vraagje mbt callibratierapport lasergun

Ik leg de verantwoording niet bij een ander, maar ik ben (en vele met mij) het niet eens met het beleid van autootje pesten, puur om de staatskas te spekken, en als jullie als politie het daar niet mee eens zijn, komen ze met regels om jullie te dwingen hieraan mee te werken , in de vorm van prestatiecontracten.
Wie bedoel je met "ze"?

De overheid daar is zich van het probleem bewust, en in plaats van de schuld bij de autobezitter te leggen, steken ze de hand in eigen boezem, en gaan ze zeer ruim om met het parkeerverbod.
De gemeentelijke overheid, neem ik aan.

En dan moet je hier lezen dat ze een STASI methode gaan toepassen om verdachten via een signalement op te sporen, dus wij moeten politiewerk gaan doen, zodat jullie met de laser gun en radar lekker door kunnen gaan om ons te pesten, en de staatskas te spekken......
Wie is "ze"? En wie zijn "wij"?

Natuurlijk ben je fout als je te snel rijdt, maar er is geen keuze, er is geen partij die dit soort problemen in het programma heeft staan, en een eigen partij beginnen hebben ze leuk afgeschermd met forse bedragen die je in moet leggen om een partij te beginnen. En als je dan op een partij stemt die hun niet aanstaat noemen ze de kiezer DOM en eigenlijk niet in staat te stemmen.......Dat geeft aan hoe men over ons denkt, je moet alles maar klakkeloos accepteren, en als makke schapen naar de slachtbank gaan
Wie zijn "ze" en "men"?
 
Ben net terug uit Rimini, en nou moet je voor de gein eens gaan kijken hoe het er daar aan toegaat.
Rimini is totaal volgebouwd, en er is geen plekje te vinden om je auto op een normale manier kwijt te raken. Gevolg auto's worden overal waar het maar gaat neergepropt, parkeerverbod of niet. De overheid daar is zich van het probleem bewust, en in plaats van de schuld bij de autobezitter te leggen, steken ze de hand in eigen boezem, en gaan ze zeer ruim om met het parkeerverbod. dus zolang je het doorgaande verkeer niet hindert, mag je je auto neerzetten waar je maar kunt. Niemand loopt daar te schrijven, niemand die zich er druk over maakt.

Verkeer hetzelfde, rijstroken om links af te slaan, met pijl en eigen stoplicht, worden daar door het rechtuitrijdende verkeer gebruikt als er toch niemand staat om linksaf te slaan, waarom ook niet, je hindert er niemand mee, en de doorstroming komt het ten goede, ook daar weer het ruim omgaan met de regels ipv het direct schrijven als iemand over een verdrijvingsvlak of verkeerde rijstrook gaat.

Italie telt 57 miljoen inwoners, met jaarlijks 8000 verkeersdoden. (en 200 inwoners per km2)
Nederland telt 16 miljoen inwoners, met jaarlijks nog geen 900 verkeersdoden. (470 inwoners per km2)

'nuf said?
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat er iets meer achter zit dan mensen pesten opvoeden...

wat is de opvoedkundige waarde van wagen die tot vorig jaar gewoon 80kmh wegen waren, nu plots 60 kmh wegen zijn gemaakt, en daar dan gaan staan met een lasergun???????
 
Er valt wat voor te zeggen voor je redenatie kawa, maar is het niet zo dat juist die regels hier in NL zijn gemaakt uit naam van het volk om het voor iedereen duidelijk en overzichtelijk te houden en belangrijker nog!! veilig!! Als ik het verkeer in sommige landen bekijk schrik ik me dood als ik zie hoe die lui daar omgaan met verkeersveiligheid of veiligheid in het algemeen. Nu hebben we eenmaal met heel veel verschillende soorten mensen te maken binnen een bevolkingsgroep en die regels zijn op basis van de meerderheid gemaakt en daar hebben we ons als minderheid dan op aan te passen.
Als we als die andere landen maar gaan flierefluiten en ieders een andere kant op vliegen op de weg of qua gedrag dan lijkt me dat het aantal verkeersdoden met minimaal 20% stijgt omdat niemand meer weet waar die aan toe is en ook maar wat doet (wat overigens sommige knurften nu al doen).
Tuurlijk is er niks mis met proberen om onder een boete uit te komen, ik geef je zelfs groot gelijk! En ja misschien heeft de politie wel betere dingen te doen maar dit is nu eenmaal ook een gedeelte van het takenpakket, ik kan me niet voorstellen dat het de heren agenten niet ook irriteert als ze weer de hele nacht bij zon fuik moeten staan terwijl er in het centrum ergens iemand neergestoken word. Nadeel van een herachie is dat de mensen onderaan ook niks te kiezen hebben.....
 
Ben net terug uit Rimini, en nou moet je voor de gein eens gaan kijken hoe het er daar aan toegaat.
Rimini is totaal volgebouwd, en er is geen plekje te vinden om je auto op een normale manier kwijt te raken. Gevolg auto's worden overal waar het maar gaat neergepropt, parkeerverbod of niet. De overheid daar is zich van het probleem bewust, en in plaats van de schuld bij de autobezitter te leggen, steken ze de hand in eigen boezem, en gaan ze zeer ruim om met het parkeerverbod. dus zolang je het doorgaande verkeer niet hindert, mag je je auto neerzetten waar je maar kunt. Niemand loopt daar te schrijven, niemand die zich er druk over maakt.

Zoals ik al zei, de geschiedenis herhaalt zich.
Jouw Rimini is een spiegelbeeld van Amsterdam (en de andere grote steden in Nederland) van 25 jaar geleden. Lage parkeerboetes, de politie die er weinig aan kon/wilde/mocht doen en een "free for all" parkeerbeleid.
Raad eens wie er toen het hardste klaagde en (uiteraard) de politie de schuld gaf? Je mag één keer raden......

Overigens is dat parkeerbeleid in Rimini zeker niet de norm in Italië. Kijk maar eens in de buurt van het Gardameer, steden als Verona, Milaan en Bergamo. Maar kijk ook eens in de kleinere steden rondom het Gardameer.
 
Italie telt 57 miljoen inwoners, met jaarlijks 8000 verkeersdoden. (en 200 inwoners per km2)
Nederland telt 16 miljoen inwoners, met jaarlijks nog geen 900 verkeersdoden. (470 inwoners per km2)

'nuf said?
Neuh, daar hebben ze bergen met de bijbehorende kronkelweggetjes en ravijnen. Beetje lastig vergelijken hoor. Hoe ze hun wegen onderhouden weet ik niet eerlijk gezegd.
 
En italie is hoeveel keer zo groot als Nederland?? niet echt representatieve verhoudingen lijkt me. Maar dan ben ik ook geen rekenkundige...
 
Er valt wat voor te zeggen voor je redenatie kawa, maar is het niet zo dat juist die regels hier in NL zijn gemaakt uit naam van het volk om het voor iedereen duidelijk en overzichtelijk te houden en belangrijker nog!! veilig!! Als ik het verkeer in sommige landen bekijk schrik ik me dood als ik zie hoe die lui daar omgaan met verkeersveiligheid of veiligheid in het algemeen. Nu hebben we eenmaal met heel veel verschillende soorten mensen te maken binnen een bevolkingsgroep en die regels zijn op basis van de meerderheid gemaakt en daar hebben we ons als minderheid dan op aan te passen.
Als we als die andere landen maar gaan flierefluiten en ieders een andere kant op vliegen op de weg of qua gedrag dan lijkt me dat het aantal verkeersdoden met minimaal 20% stijgt omdat niemand meer weet waar die aan toe is en ook maar wat doet (wat overigens sommige knurften nu al doen).
.....

Je hebt hier te maken met een totaal omgekeerd beleid......
IPV het trainen en leren van kinderen om ze klaar te maken voor het verkeer, op school of door de ouders, gaan ze hier de boel omdraaien, en moeten verkeersdeelnemers er rekening mee gaan houden dat er een hele meut kinderen en jongeren op straat rondstruinen die geen weet van regels hebben, dus dan passen ze de regels zo aan dat wij voor hen op moeten gaan passen.

Ik leerde dat voor ik een straat over moest steken om goed uit te kijken, nu moet ik als ik een straat inrijd oppassen of er geen mensen daar rondlopen die er niets te zoeken hebben, maar wel hun gelijk hebben......

Het grootste voorbeeld blijft voor mij de duitse autobahn.....
Je kunt er prima hard rijden, iedereen houdt er rekening mee dat er snellere rijders op de weg zijn, maar oh wee als je een hollander tegenkomt....
Die kijken niet, die anticiperen niet, die doen maar gewoon wat ze hier ook doen, vrolijk kletsen drukkke gebaren makend de auto naar links gooien zonder zich te bekommeren wat er verder op de weg is......

Je moet ens om je heen vragen hoeveel mensen denken dat als ze gaan inhalen, en het knipperlicht uitzetten, ze het idee hebben dat ze dan ook voorrang hebben. En dan nog kwaad op je worden dat je ze geen voorrang verleend.
Zelfde geld voor invoegen op de snelweg, zeker de helft denkt dat ze voorrang hebben als ze de knipper uit hebben staan.
De examens gaan tegenwoordig meer over details van voertuigen e.d. dan de echte regels
Daar zit een groot deel van het probleem
 
Je hebt hier te maken met een totaal omgekeerd beleid......
IPV het trainen en leren van kinderen om ze klaar te maken voor het verkeer, op school of door de ouders, gaan ze hier de boel omdraaien, en moeten verkeersdeelnemers er rekening mee gaan houden dat er een hele meut kinderen en jongeren op straat rondstruinen die geen weet van regels hebben, dus dan passen ze de regels zo aan dat wij voor hen op moeten gaan passen.

Ik leerde dat voor ik een straat over moest steken om goed uit te kijken, nu moet ik als ik een straat inrijd oppassen of er geen mensen daar rondlopen die er niets te zoeken hebben, maar wel hun gelijk hebben......

Precies! Daar moest de pliesie eens wat aan gaan doen! Hard ingrijpen als er weer eens mensen op straat rondlopen die er niets te zoeken hebben! Gelijk bekeuren die hap!
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik al zei, de geschiedenis herhaalt zich.
Jouw Rimini is een spiegelbeeld van Amsterdam (en de andere grote steden in Nederland) van 25 jaar geleden. Lage parkeerboetes, de politie die er weinig aan kon/wilde/mocht doen en een "free for all" parkeerbeleid.
Raad eens wie er toen het hardste klaagde en (uiteraard) de politie de schuld gaf? Je mag één keer raden......

Overigens is dat parkeerbeleid in Rimini zeker niet de norm in Italië. Kijk maar eens in de buurt van het Gardameer, steden als Verona, Milaan en Bergamo. Maar kijk ook eens in de kleinere steden rondom het Gardameer.

vorig jaar geweest, zelfde beeld, geen politie gezien, jaar ervoor in Cannes, frankrijk, weet je hoe ze daar een radarcontrole doen....

Statief achter een reclamebord, 2 gendarmes op de motor in hun blouse zicht baar ernaast, en als ze een auto aan zagen komen die te snel reed, even opstaan, laten zien dat ze er stonden, en weer vrolijk keuvelend van de zon genietend verder gaan.......
Heb dit met verbazing staan bekijken, en iedereen reed netjes 50 door de stad...

In Italie wordt je door elke weggebruiker gewaarschuwd als er een controle staat, en hier wordt je daarvoor bekeurd, omdat de staat inkomsten misloopt
 
Precies! Daar moest de pliesie eens wat aan gaan doen! Hard ingrijpen als er weer eens mensen op straat rondlopen die er niets te zoeken hebben! Gelijk bekeuren die hap!

nee opvoeden bij het begin, mensen bewust maken van de gevaren...Als we op deze manier doorgaan, moet er straks voor elke auto en motor weer een maannetje met rode vlag gaan lopen om te waarschuwen dat er een auto aankomt, zoals het ooit is geweest
 
Neuh, daar hebben ze bergen met de bijbehorende kronkelweggetjes en ravijnen. Beetje lastig vergelijken hoor. Hoe ze hun wegen onderhouden weet ik niet eerlijk gezegd.

Ik heb geen idee van de exacte oorzaken met bijhorende aantallen, maar ik ga ervanuit dat het niet 4000 mensen zijn die het ravijn in rijden.

En italie is hoeveel keer zo groot als Nederland?? niet echt representatieve verhoudingen lijkt me. Maar dan ben ik ook geen rekenkundige...

juist daarom, k@w@ vergelijkt nederland met Italie, daarentegen heeft Italie (die dan zo soepel zijn volgens k@w@) een meer dan dubbel zo groot aantal verkeersdoden. (Italie heeft 3,5x zoveel inwoners als nederland, maar daarbij 9x zoveel verkeersdoden als nederland, en dat met een lagere bevolkingsdichtheid. Oftewel, moet je zo blij zijn met hoe het er dan in Italie aan toe gaat? Moet daar dan een voorbeeld aan genomen worden? dacht het niet.
 
Ik leg de verantwoording niet bij een ander, maar ik ben (en vele met mij) het niet eens met het beleid van autootje pesten, puur om de staatskas te spekken, en als jullie als politie het daar niet mee eens zijn, komen ze met regels om jullie te dwingen hieraan mee te werken , in de vorm van prestatiecontracten.

Ben net terug uit Rimini, en nou moet je voor de gein eens gaan kijken hoe het er daar aan toegaat.
Rimini is totaal volgebouwd, en er is geen plekje te vinden om je auto op een normale manier kwijt te raken. Gevolg auto's worden overal waar het maar gaat neergepropt, parkeerverbod of niet. De overheid daar is zich van het probleem bewust, en in plaats van de schuld bij de autobezitter te leggen, steken ze de hand in eigen boezem, en gaan ze zeer ruim om met het parkeerverbod. dus zolang je het doorgaande verkeer niet hindert, mag je je auto neerzetten waar je maar kunt. Niemand loopt daar te schrijven, niemand die zich er druk over maakt.

Verkeer hetzelfde, rijstroken om links af te slaan, met pijl en eigen stoplicht, worden daar door het rechtuitrijdende verkeer gebruikt als er toch niemand staat om linksaf te slaan, waarom ook niet, je hindert er niemand mee, en de doorstroming komt het ten goede, ook daar weer het ruim omgaan met de regels ipv het direct schrijven als iemand over een verdrijvingsvlak of verkeerde rijstrook gaat.

En dan moet je hier lezen dat ze een STASI methode gaan toepassen om verdachten via een signalement op te sporen, dus wij moeten politiewerk gaan doen, zodat jullie met de laser gun en radar lekker door kunnen gaan om ons te pesten, en de staatskas te spekken......

In principe ben ik het niet oneens met deze methode, maar ik zie het er nog van komen dat je straks een bekeuring in de bus krijgt omdat je buurman jouw te snel vindt rijden.

Natuurlijk ben je fout als je te snel rijdt, maar er is geen keuze, er is geen partij die dit soort problemen in het programma heeft staan, en een eigen partij beginnen hebben ze leuk afgeschermd met forse bedragen die je in moet leggen om een partij te beginnen. En als je dan op een partij stemt die hun niet aanstaat noemen ze de kiezer DOM en eigenlijk niet in staat te stemmen.......Dat geeft aan hoe men over ons denkt, je moet alles maar klakkeloos accepteren, en als makke schapen naar de slachtbank gaan

en... wat doe je er ECHT aan, ipv zo nu en dan eens bezwaarschriften schrijven die gewoon behandeld worden door mensen die daar betaald voor worden, door jouw belastingcenten terwijl jij in je vrije tijd erin steekt ??
Het heeft echt geen enkele nut om bezwaarschriften in te dienen met het doel daarmee het systeem te veranderen, sterker.... het systeem word groter en sterker op die manier.

Doe je ook nog ECHT iets, of alleen dit soort replys op forum's ??
 
Italie telt 57 miljoen inwoners, met jaarlijks 8000 verkeersdoden. (en 200 inwoners per km2)
Nederland telt 16 miljoen inwoners, met jaarlijks nog geen 900 verkeersdoden. (470 inwoners per km2)

'nuf said?

deze redenatie geld vooral voor mensen die al met verkeersleed in aanraking zijn gekomen.

Er zijn hier op M-F duizenden gebruikers te vinden die zeggen dat de maximum snelheid wel omhoog zou kunnen.
Totdat er zekerheid zou bestaan dat hun eigen naaste morgen doodgereden zou worden door iemand die door te hoge snelheid een net te lange remweg had...
 
Er valt wat voor te zeggen voor je redenatie kawa, maar is het niet zo dat juist die regels hier in NL zijn gemaakt uit naam van het volk om het voor iedereen duidelijk en overzichtelijk te houden en belangrijker nog!! veilig!! Als ik het verkeer in sommige landen bekijk schrik ik me dood als ik zie hoe die lui daar omgaan met verkeersveiligheid of veiligheid in het algemeen. Nu hebben we eenmaal met heel veel verschillende soorten mensen te maken binnen een bevolkingsgroep en die regels zijn op basis van de meerderheid gemaakt en daar hebben we ons als minderheid dan op aan te passen.
Als we als die andere landen maar gaan flierefluiten en ieders een andere kant op vliegen op de weg of qua gedrag dan lijkt me dat het aantal verkeersdoden met minimaal 20% stijgt omdat niemand meer weet waar die aan toe is en ook maar wat doet (wat overigens sommige knurften nu al doen).
Tuurlijk is er niks mis met proberen om onder een boete uit te komen, ik geef je zelfs groot gelijk! En ja misschien heeft de politie wel betere dingen te doen maar dit is nu eenmaal ook een gedeelte van het takenpakket, ik kan me niet voorstellen dat het de heren agenten niet ook irriteert als ze weer de hele nacht bij zon fuik moeten staan terwijl er in het centrum ergens iemand neergestoken word. Nadeel van een herachie is dat de mensen onderaan ook niks te kiezen hebben.....

waar nogal veel mensen aan voorbijgaan is dat er verschillende afdelingen bestaan binnen de politiewereld, diegene die met een laser bij een fuik staan zijn niet diegene die naar dat soort meldingen gaan ( en mogen gaan) over het algemeen.

De vergelijking daartussen loopt dus in veel gevallen erg mank....
 
nee opvoeden bij het begin, mensen bewust maken van de gevaren...Als we op deze manier doorgaan, moet er straks voor elke auto en motor weer een maannetje met rode vlag gaan lopen om te waarschuwen dat er een auto aankomt, zoals het ooit is geweest
En hoe doe je opvoeden? Door te controleren of mensen de regels naleven en als dat niet zo is ze er op aan te spreken en het verkeerde gedrag te bestraffen.
 
Je hebt hier te maken met een totaal omgekeerd beleid......
IPV het trainen en leren van kinderen om ze klaar te maken voor het verkeer, op school of door de ouders, gaan ze hier de boel omdraaien, en moeten verkeersdeelnemers er rekening mee gaan houden dat er een hele meut kinderen en jongeren op straat rondstruinen die geen weet van regels hebben, dus dan passen ze de regels zo aan dat wij voor hen op moeten gaan passen.

Ik leerde dat voor ik een straat over moest steken om goed uit te kijken, nu moet ik als ik een straat inrijd oppassen of er geen mensen daar rondlopen die er niets te zoeken hebben, maar wel hun gelijk hebben......

idd, ik gooi ook regelmatig een kind voor een auto om die bestuurder zo wat te leren :Y


Er is idd een verschil in rijstijl tussen Italianen en Nederlanders en Duitsers enz.
Maar wat was er nu eerst, verkeersregels of domme verkeersactie's waardoor regels nodig waren ??
Nederlanders rijden nu eenmaal veelal dom en onoplettend. Om dat te compenseren worden regels scherper.
 
~~

waar nogal veel mensen aan voorbijgaan is dat er verschillende afdelingen bestaan binnen de politiewereld, diegene die met een laser bij een fuik staan zijn niet diegene die naar dat soort meldingen gaan ( en mogen gaan) over het algemeen.

De vergelijking daartussen loopt dus in veel gevallen erg mank....
Da's veel te lastig. Het is veel makkelijker iets te roepen zonder er over na te denken.
 
vorig jaar geweest, zelfde beeld, geen politie gezien, jaar ervoor in Cannes, frankrijk, weet je hoe ze daar een radarcontrole doen....

Statief achter een reclamebord, 2 gendarmes op de motor in hun blouse zicht baar ernaast, en als ze een auto aan zagen komen die te snel reed, even opstaan, laten zien dat ze er stonden, en weer vrolijk keuvelend van de zon genietend verder gaan.......
Heb dit met verbazing staan bekijken, en iedereen reed netjes 50 door de stad...

In Italie wordt je door elke weggebruiker gewaarschuwd als er een controle staat, en hier wordt je daarvoor bekeurd, omdat de staat inkomsten misloopt


Ik heb nergens zoveel verkeerscontrole's gezien als in Frankrijk deze vakantie.

En ja, bij iedere controle stond men te schrijven.
In 16 dagen tijd zeker 6 controle's gezien op verschillende lokatie's die ver uit elkaar lagen, zoveel controle's spotten lukt me in Nederland echt nog niet.
 
vorig jaar geweest, zelfde beeld, geen politie gezien, jaar ervoor in Cannes, frankrijk, weet je hoe ze daar een radarcontrole doen....

Statief achter een reclamebord, 2 gendarmes op de motor in hun blouse zicht baar ernaast, en als ze een auto aan zagen komen die te snel reed, even opstaan, laten zien dat ze er stonden, en weer vrolijk keuvelend van de zon genietend verder gaan.......
Heb dit met verbazing staan bekijken, en iedereen reed netjes 50 door de stad...

In Italie wordt je door elke weggebruiker gewaarschuwd als er een controle staat, en hier wordt je daarvoor bekeurd, omdat de staat inkomsten misloopt

maar goed, je mag ook daar gaan wonen hoor... O-)
 
waar nogal veel mensen aan voorbijgaan is dat er verschillende afdelingen bestaan binnen de politiewereld, diegene die met een laser bij een fuik staan zijn niet diegene die naar dat soort meldingen gaan ( en mogen gaan) over het algemeen.

De vergelijking daartussen loopt dus in veel gevallen erg mank....
Ja, zo is er ook een verschil tussen veel hardrijders en doodrijders, maar dat onderscheid wordt ook niet gemaakt toch O-)
 
waar nogal veel mensen aan voorbijgaan is dat er verschillende afdelingen bestaan binnen de politiewereld, diegene die met een laser bij een fuik staan zijn niet diegene die naar dat soort meldingen gaan ( en mogen gaan) over het algemeen.

De vergelijking daartussen loopt dus in veel gevallen erg mank....


Heb je ook gelijk in, ik ging uit van een vriend van me die motoragent is en tegelijkertijd ook voetbaldiensten en een gedeelte verkeer doet. Ik vind de gedachtegang van kawa niet in zijn geheel fout maar denk ook niet dat het op opleidingsniveau van rijbewijzen ligt of aan de huidige regelgeving, ik denk dat het grootste probleem gewoon de mens is dat momenteel in steeds grotere getale vertegenwoordigd word die denken dat ze maar kunnen doen en laten wat ze willen en in gedachte hebben dat het hun wereldje is ipv die van ons, nu probeer ik geen moraalridder uit te hangen want ik haal mijn boete quota ook wel weer dit jaar... fout parkeren enzo :-) en soms een keer te hard. Maar als ik momenteel om me heen kijk.... ook buiten het verkeer om..... dan zou je je bijna zorgen gaan maken als je ziet wat er de laatste tijd gebeurd. Politie agenten die steeds vaker gedwongen zijn om te schieten... hele jonge mensen die groeps verkrachtingen begaan... et aantal schietpartijen aan criminele kant stijgt ook met stip dit jaar... en ga maar zo door.... Dus dan lijkt het me dat er gewoon wat struktureels fout is in de gedachtegang van de mensen in Nederland de laatste tijd
 
Heb je ook gelijk in, ik ging uit van een vriend van me die motoragent is en tegelijkertijd ook voetbaldiensten en een gedeelte verkeer doet. Ik vind de gedachtegang van kawa niet in zijn geheel fout maar denk ook niet dat het op opleidingsniveau van rijbewijzen ligt of aan de huidige regelgeving, ik denk dat het grootste probleem gewoon de mens is dat momenteel in steeds grotere getale vertegenwoordigd word die denken dat ze maar kunnen doen en laten wat ze willen en in gedachte hebben dat het hun wereldje is ipv die van ons, nu probeer ik geen moraalridder uit te hangen want ik haal mijn boete quota ook wel weer dit jaar... fout parkeren enzo :-) en soms een keer te hard. Maar als ik momenteel om me heen kijk.... ook buiten het verkeer om..... dan zou je je bijna zorgen gaan maken als je ziet wat er de laatste tijd gebeurd. Politie agenten die steeds vaker gedwongen zijn om te schieten... hele jonge mensen die groeps verkrachtingen begaan... et aantal schietpartijen aan criminele kant stijgt ook met stip dit jaar... en ga maar zo door.... Dus dan lijkt het me dat er gewoon wat struktureels fout is in de gedachtegang van de mensen in Nederland de laatste tijd
:^

"Men" (eigenlijk wij allemaal dus) zouden weer wat meer verantwoordelijkheidsgevoel moeten krijgen. Om te beginnen met de verantwoording willen nemen voor onze eigen daden en de gevolgen die die hebben. Niet gelijk proberen de schuld of de gevolgen naar een ander te kaatsen of te denken dat je eigen daden zo erg toch niet waren. Gewoon staan voor wat je bent en doet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan