vriendin van motor gepleurd

SNEP

Die hard MF'er
19 jan 2005
389
0
reusel
gisteren heeft mijn vriendin een accidentje gehad met onze gsxr600
reed op een voorrangsweg in een bocht, staat er in een zijstraat een autoootje te treuzelen waarop zij al vaart verminderd.
schiet ie opeens de straat op, zij in de ankers in de bocht, schuift onderuit met dit prachtige schuifweer en de motor knalt op de auto.
zelf was ze er al eerder afgeschoven.
gevolg:
vriendin heeft nu een dikke knie(motor is er bovenop gevallen)
motor totall los
jas kapot

geluk bij een ongeluk dat ze het enigzins zag aankomen en daarop anticipeerde anders was ze waarschijnlijk aan de zijkant geraakt.
nou dat wou ik ff kwijt
 
Laatst bewerkt:
gisteren heeft mijn vriendin een accidentje gehad met onze gsxr600
reed op een voorrangsweg in een bocht, staat er in een zijstraat een autoootje te treuzelen waarop zij al vaart verminderd.
schiet ie opeens de straat op, zij in de ankers in de bocht, schuift onderuit met dit prachtige schuifweer en de motor knalt op de auto.
zelf was ze er al eerder afgeschoven.
gevolg:
vriendin heeft nu een dikke knie(motor is er bovenop gevallen)
motor totall los
jas kapot

geluk bij een ongeluk dat ze het enigzins zag aankomen en daarop anticipeerde anders was ze waarschijnlijk aan de zijkant geraakt.
nou dat wou ik ff kwijt
Goed gezien/gehandeld van je vriendin, van zodra er een auto in de buurt is, kun je inderdaad maar beter op je hoede zijn.
 
sukkels die mensen die niks in kunnen schatten bah, sinds mijn ongeluk ga ik er al vanuit dat ze domme dingen doen, succes met herstellen
 
Sterkte met het herstel van vriendin en motor/verzekeringswerk. Dit is toch ook regelmatig mijn 'angst' als ik een slapende bestuurder van rechts met nog redelijk hoge snelheid op de voorrangsweg af zie komen ... en dan ook nog in een bocht :o
 
Zuur genoeg is waarschijnlijk het anticiperen op de treuzelende automobilist deels de oorzaak: Stel nou dat die man/vrouw dacht "zou ik nog voor de motorrijder langs kunnen?" En dattie dan ineens zag dat de motorrijder inhield.... "ah! hij/zij houd in, dan kan ik er voorlangs"......
Echt hoor, je hebt van de bosmongolen die zo in de auto zitten, op voorang nemen als er maar de suggestie is dat "de ander" ze voor laat gaan. Eigenlijk moet je dus je plaats op de weg "afdwingen".
Zo ook soms bij wegversmallingen. Je kent dat wel, met zo'n bord met rode en wille pijl. Als motorrijder maak je het vaak mee dat een auto die "de rode pijl" heft toch oprijd omdat'ie denkt dat de motorrijder niet zoveel ruimte nodig heeft. Heeft'ie deels gelijk in, maar ik zorg dan altijd dat ik zoveel ruimte neem dat die auto in principe niet past. Aan de andere kant hypocryt natuurlijk want in ga wel tussen auto's door in de file....

Maat goed, wens je vriendin beterschap, ze heeft het goed gedaan. Hopelijk kan ze snel weer opstappen want als dat te lang duurt dan blijft vaak de angst.
 
Een echte moraalridder had gezegt dat als ze al vond dat t wagentje "raar" deed...en al afgeremt had...ze dus zelf al wat verwachte en niet voldoende daarop geanticipeert heeft...??

En dat ze zichzelf onderuitgeremt heeft...


Blijft dat de auto geen voorrang verleent en dat verzekeringstechnisch dat het enige is waar de verzekerinhg zich mee bezig zal houden.


Sterkte en beterschap !!!
 
En dat je vriendin snel hersteld , en niks aan overhoud
Hoop dat je de centen snel genoeg ziet ( en dekkend uiteraard )

Blijft altijd jammer,,, had die koekblikker nog een verhaal ??
 
Echt hoor, je hebt van de bosmongolen die zo in de auto zitten, op voorang nemen als er maar de suggestie is dat "de ander" ze voor laat gaan. Eigenlijk moet je dus je plaats op de weg "afdwingen".
Zo ook soms bij wegversmallingen. Je kent dat wel, met zo'n bord met rode en wille pijl. Als motorrijder maak je het vaak mee dat een auto die "de rode pijl" heft toch oprijd omdat'ie denkt dat de motorrijder niet zoveel ruimte nodig heeft. Heeft'ie deels gelijk in, maar ik zorg dan altijd dat ik zoveel ruimte neem dat die auto in principe niet past. Aan de andere kant hypocryt natuurlijk want in ga wel tussen auto's door in de file....

Die bosmongolen hebben niet altijd deels gelijk hoor, bij mij in de buurt is er zo een versmalling waar er absoluut geen ruimte is voor een auto en een motor, dus vinden al die idioten het nodig om toch maar door te rijden en mij het fietspad op te dwingen...

Sterkte aan je vriendin in elk geval, hopelijk mag de andere bestuurder een flinke vergoeding ophoesten hiervoor... Denkt ie twee keer na de volgende keer.
 
tja, ze kijken niet, he... Zeker niet met het slechte weer van de afgelopen dagen.

Maar ik hoop dat het herstel snel is en het verzekeringswerk ook.
 
sterkte voor je vriendin, dat dr knie maar snel mag helen, relatief gezien valt het gelukkig mee met de lichamelijke schade. heel erg zonde van de motor maar hopelijk gaat het verzekeringsverhaal een beetje snel!!
 
Iig sterkte en beterschap, gelukkig valt de schade aan je vriendin zo op het eerste gezicht mee..
En hopen dat je snel weer een nieuwe (motor) mag uitzoeken.

Die bosmongolen hebben niet altijd deels gelijk hoor, bij mij in de buurt is er zo een versmalling waar er absoluut geen ruimte is voor een auto en een motor, dus vinden al die idioten het nodig om toch maar door te rijden en mij het fietspad op te dwingen...
Tijdens het lessen leerde ik altijd dat je bij dat soort voorrangsversmallingen als motorrijder moet laten zien dat je voorrang hebt door meer naar links te gaan rijden. Soort van chicken spelen zeg maar. Maar goed, of het in de realiteit altijd even verstandig is om te doen.. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan