vrouwen, wat rijden jullie?

Tja, veel onderhoud. Met mijn 1000km/jaar duur het 5jr voor ik eens zuigerveren moet vernieuwen. Stelt niks voor..Voor kmvreten had ik geen mito gekozen.Bovendien vind ik dat wel leuk, dat gesleutel. Ben niet bang voor vieze handen..De Alfa is ook niet onderhoudsvrij..
Enneh, tja, vrouwentopics, wat is 'oud'in de zin van oudere vrouwen? ;) Ik ben 31..;)
Op het circuit kom ik niet. Niet met de motor tenminste..Met de auto wel eens gedaan.
(assen). Met de KLX zagen ze me ook wel eens aan voor MT brommer..tja, wat doe je eraan..
Ik kan toch gewoon preventief met die mito op het fietspad gaan rijden? Ik schroef wel een geel plaatje op de cavia..;) En met de andere motoren hebben ze me ook diverse keren over het hoofd gezien. Felgele motor, sportuitlaat, geen hesje aan...helpt niks..Blinde kippen af en toe!;)

Was benieuwd of er meer vrouwen waren met 2takt of die zoiets wíllen gaan kopen..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een KLX 650, en die heb je zelf ook gehad zie ik.


Leuke speelfiets....hoewel ik wel ritten van 200 á 300km maak *O*

Ik ben een die hard :P










Hoewel ik dit jaar bijna niet heb kunnen rijden '(
 
Ik heb vorig weekend een tweetakt gekocht: Yamaha TY 175. Die is bedoeld om te spelen in het weiland en zo... Geen inschrijving voor de weg, daar is de KLE 500 voor.
Voila, mijn twee motokes :)
Ik keek net even op je motorstek en toen zag ik je nieuwe aanwinst: Yamaha TY 175. Het eerste wat ik me afvroeg was: welke vrouw koopt nou zo'n motor :? Mijn pa zie ik er voor aan...

Maar toen keek ik verder naar je andere foto's in je album, nou als jij dat bent: respect!! :} wauw wat gaaf!! :}
 
Tja, veel onderhoud. Met mijn 1000km/jaar duur het 5jr voor ik eens zuigerveren moet vernieuwen. Stelt niks voor..Voor kmvreten had ik geen mito gekozen.Bovendien vind ik dat wel leuk, dat gesleutel. Ben niet bang voor vieze handen..De Alfa is ook niet onderhoudsvrij..
Enneh, tja, vrouwentopics, wat is 'oud'in de zin van oudere vrouwen? ;) Ik ben 31..;)
Op het circuit kom ik niet. Niet met de motor tenminste..Met de auto wel eens gedaan.
(assen). Met de KLX zagen ze me ook wel eens aan voor MT brommer..tja, wat doe je eraan..
Ik kan toch gewoon preventief met die mito op het fietspad gaan rijden? Ik schroef wel een geel plaatje op de cavia..;) En met de andere motoren hebben ze me ook diverse keren over het hoofd gezien. Felgele motor, sportuitlaat, geen hesje aan...helpt niks..Blinde kippen af en toe!;)

Was benieuwd of er meer vrouwen waren met 2takt of die zoiets wíllen gaan kopen..

met een mito mag je wel bij de meiden met een supersport ( ze hebben geen hele strakke regels hoor)
 
Vriendin rijdt op een kawasaki zephyr 550.
Eerst heeft ze op een suzuki gn250 gereden. Ze had toen zelf zo'n ding en heeft er ook op gelest en examen op gedaan. Als de centjes het toelaten wil ze eigenlijk een suzuki gladius kopen, maar de keuze is nogal beperkt met haar lengte van 1.62.
 
mijn vrouw:

bmw k75
honda vtr 1000 firestorm
nu suzuki gsx 750 naked (de motor, niet mijn vrouw)
 
Laatst bewerkt:
Toch vreemd dat er een vraag aan vrouwen wordt gesteld en er mannen komen antwoorden.... :o






:+
 
zo'n rijdend bankstel is toch typisch een vrouwenmotor ? Met ruimte voor de belangrijkste optie: keukenblad+aanrecht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan