Wiens combinatie staat er op bijgaande foto?
Rijd dat goed ?????
Vraagje omdat het motorgedeelte al in m'n bezit is en ik sterk overweeg om eenzelfde ombouw te doen.
(Afbeelding)
De combi staat iig voor de deur bij Verstegen in Schaijk. Daar zal ie ook wel gebouwd zijn.
Misschien kunnen ze jou in contact brengen met de eigenaar ?
Doe iig maar alvast een zoek aktie op velorex (zo 'n bakkie is 't) en van een onaangepaste motorfiets met een karretje ertegen geknoopt moet je niet al te strak stuur gedrag verwachten.(maar alles went... )
heeft zo'n ravage geen 15" achterwiel?, dan kan er ook mooi een autoband op
tjopperts zijn niet mijn ding maar als combinatie is dit een goeie
Pas op, op een velg van een 15" motorradje past niet zomaar een 15" auto band
scheel een paar millimetertertjes.
heeft zo'n ravage geen 15" achterwiel
Ben bang dat de dnepr een stuk vergevingsgezinder is als deze combi. Zal vooral aan de schommelarm voorvork liggen denk ik.Niet al te strak stuurgedrag??? Erger dan met de Dnepr zal niet wezen ( hoop ik dan maar)
Als ik de foto zie, een Suzuki savage met zijspan vraag ik mij sterk af of het rijgedrag wel goed is. Het zijspan moet ook gekeurd zijn en een apart inlegvel (bij het kenteken) hebben, waar chassie-(hoe spel je dat)nummer van het zijspan in staat. Ooit heb ik zelf mijn zijspan moeten laten keuren bij de RDW.
Dan nog, om zijspan te rijden moet je het echt leren. Zeker de rechterbochten kunnen je nogal eens verassen.
Gr,
Henk
Denk niet dat Verstegen een email adres heeft, en als-ie het had zou ie waarschijnlijk z'n mail niet lezen. Beetje eigenzinnige man, maar desondanks erg vriendelijk op zijn eigen manier.
Even bellen zou ik zeggen (niet op maandag of dinsdag).
Het zijspan moet ook gekeurd zijn en een apart inlegvel (bij het kenteken) hebben, waar chassie-(hoe spel je dat)nummer van het zijspan in staat. Ooit heb ik zelf mijn zijspan moeten laten keuren bij de RDW.
Dan nog, om zijspan te rijden moet je het echt leren. Zeker de rechterbochten kunnen je nogal eens verassen.
Mooi, maar met een tweewielgedreven uitvoering niet te doen. Rechterbocht wieltje omhoog, dif in actie, geen aandrijving meer en zijspanwiel draait op dubbele toeren. Geen aandrijving = geen snelheid meer en wieltje weer naar beneden, flinke duw naar links als dat derde wiel weerom de grond raakt en niet goed voor je dif en cardan ...........
Eerst een bakje scoren om aan de Savage te hangen !!!!
Opgepast, 't is een Belgische Rus
frituurolie gestookt??????