Maar Pooh heeft wel gelijk: dit heeft niets met christelijk te maken. Wel met machtsziek.Sorry meester
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar Pooh heeft wel gelijk: dit heeft niets met christelijk te maken. Wel met machtsziek.Sorry meester
Nou weet ik niet waar jij woont, maar er zijn plaatsen in Nederland waar het vinden van een parkeerplek niet echt eenvoudig is Om maar 1 van de nadelen van jouw plan te noemen...Het "probleem " van oldtimers op de weg, die eigenlijk gebruikt worden als regulier vevoermiddel, is gemakkelijk te ondervangen door de eigenaar (houder van het kenteken) te verplichten ook een normale auto in zijn bezit te hebben. Daarmee vervalt een groot deel van het "voordeel".
Pigion
Sja, waarom zit er belastingvoordeel op een Prius, en belastingnadeel op een BMW M3, terwijl TopGear heeft aangetoond dat de laatste minder brandstof verbruikt bij gelijk gebruikAfschaffen inderdaad.
De oudere auto's vervuilen het meest, dus waarom geen belasting betalen
Helemaal mee eens.Sja, waarom zit er belastingvoordeel op een Prius, en belastingnadeel op een BMW M3, terwijl TopGear heeft aangetoond dat de laatste minder brandstof verbruikt bij gelijk gebruik
Helemaal mee eens.
Ik vind het ook dom dat de grotere auto's zo nodig nóg meer belast moeten worden.
Dat hele gelabel is al debiel.Dat hele A-label zou moeten gaan om een laag brandstofverbruik.
Maar daar was de economie niet bij gebaat. Vandaar deze rare "CO2 per kubieke-meter inhoud-auto" constructie.
Dat hele gelabel is al debiel.
Tis godverdomme geen wasmachine
Afschaffen inderdaad.
De oudere auto's vervuilen het meest, dus waarom geen belasting betalen
Misschien heb je gelijk, maar vertel dan ff wat er mis is met de PriusEigenlijk zou ik zo geen enkele oldtimer kunnen noemen (incl. bijv. de 2takt Saabs van vroeger) die vervuilender zijn als een anti-milieu-tank als de Prius waarop je subsidie krijgt... Denk dat je je eerst even in het een en ander zou moeten verdiepen...
Eigenlijk zou ik zo geen enkele oldtimer kunnen noemen (incl. bijv. de 2takt Saabs van vroeger) die vervuilender zijn dan een milieu-tank als de Prius waarop je subsidie krijgt... Denk dat je je eerst even in het een en ander zou moeten verdiepen...
Bij normaal rijden loopt de mijne 1 op 10.Waar het mij om gaat is dat de de gemiddelde oldtimer olie, benzine (of vaak gas, omdat het toch nix kost) slurpt en dat dan belastingvrij is.
Was LPG dan niet schoner dan benzine? Dat is mij altijd geleerd, nog afgezien van het feit dat het ook bijna niets kost en LPG een bijproduct van benzine productie is.Misschien heb je gelijk, maar vertel dan ff wat er mis is met de Prius
Waar het mij om gaat is dat de de gemiddelde oldtimer olie, benzine (of vaak gas, omdat het toch nix kost) slurpt en dat dan belastingvrij is.
Wat ik wel eens heb gehoord is dat een hybride (incl. maken en weer afbreken) meer belasting voor het milieu zou wezen als een Hummer
En dankzij deze observatie/conclusie kan hier wel een slotje op vind ikMisschien ligt het aan mij hoor en snap ik er gewoon de ballen van omdat ik iets over het hoofd gezien heb. Maar nu het rekeningrijden op de stoep staat, en dus de wegenbelasting voor auto's afgeschaft wordt, is er toch niets meer om je druk over te maken
Gezien het over vrijstelling voor wegenbelasting gaat en diezelfde wegenbelasting over niet al te lange tijd afgeschaft wordt is het toch een non-issue?
Geniet er maar even van.Ik vind het prima, gaat mij in 2009 130 euro netto p/mnd schelen.
Van dat geld kan ik iedere maand een keer op het circuit rijden.
Maar tegenwoordig is een oldtimer een auto van na 1980, diesel of lpg, met amper 2 ton op de teller.