vraag over alarm certificaat ?

de red

MF veteraan
30 sep 2002
1.125
0
Oisterwijk
Stel je koopt een alarm met certificaat dat eerst op een andere motor heeft gezeten. Telt het certificaat dan nog of is dit motor gebonden :?
 
Zover ik weet is het certificaat motor gebonden.
Zodra je het alarm over wil plaatsen naar een andere motor moet dit door een erkend installateur gebeuren. Zij kunnen dan waarschijnlijk een nieuw certificaat uitschrijven. Maar vraag dat voor de zekerheid even na bij een dealer.
 
Bedankt mensen :} Ik weet genoeg :Y Aangezien het in laten bouwen en certificaat het duurste is kan ik beter gewoon een nieuw in laten bouwen bij de dealer -O- Slotje mag er op mijn vraag is beantwoord :W
 
Let op!!! Je moet volgens SCM ieder jaar je alarm laten keuren. Vraag dit in ieder geval even na bij je verzekeringsmaatschappij.

Ontvangen doen ze graag maar uitgeven niet! (Wie niet?)
 
Toen ik mijn vorige motor inruilde waar een spy-ball alarm opzat moest ik het certificaat inleveren omdat ze anders deze niet op naam van de nieuwe eigenaar konden zetten.
Volgens de dealer zou een verzekering moeilijk gaan doen als het certificaat niet op naam van de eigenaar van de motor zou staan...
 
Als je het alarm door een erkende inbouwer laat omzetten en je leverd je oude certificaat in dan kunnen ze een nieuwe uitschrijven.

Ik heb dit zelf laatst laten doen van mijn bandit naar gsx1400 en gewoon een nieuw certificaat met nummers van alarm en motor erbij

je moet wel de oude inleveren

Succes

:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan