuk trouwens dat ik jou hier tegen kom Johan 8-)
 
Je hebt nog best veel natuur liefhebbers in Nederland. :+


Ik sta er niet meer van te kijken als ik midden in de bossen een naakte vrouw zie liggen met drie fotografen er omheen. :P


mmmmm :Z Zat laatst al te denken van zal ik ook es klein off roadje kopen.

Nat uur in Ned kan best mooi zijn 8-)
 
College motorrijder die met systeemhelm en al de snelweg op kwam rijden met 120 km/uur en nog een stompje peuk in zijn mond had. Hij liever dan ik :o
 
Hopelijk ben ik niet de enige :$

Wanneer ik woon/werk rij, betrap ik mijzelf weleens dat ik naar binnen zit te gluren bij de auto's die ik inhaal.

Meestal zijn ze aan het bellen of zingen mee met de muziek op de radio.

Doe ik ook op de motor, en dan flink m'n hoofd meebewegen, dan zie ik wel vaak verbaasde blikken van mede weg gebruikers :+
 
Jaren geleden op de kruising Erasmusweg /Ttroelstrakade in Den Haag.
Stoplicht sprong net op rood en dat duurde daar altijd vrij lang.
Stelletje in auto naast me.
De dame buigt ineens met haar hoofd naar beneden, richting bestuurdersstoel en bleef daar....
Ra, ra wat was ze aan het doen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan