Vrouwen op motoren zijn stoer!

Tuurlijk zijn ook mannen op een motor leuk om naar te kijken. 8-)
Mijn oog valt voornamelijk op mannen rijdend op andere motoren dan choppers (sorry).
Wat me laatst opviel is dat er best een aantal heren rond rijden op een te kleine of een te grote motor. Dan klopt het plaatje niet, ook al heb je nog zo'n mooi leren pak.
Maar zo af en toe spot ik een ontzettend lekker ding in een perfect gesneden leren pak of mooie combi. :9~
 
Tuurlijk zijn ook mannen op een motor leuk om naar te kijken. 8-)
Mijn oog valt voornamelijk op mannen rijdend op andere motoren dan choppers (sorry).
Wat me laatst opviel is dat er best een aantal heren rond rijden op een te kleine of een te grote motor. Dan klopt het plaatje niet, ook al heb je nog zo'n mooi leren pak.
Maar zo af en toe spot ik een ontzettend lekker ding in een perfect gesneden leren pak of mooie combi. :9~
klein pikkie > groot motor
 
ik zoek een vriendin voor achterop, maakt niet uit wat, als het maar een helm past en niet te zwaar, want dan gaat de max snelhied teveel omlaag. grgr.

ajoost.
 
Gezocht: leuke jongedame met zwart haar, een figuurtje dat leuk staat in een lere pakkie, en liefst eentje met een eigen motor, mail me
 
OK ik wil het zwart haar nog laten vallen als ik over je figuurtje mag oordelen ;)

Sorry hoor maar nee, dat gaat toch niet gebeuren.
Enne wie weet ben ik wel een akelige rot trol.

Vind het leuk wanneer een man waar ik een relatie mee zou hebben ook motor zou rijden, maar hij moet me niet leuk vinden OMDAT ik motor rij.
 
Sorry hoor maar nee, dat gaat toch niet gebeuren.
Enne wie weet ben ik wel een akelige rot trol.

Vind het leuk wanneer een man waar ik een relatie mee zou hebben ook motor zou rijden, maar hij moet me niet leuk vinden OMDAT ik motor rij.

Zal ik dan maar verder zoeken ;( ;)
 
Btw. Katja Poensgen rijdt nu niet meer in de 250cc WK begrijp ik :?

Volgens mij heeft ze te weinig sponsors... :?
Doe je toch iets niet goed als je...
a) ...een vrouw bent in de motorscene
b) ...vader suzuki-importeur in Duitsland is...

Overigens ben ik momenteel bezig mijn vriendin aan een leren pak te lullen :9~
 
Bij deze dan een mooi plaatje van MarisKaWa en haar ZX

Mijn vriendinnetje.

Trots? Ja! :)

full
 
Deze sticker zit op het ruitje van de Kawa.

full


Gemaakt door mijn broertje :) Staat echt gaaf hoor. :) :) :)
 
Op donderdag 04 juli 2002 21:17 schreef Bertje-ZZR600 het volgende:Volgens mij heeft ze te weinig sponsors... :?
Doe je toch iets niet goed als je...
a) ...een vrouw bent in de motorscene
b) ...vader suzuki-importeur in Duitsland is...


klopt, zij zat al op de motor toen ze net kon lopen (cross enz)
laatst nog een interview met haar op tv gezien

ze geeft ook circuitles, daar haden ze ook opnames gemaakt

paar gasten op snelle fietsen hadden les van haar
alle heren dachten dat ze minstens zo snel, zo niet sneller het circuit rond konden

zij reed voorop eerst ff rustig, gooide daarna het tempo er iets meer op de "stoere" mannen konden haar nog steeds bij houden
ging ze er even goed voor zitten, rijd ze die gasten echt helemaal weg terwijl ze in de bocht rijd draait ze het lichaam kijk achterom en maakt met haar vinger een gebaar van "waar blijven jullie ?? daarna het gas erop en weg was ze"
 
klopt, zij zat al op de motor toen ze net kon lopen (cross enz)
laatst nog een interview met haar op tv gezien

ze geeft ook circuitles, daar haden ze ook opnames gemaakt

paar gasten op snelle fietsen hadden les van haar
alle heren dachten dat ze minstens zo snel, zo niet sneller het circuit rond konden

zij reed voorop eerst ff rustig, gooide daarna het tempo er iets meer op de "stoere" mannen konden haar nog steeds bij houden
ging ze er even goed voor zitten, rijd ze die gasten echt helemaal weg terwijl ze in de bocht rijd draait ze het lichaam kijk achterom en maakt met haar vinger een gebaar van "waar blijven jullie ?? daarna het gas erop en weg was ze"

:}
 
hmmm Die van mij heeft weliswaar nog geen rijbewijs, maar is wel lekker!
Grrrr...om!

Dat rijbewijs zijn we druk mee bezig. Althans ik.
Zij denkt nu nog dat ze een keuze heeft.

haha
 
Piccie van mijn vrouw op de VTR.
Ze wil absoluut niet in een lere pakkie, ze draagt liever haar ruim zittende allweather pak.

vakantie disk 2 026b.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan