VTR SP Cultbike topic 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie ik dat goed? Is het topic al weer bijna vol?! We gaan snel! :Y

ttlex, kan je eens een plaatje van de husky hier neergooien? :9
 
Wat een verhaal zeg over die Husky _O-


Vanmiddag de boel ingepakt en klaargezet voor aanstaande maandag, mijn 'vuurdoop' met de SP racer op Zolder met niveau 2 bij MSH *O*

Het weer ziet er droog uit voor maandag dus dat zou mooi zijn. Verder ga ik op mijn 'gemak' de SP 'verkennen' en in sessie één en twee is de doelstelling, feeling krijgen, rem- en schakelpunten onthouden. De overige sessies hebben als doelstelling het voorgaande en ook de rijlijnen maar dan met meer F.U.N. ;)

Ik wil de eerste, derde, vijfde en zevende sessie op film zetten om hopelijk wat progress te zien.

Goed, nu eerst het weekend nog door zien te komen :W

[afbeelding]
[afbeelding]

Veel plezier!!!! en keep the right side up :)

Verder zou ik 'm niet ZO strak trekken voor, heb je nog wel wat veerweg over?
Anders laat je 'm lekker los staan en trek je 'm pas aan als je vertrekt.
[met een BRIEFJE OP JE DASHBOARD als reminder, maandagochtend, slaperig... oeps...]

Have fun! *O*
 
Zie ik goed dat je de SP nu 2 dagen op de kar laat staan met de vork volledig in de vering getrokken???

Veel succes maandag iig. Hoop dat je mooi weer hebt :W
Nah, ik ging ff een proefrit maken of het ´hele spul´in balans was en thanks :)


Verder zou ik 'm niet ZO strak trekken voor, heb je nog wel wat veerweg over?

Have fun! *O*
Het lijkt meer dan het is hoor... maar goed er is gewoon nog veerweg over ;)

Dadelijk lekker :z en dromen van de eerste linkse, sterrenwacht.....*I'm gone.... :+

:W
 
Zie ik dat goed? Is het topic al weer bijna vol?! We gaan snel! :Y

ttlex, kan je eens een plaatje van de husky hier neergooien? :9
hier een paar plaatjes dn husky :W
husqvarna002.jpg
husqvarna007.jpg
 
Idd een hele mooi machine!!!

Afgelopen vrijdag mijn balhoofdlagers vervangen. Leuk klusje. Wilde wat foto's maken maar zat steeds met mn handen onder de zooi dus niet alles staat erop. Zal ze binnenkort eens hier plaatsen. Kwam er 's avonds wel achter dat mn stuurslot nu niet meer werkt.... Waar zou dat aan kunnen liggen? Bovenste kroonplaat iets te strak aangedraaid misschien? Volgens mij valt het pinnetje net niet in het gaatje in het frame..? Iemand wel eens vaker last van gehad? Vnvnd ff olie vervangen en dan wo-do-vrijdag richting Luxemburg voor 3 daagjes toeren met de personeelvereniging van Politie Brabant-Noord ;)
 
Idd een hele mooi machine!!!

Afgelopen vrijdag mijn balhoofdlagers vervangen. Leuk klusje. Wilde wat foto's maken maar zat steeds met mn handen onder de zooi dus niet alles staat erop. Zal ze binnenkort eens hier plaatsen. Kwam er 's avonds wel achter dat mn stuurslot nu niet meer werkt.... Waar zou dat aan kunnen liggen? Bovenste kroonplaat iets te strak aangedraaid misschien? Volgens mij valt het pinnetje net niet in het gaatje in het frame..? Iemand wel eens vaker last van gehad? Vnvnd ff olie vervangen en dan wo-do-vrijdag richting Luxemburg voor 3 daagjes toeren met de personeelvereniging van Politie Brabant-Noord ;)
Je moet je zker wel aan de snelheid houden met zo'n gezelschap :p
 
zat me te verbazen hoe alles vastzat...alleen maar veertjes!!! _O-
das makkelijk monteren.

en mijn open pijpjes (full arrow) zijn altijd hoorbaar ;)
het was best nog wel een graftakkenwerk :/ Maar het is me gelukt *O*

Maar ik zal van de week ff een filmpje uploaden met het geluid :)
 
Even een vraagje voordat het nieuwe topic wordt aangemaakt?

Op de eerst pagina van dit topic staan veerinstellingen voor de SP2. Nu staat er dus:

Voorspanning (rood, eerste foto) linksom dichtdraaien en dan 3,75 slag uit.

Linksom dichtdraaien betekent dat hij de veervoorspanning eerst helemaal naar Soft gedraaid moet worden en dan dus 3,75 slag naar Hard? En dat terwijl alle andere settings eers helemaal dicht (Hard) gezet moeten worden en vervolgens zoveel slagen/klikken zachter.

Klopt dit?
 
ja en ja :)
alleen qua kleurstelling niet.....
ja maar als je een andere kleurstelling wilt is het wel gunstig ;). K zit namelijk aan een gewone edwards te denken. Dus volgens mij is dan een witte SP-2 tank uitermate geschikt. Ik kan er alleen nog geen vinden :(
 
Sapperde fapfap :o wat een fiets zeg! Ziet er goed uit! :}
Ik heb langere benen nodig '(
thanks,ik ben ook niet zo groot hoor haha
ben pas geleden aangehouden op mn andere supermotard
ow fuck,ik heb geen knipperlichten,het geluid (2takt),ik dacht waar zullen ze over gaan beginnen 8-)
nou,ze dachten dus dat ik nog maar een broekie van 16 was
klein mannetje grote motor :+ ben dr alweer 27 :)
haha ik vond het komisch,voor de rest geen commentaar gehad op de motor gelukkig *D
 
Mjah, op de SP heb ik, als ik niet oplet en nose-first een hellinkje af parkeer meestal al problemen om steppend op het zadel achteruit te rollen. Kan ik vaak alweer afstappen en achteruit terug duwen...
Nou is die Husky natuurlijk wel maar (bijna) de helft zo zwaar, dus dat helpt ook wel weer een beetje natuurlijk...

Hmmmzz :P
Als je hem nog eens in de te-koop section gooit, post hier dan aub eens een linkje? Dan zal ik maar weer eens een domme actie doen en er naar kijken en mezelf nog lekkerder maken :P
 
Laatst bewerkt:
haha,ja dat steppen komt bekend voor :Y
nou ja voorlopig blijft hij nog maar even hier,zelf nog maar een beetje spelen met dat ding
ik laat het je weten als hij weer eens een keer in de verkoop gaat
dan gooi ik wel weer een linkje in het topic! :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan