VTR 1000 SP 1&2 Topic Deel 12 Summeredition

SP meeting reloaded part 2 2008

  • 1:SP Headquarters Ulestraten & daarna whatever

    Stemmen: 4 80,0%
  • 2:Luxemburg

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3:Duitsland

    Stemmen: 1 20,0%
  • 4:België

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5:Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat was ook mijn eerste reactie toen ik de marktplaats advertentie zag....

quote:
________________________________________________________________________
donnybrasco schreef op 14 maart 2008 @ 19:39:
update

Hey Don,

Ik ben zelf voor enkelzijdig drukken omdat de prijs dan lager blijft en op die manier kan ik een grotere markt aanspreken.

Ik snap dat ze op t'forum enkele dat willen maar ik wil ze ook op andere fora verkopen.

Het word iig meer dan 20 euro, ongeveer tussen de 20 en 25. En das denk ik veel te duur voor veel mensen.

Dus persoonlijk ben ik tegen.

Heb je btw nog een SP 1&2 logo ergens die ik nog onder vtr op het t-shirt kan zetten?

thanks!

grtzzz

tsjirtdesignert

_______________________________________________________________________




Oud nieuws dus. :/
 
hoi iedereen,
wie weet hoe je van de sp1 twee dimlichten kan laten schijnen endat je groot licht ok nog gewoon werkt zo ja doe er ff een schema bij aub ik hoor het wel groeten markito
 
hoi iedereen,
wie weet hoe je van de sp1 twee dimlichten kan laten schijnen endat je groot licht ok nog gewoon werkt zo ja doe er ff een schema bij aub ik hoor het wel groeten markito
Denk dat je andere stekkers nodig bent.
Origineel heb je maar 2 aansluitingen (+ en -) per lamp. Voor groot en dimlicht in 1 lamp ben je er 3 nodig.
Voor de rest is niet zo moeilijk denk ik.
Links gaat er een + en een - naar het dimlicht en rechts gaat er een + en een - naar het grootlicht.
Stukkie draad, striptang, een soldeerbout en wat isolatietape. Heb je geen schema voor nodig.

Geen idee of je relais (of iets anders waar dan meer stroom dan gebruikelijk overheen gaat) het houdt overigens. Daar heb ik geen kaas van gegeten.

Er is een makkelijkere oplossing. Maar dan heb je geen grootlicht meer. Tenminste, niet waar je zelf iets aan hebt. In de zin van meer zicht 'snachts.
 
Laatst bewerkt:
quote:
________________________________________________________________________
donnybrasco schreef op 14 maart 2008 @ 19:39:
update

Hey Don,

Ik ben zelf voor enkelzijdig drukken omdat de prijs dan lager blijft en op die manier kan ik een grotere markt aanspreken.

Ik snap dat ze op t'forum enkele dat willen maar ik wil ze ook op andere fora verkopen.

Het word iig meer dan 20 euro, ongeveer tussen de 20 en 25. En das denk ik veel te duur voor veel mensen.

Dus persoonlijk ben ik tegen.

Heb je btw nog een SP 1&2 logo ergens die ik nog onder vtr op het t-shirt kan zetten?

thanks!

grtzzz

tsjirtdesignert

_______________________________________________________________________




Oud nieuws dus. :/
Is Marktplaats een forum dan?

Ach, buiten ons wil toch helemaal niemand zo'n sjirt....
Alle SP rijders van Nederland zitten toch hier op MF, of niet?

:P
 
nou jeroen bedankt voor je uitleg kijken of ik er iets mee kan
en nog bedankt voor je uitlaten staan er goed bij en geluid is ook heerlijk ik zou wel een foto willen plaatsen maar hij zegt dat het bericht te groot is weet niet hoe ik hem moet verkleinen of zal ik hem ff naar jou sturen per email kun jij hem misschien verkleinen
 
nou jeroen bedankt voor je uitleg kijken of ik er iets mee kan
en nog bedankt voor je uitlaten staan er goed bij en geluid is ook heerlijk ik zou wel een foto willen plaatsen maar hij zegt dat het bericht te groot is weet niet hoe ik hem moet verkleinen of zal ik hem ff naar jou sturen per email kun jij hem misschien verkleinen
Ohw, was jij dat. :)
Ja mail maar ff. Plant ik ze hier wel neer.

Wat die lampen betreft. Ik ben geen elektrotechneut hoor. Twijfel dus bij voorbaat aan mijn uitspraken. 8-)
 
Los VTRos del Markitos:

velgen%20vtr%20011.jpg

velgen%20vtr%20012.jpg


Mooie velgen!
 
Laatst bewerkt:
En mooie pijpen.
Zit echt een super geluid in die duotech's!
Optimus prime plakker
Transformers-Optimus-Prime-theme-682.jpg


Wil die hem ook in de OP :?
 
Laatst bewerkt:
Zit hier te fantaseren hoe ik een laptimer op de SP kan fabrieken. Eentje die start en stopt met één knop, terwijl 'onderdoor' de volgende ronde al gaat lopen ...
Zou dat kunnen? :?
 
hoi iedereen,
wie weet hoe je van de sp1 twee dimlichten kan laten schijnen endat je groot licht ok nog gewoon werkt zo ja doe er ff een schema bij aub ik hoor het wel groeten markito

die spiegel is toch anders??
schijn je met dim licht nog iedereen in de b*k.
 
Zit hier te fantaseren hoe ik een laptimer op de SP kan fabrieken. Eentje die start en stopt met één knop, terwijl 'onderdoor' de volgende ronde al gaat lopen ...
Zou dat kunnen? :?

Die zijn er toch wel, met transponder-ontvanger op de pitmuur, hoef je zelf niet te drukken ;)
 
Laatst bewerkt:
Zit hier te fantaseren hoe ik een laptimer op de SP kan fabrieken. Eentje die start en stopt met één knop, terwijl 'onderdoor' de volgende ronde al gaat lopen ...
Zou dat kunnen? :?
Heb wel eens gelezen dat ze daarvoor de Pass-knop van het grootlicht gebruiken.
 
Na van de week weer de eerste paar honderd KM gereden te hebben viel het me op hoe snel je met zo'n SP blok in de toerenbegrenzer zit. In één rechte lijn van krachtexplosie zo BAM de toerenbegrenzer in, brrrrrrrt. Hebben jullie daar nu ook last van?
 
Neuh. Ben meer een middengebied rijder. Tussen de 4- en 8k toeren vind ik het fijnst rijden.
Blaffen van onderuit. Das mijn ding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan