vrouwen kicken op leren pakken

Mwaah, na een tijdje raakt zo'n pak aan de kont behoorlijk uitgelubberd, dus echt strak zit het niet meer.

Dus: pak kopen en niet meer rijden.

Merk zelf geen verschil, maar ik moet toegeven dat sinds mijn vriendin in het strak leer zit (op de motor) :P ik het een stuk leuker vind om achter haar te rijden ipv ervoor ;) .
 
Doet me een beetje denken aan een 'vriend' die motor ging rijden om daarmee dames te 'versieren'.
Lukte natuurlijk niet, daarna heeft ie een cabrio gekocht en nu weet hij dat dat ook niet werkt....

Met een goed figuur en een 'benadrukkend' strak pak trek je aandacht...
 
Niet alleen op leer, zoals Lage CB ook al zei, met een textielpak aan werkt het ook hoor. Als ik alleen m'n motorjas al aan heb zijn er al veel (vrouwen)ogen op me gericht..nadeel is dat m'n haar dan nooit goed zit :+ Maar daar hebben we een petjuh voor !
 
Nou, mijn leren motorpak zit niet zo strak...heb
er eigenlijk gewoon een luchtige reet in...maar
goed.

En die 24 uurs bad-hairday helpt ook niet erg.

:+
 
Denk dat je altijd wel aandacht trekt met een motor. Maar ik moet wel de helm ophouden anders is het effect weg :P
 
Kan het verschil wel merken als ik in mijn pak loop.
Er kijken veel meer mensen naar je.
Maar dat zal wel door het felle groen komen :P
Ik weet zeker dat veel vrouwen op strakke lerenpakken vallen :)
Ik zelf val ook op vrouwen met strakke lipleesbroekjes :9~
 
Ik kan als vrouw weer eens niet fatsoelijk stemmen :( heb dus maar gestemd op 'vrouwen negeren mij met of zonder pak'. Ik merk wel dat mijn vriend het een stuk leuker vindt als ik in het leer rij *D
 
Nou, er zijn ook vrouwen die lipleesbroekjes dragen en die dat eigenlijk NIET zouden moetend oen.... :r


O ja, er kijken meer mensen ja!
Twee weken geleden ff naar de bank, braaf helm af en zo, het was 10 voor 5. Loop de bank binnen, zo'n gereformeerde hufter achter de balie die me
4 keer minachtend van top tot teen bekijkt over
dat brilletje van hem.
Voor me was een (1) klant die heeft hij geholpen ondertussen was het 2 minuten voor 5, hij staat op pakt zijn sleutelbos en loopt langs me en zegt demonstratief "we zijn gesloten..."
Jaahh :j :j Het begon dus al te borrelen bij me en ik zeg hem zo dat hij 10 minuten geleden ook al wist dat hij me niet ging helpen. Nou, hij kreeg door dat ik niet van plan was te vertrekken dus.."Wat wil JE dan" (Ik voel me nog JE ja, maar op die balietraining hebben ze het denk ik anders geleerd). Nou...blablabla... En dat ging natuurlijk niet en daar moest ik een afspraak voor maken en "Ik zit al 33 jaar in het vak dus JE hoeft mij niet te vertellen hoe het gaat"
Ik hem maar gezegd dat ik niet echt van zijn houding gecharmeerd was, verder maar ingehouden omdat ik toch in een bank stond..


Misschien wordt het tijd dat ik die vooroordelen
die hij over motorrijders heeft eens ga bevestigen }) }) :j :j
 
M'n vriendin laat het echt koud...

Maar die opmerkingen van anderen als: "lekker kontje" moeten van haar echt een keer ophouden... :+
 
Nadat ik mijn motor had geparkeerd, liep ik eens door het centrum van mijn woonplaats in mijn leren pak. De enige vrouwelijke reactie die ik kreeg was van twee kleine meisjes die zich al giechelend afvroegen of het misschien carnaval was.
 
Heb er eigenlijk nog nooit iets van gemerkt.

Weet wel dat als ik een paardestaart onder een helm vandaan zie komen, strak in het leer op een SS dan wordt mijn fantasie wel iets wat geprikkeld :) . Maar goed dat kan aan mij liggen hehe.
 
Heb er eigenlijk nog nooit iets van gemerkt.

Weet wel dat als ik een paardestaart onder een helm vandaan zie komen, strak in het leer op een SS dan wordt mijn fantasie wel iets wat geprikkeld :) . Maar goed dat kan aan mij liggen hehe.

En dan is zij een hij, met paardestaart.

Maar dat verschil zie je ook trouwens wel. Een vrouw zit véél sierlijker en mooier op een motor. Lekker statig. Kerels zitten als een zak aardappelen op hun fiets. Sorry heren, kunnen jullie ook niet helpen. Doet er niet aan af dat jullie aardige kerels blijven ( de meesten?) })
 
Heb er eigenlijk nog nooit iets van gemerkt.

Weet wel dat als ik een paardestaart onder een helm vandaan zie komen, strak in het leer op een SS dan wordt mijn fantasie wel iets wat geprikkeld :) . Maar goed dat kan aan mij liggen hehe.
Zal het doorgeven aan een maat van me misschien kan er dan iets moois bloeien tussen jullie :+
 
En dan is zij een hij, met paardestaart.

Maar dat verschil zie je ook trouwens wel. Een vrouw zit véél sierlijker en mooier op een motor. Lekker statig. Kerels zitten als een zak aardappelen op hun fiets. Sorry heren, kunnen jullie ook niet helpen. Doet er niet aan af dat jullie aardige kerels blijven ( de meesten?) })

Natuurlijk zitten wij als een zak aardappels, net als al die kerels in de superbikes enzo.
 
Natuurlijk zitten wij als een zak aardappels, net als al die kerels in de superbikes enzo.

Nee, die hangen plat op de tank alsof ze wat aan het onderzoeken zijn!!!

Je ben trouwens snel met reageren....aangesproken gevoel? Niet doen.

Maar zonder gekheid. Het is een feit dat, oké de meeste, vrouwen statiger op de fiets zitten dan/als mannen. Ik zie iig zo of er een man of vrouw op de fiets zit. Maar ja, ik ben dan ook wel erg goed hihi
 
Heb er eigenlijk nog nooit iets van gemerkt.

Weet wel dat als ik een paardestaart onder een helm vandaan zie komen, strak in het leer op een SS dan wordt mijn fantasie wel iets wat geprikkeld :) . Maar goed dat kan aan mij liggen hehe.

Niet alleen andere motorrijders worden geprikkeld, ook automobilisten. Als ik mijn vriendin achterop heb en ze heeft haar haar los of in een staart onder de helm door, nou je moet eens zien. IEDEREEN ZIET ME (nouja, m'n vriendin) ! :) vieze geile viespeuken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan