VTR 1000 SP 1&2 Meeting 2008

Wat willen we nu eigenlijk

  • 7 Juni

    Stemmen: 2 16,7%
  • 8 Juni

    Stemmen: 3 25,0%
  • 7&8 Juni

    Stemmen: 7 58,3%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Spa lijkt mij qua route leuker en zeer zeker ook uitdagender!
Eifel klinkt goed voor de zondag!
It @ll depends on the weather offcourse!
Tunnel gaan we dit jaar zekers even nemen!
@Pmugen: Neem jij de dvd van de Isle of man 2000 even mee a.u.b.
En als het lukt ook een kopie van disc 2 dan is mijn setje compleet :+

@Pepe: jammer man, kun je hem op dit moment ook niet belasten dan?
Anders zou ik eens naar een zaak gaan waar ze veel merken laarzen verkopen en eens een middag gaan passen?
Don, had je die van 2000 nog niet van mij gekregen dan!?!?!

dan is dat mis gegaan.... :?
 
Die heb ik wel alleen disc 2 nog niet.
Als jij nu jou box meeneemt kan ik de kopie van disc 2 mee naar huis nemen heb ik mijn setje compleet. Kunnen we de race (disc 1) s'avonds kijken.
 
Hey Pepe jammer dat het niet lukt met je enkel.. Hopelijk vindt je gauw een stel laarsen waar je mee uit de voeten kunt..

Wat de invulling betreft, vindt alles goed. De groep is van het fomaat dat we ter plekke het schema kunnen aanpassen als het weer tegen zit..

Is verstandig om me DB killers te monteren als we door de eifel gaan rijden...
Of kijken ze niet zo nauw daarzoo
 
Tja idd zaterdag eerst eens binnen komen, kopje koffie, broodje eten. Ligt aan het weer wat we daarna gaan doen.

Het fijne is dat de groep niet te groot is, wat ons wel een stuk flexibeler maakt.

enkele opties die me nu te binnen schieten, zijn:
* Kleiner Rondje ardennen/eifel?
* Bezoek aan cirquit in Zolder, waar enkele races en vrijrijden is voor andere menswen die bijv. cirquit cursus doen. (allen met open uitlaten)
* Bezoek aan Cirquit Spa Francochamps, waar Bikerschool op dat moment instucties geeft aan hun deelnemers (niet aan ons).
* slecht weer programma: uitwijken naar Weert, en een middag instructie bij Technoflex http://www.technoflex.nl/index.htm ? (dit onder voor behoud, als ik dat nog met hun geregeld krijg)


;) :W
Uiteraard kunnen we altijd wat shots en opnames maken in de tunnel van Maastricht, totdat we daar weg gejaagd worden! })

'Zaterdag avond een lekkere BBQ, bakje bier, filmpje of trainingen van Catalunya kijken.

Voor de zondag had ik wel een leuke rit in de Eifel :] voor jullie in gedachten. Maar uiteraard ook onder voorbehoud van het weer.

Ik zit maar even hard op te denken en niks staat nog vast. Uiteraard staan we open voor andere interessante bedoelingen! :}

Dus deelnemers roept U maar! waar liggen jullie voorkeuren? :W


Ben zelf niet zo'n racert, maar om een kijkje te nemen bij Spa (motor op slot!), daar ben ik wel voor te porren. Rondrijden in Ardennen of Eifel vind ik uiteraard erg plesant waarbij ik dan de voorkeur geef aan de betere wegen in de Eifel.

voor de rest, een beetje leuten, drinken en eten...
 
Laatst bewerkt:
Hey Pepe jammer dat het niet lukt met je enkel.. Hopelijk vindt je gauw een stel laarsen waar je mee uit de voeten kunt..

Wat de invulling betreft, vindt alles goed. De groep is van het fomaat dat we ter plekke het schema kunnen aanpassen als het weer tegen zit..

Is verstandig om me DB killers te monteren als we door de eifel gaan rijden...
Of kijken ze niet zo nauw daarzoo

ben pas een heel week-end in de eiffel geweest met dubbele open akra's: geen enkel probleem !!!
maar, je loopt wel een hoger risico, dus tja, wat is wijsheid :?
 
Ik rij er bijna iedere week, en nog nooit last gehad. Tis ook een beetje rekening houden, met waar je rijdt. Bij de touristische routes heb je natuurlijk meer kans dat er iemand langs de weg staat.

Enfin:
zaterdag een leuke route naar Spa Francochamps
Zondag een leuke rit door de eifel!
 
Laten we wel even afspreken dat we de motoren in't zicht parkeren ik heb geen zin om hem kwijt te raken! (geen zin in discussie's daarover :N )

p.s. Ik rijdt ook met open dempers.
Dit najaar maar eens db killers aanschaffen(& nieuw demperwol)
 
Laatst bewerkt:
Het is misschien een optie om een paar ketting sloten mee te nemen. Kunnen we een paar fietsen aan elkaar zetten.
Lijkt me dat het dan toch wel heel moeilijk wordt om iets mee te nemen.....
 
Strak plan neem mijn cyclelok wel mee.
Damn 5 k.g. slot in me tas :(
Jij ook dus neem ik aan zetten wij ze i.i.g. wel aan mekaar ;)
 
Laatst bewerkt:
ik heb ook altijd een schijfremslot bij me :P :Y
350.gif


maar ik denk dat niemand nu risico's wil nemen en dus de motor wel in het zicht wil houden.
 
(reactie op bericht in Summeredition 12)

Mmmmmmmmmm,

begin wel te vinden dat we wellicht beter 1 dag hadden kunnen plannen, dan waren er waarschijnlijk meer mensen meegegaan.

Vindt het persoonlijk wel een klein groepje worden zo, misschien is het beter om:

Optie 1: door laten gaan maar maar 1 dag (zaterdag of zondag), en hopen dat er dan meer mensen mee kunnen

Optie 2: uitstellen naar latere datum, en dan toch 1 dag plannen i.p.v. 2 om het animo te vergroten.

Veel mensen vinden 2 dagen denk ik wel leuk, maar kunnen het gewoon niet qua tijdsplanning. Zit zelf het weekend van et uitje ook al met een dilemma, die naar 2 kanten kan uitvallen. Dus voor mij ook nog geen zekerheid.

Ik stem voor uitstel. Sorry..... '(
 
(reactie op bericht in Summeredition 12)

Mmmmmmmmmm,

begin wel te vinden dat we wellicht beter 1 dag hadden kunnen plannen, dan waren er waarschijnlijk meer mensen meegegaan.

Vindt het persoonlijk wel een klein groepje worden zo, misschien is het beter om:

Optie 1: door laten gaan maar maar 1 dag (zaterdag of zondag), en hopen dat er dan meer mensen mee kunnen

Optie 2: uitstellen naar latere datum, en dan toch 1 dag plannen i.p.v. 2 om het animo te vergroten.

Veel mensen vinden 2 dagen denk ik wel leuk, maar kunnen het gewoon niet qua tijdsplanning. Zit zelf het weekend van et uitje ook al met een dilemma, die naar 2 kanten kan uitvallen. Dus voor mij ook nog geen zekerheid.

Ik stem voor uitstel. Sorry..... '(

Sorry, maar ik stem ervoor om het gewoon door te laten gaan. Aantal mensen is wel niet zo groot, maar dat rijdt wel erg relaxed als met een groep van 20 of 30 man.

En ten 2e, het lijkt mij best wel gaaf om met een paar man 2 dagen te rijden. Zal wel verrot zijn als ik zondagavond thuis ben. Maar ach, ben s'maandags toch vrij...
 
(reactie op bericht in Summeredition 12)

Mmmmmmmmmm,

begin wel te vinden dat we wellicht beter 1 dag hadden kunnen plannen, dan waren er waarschijnlijk meer mensen meegegaan.

Vindt het persoonlijk wel een klein groepje worden zo, misschien is het beter om:

Optie 1: door laten gaan maar maar 1 dag (zaterdag of zondag), en hopen dat er dan meer mensen mee kunnen

Optie 2: uitstellen naar latere datum, en dan toch 1 dag plannen i.p.v. 2 om het animo te vergroten.

Veel mensen vinden 2 dagen denk ik wel leuk, maar kunnen het gewoon niet qua tijdsplanning. Zit zelf het weekend van et uitje ook al met een dilemma, die naar 2 kanten kan uitvallen. Dus voor mij ook nog geen zekerheid.

Ik stem voor uitstel. Sorry..... '(

:( :( :(
Nou , kogel is door de kerk, ik kan niet mee -O- -O- -O-

Hoop erg op uitstel, en dan naar 1 dag i.v.m. het animo van de forumleden.

Sorry guys

Jonesssss
 
:( :( :(
Nou , kogel is door de kerk, ik kan niet mee -O- -O- -O-

Hoop erg op uitstel, en dan naar 1 dag i.v.m. het animo van de forumleden.

Sorry guys

Jonesssss

hhhhmmm jammer joness. ik had het wel leuk gevonden als je er ook bij was, maar helaas '(

@vince, don, tencats & het zonnetje
het is niet veel meer. om een balletje op te gooien: wat denken jullie van uitstel tot er wat meer sp'ers kunnen??????
de datum maakt mij namelijk niet zo veel uit en wat meer SP's zou ik wel leuk vinden voor een SP-meeting :P
 
Jammer joh we laten het gewoon door gaan!
2 maanden voor de meeting is wat mij betreft tijd genoeg om te plannen.
Jammer voor diegene die niet kan maar wij gáán ervoor.
Wellicht nog een 2 e meeting dit jaar elders.

Door Vince zijn input in de organisatie hoeven we maar 50 euro totaal te betalen voor de accomodatie en regelt hij ook nog eens splinternieuwe slaapzakken/isomatjes voor 15 man voor noppes :}

Mensen waar hebben we het over!

Het enige wat de deelnemers mee moesten zeulen is goede zin en een motorfiets+slot
 
Laatst bewerkt:
Jammer joh we laten het gewoon door gaan!
2 maanden voor de meeting is wat mij betreft tijd genoeg om te plannen.
Jammer voor diegene die niet kan maar wij gáán ervoor.
Wellicht nog een 2 e meeting dit jaar elders.

Door Vince zijn input in de organisatie hoeven we maar 50 euro totaal te betalen voor de accomodatie en regelt hij ook nog eens splinternieuwe slaapzakken/isomatjes voor 15 man voor noppes :}

Mensen waar hebben we het over!

Het enige wat de deelnemers mee moesten zeulen is goede zin en een motorfiets+slot

Toppie, Dat zijn mijn gedachte's ook.. :+
 
Als onderstaande personen zich nu treffen bij de Mac D A'foort dan kunnen we samen oprijden naar de Mac D Eindhoven om daar Sputnick op te halen en vanuit daar gebroederlijk naar Ulenstraten te gummen, je komt tenslotte vanuit de omg. R-dam toch?

Don
TenCats
Pmugen
Mr Del Sol
 
Laatst bewerkt:
Als onderstaande personen zich nu treffen bij de Mac D A'foort dan kunnen we samen oprijden naar de Mac D Eindhoven om daar Sputnick op te halen en vanuit daar gebroederlijk naar Ulenstraten te gummen, je komt tenslotte vanuit de omg. R-dam toch?

Don
TenCats
Pmugen
Mr Del Sol

Welke tijd had je in gedachte??
 
Als onderstaande personen zich nu treffen bij de Mac D A'foort dan kunnen we samen oprijden naar de Mac D Eindhoven om daar Sputnick op te halen en vanuit daar gebroederlijk naar Ulenstraten te gummen, je komt tenslotte vanuit de omg. R-dam toch?

Don
TenCats
Pmugen
Mr Del Sol

Hi Guys,

Net thuis van m'n werk (nou ja werk, een etentje) en er is weer een boel gepost.

Ben d'er klaar voor, komend weekend. Zeg maar hoelaat en ik kom naar Amersfoort.
Wil wel eens zien of ik dat jonge spul nog kan bijbenen :9


:W TenCats
 
Als onderstaande personen zich nu treffen bij de Mac D A'foort dan kunnen we samen oprijden naar de Mac D Eindhoven om daar Sputnick op te halen en vanuit daar gebroederlijk naar Ulenstraten te gummen, je komt tenslotte vanuit de omg. R-dam toch?

Don
TenCats
Pmugen
Mr Del Sol

gouda idd

hoe laat moet ik bij de mac in eidhoven zijn?
 
als ik weet hoelaat jullie in eindhoven vertrekken, dan kan ik op dat moment uit mijn nest stappen! :+
 
Laatst bewerkt:
Aansprakelijkheid:
Alle deelnemers rijden voor eigen risico. De organisatie
en/of coördinator(en) kan/kunnen niet aansprakelijk
worden gesteld voor ongevallen danwel incidenten waarbij
personen, motoren en/of voorwerpen zijn betrokken.

PS: Zoals reeds door een enkeling is opgemerkt, het is
inderdaad even handig voor je zelf, om een tour ritje
met een afgetankte motor te beginnen :Y


Vertrekadres : Maanlander 4-30, AMERSFOORT (NL, 3824MP)
Bestemming : Noord Brabantlaan 350-350, EINDHOVEN (NL, 5657GA)
Afstand : 112.2 km
Reisduur : 01:03

Lijkt me het beste om 8:00 uur te vertrekken vanuit A'foort dus uiterlijk 7:50 bij de Mac donalds A'foort verzamelen met een volle tank :Y


Vertrekadres : Noord Brabantlaan 350-350, EINDHOVEN (NL, 5657GA)
Bestemming : Langs de Gewannen 1-77, ULESTRATEN (NL, 6235NV)
Afstand : 82.8 km
Reisduur : 00:48

Om 9:15 uiterlijk vertrekken vanuit Eindhoven zijn we om ong 10:00 uur bij Vince ;)
 
Laatst bewerkt:
Is het misschien makkelijk om via een PM gsmnr aan elkaar te geven. Hoop niet dat het nodig is, maar kan soms makkelijk zijn...
 
Verdere vooruitzichten
Donderdag en vrijdag is er vrij veel bewolking en er is weer een grotere kans op een regen- of onweersbui, maar er is ook nu en dan zon en het wordt ongeveer 22 graden .
Vrijdag en tijdens het weekeinde neemt de kans op buien af, er komt meer zon en het wordt met 23 tot 25 graden weer warmer.

Kheb der zin an!

Bron: Het weer (Limboweer)
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan