Waar je woont, waar je rijdt?

Waar je woont, waar je rijd?

  • Maakt me niets uit (rondje om de kerk)

    Stemmen: 45 48,9%
  • Rij gemakkelijk richting de grens?

    Stemmen: 11 12,0%
  • Als we richting de eifel ofzo gaan overnachting pakken!

    Stemmen: 27 29,3%
  • Kom minimaal 4-6 in de eifel per jaar!

    Stemmen: 1 1,1%
  • Kom makkelijk meer dan 8 x per jaar in de eifel!

    Stemmen: 8 8,7%

  • Totaal aantal stemmers
    92
Belangrijkste is nog dat de 2 kids nogal wat tijd krijgen. Kan (ok, ok, MAG) niet echt zomaar een paar dagen achter elkaar weg.

Die kids zijn ook veel belangrijker dan die motor ;)

Van die motor kun je nog jaren genieten ... je kinderen zien opgroeien kun je niet overdoen.
 
Ik heb meer: maakt me niet uit, rondje om de kerk, maar als ik naar de eifel ga een overnachting pakken ;)
 
Ik mis de optie "4x per maand als woon-werkverkeer".

Er is niks lekkerder dan na het werk van Maastricht naar Heerlen te rijden via Herve / Spa / Malmedy / Monschau / Schleiden / Heimbach. Als ik de middagdienst heb, vertrek ik soms al om 09.00 uur van huis, om via deze omweg naar Maastricht te rijden. Telkens een iets andere weg, dus niet echt een rondje om de vele kerken.
 
Ik ga nooit voor de fun eventjes naar DL of BE of wat.. Woon net onder Amsterdam, dus wordt wel een grote ronde, en heb vaak weinig tijd. :(

Daarbij heb ik ook geen motorvriendjes in mijn groep of in de buurt, maar das een ander verhaal. ;(
 
ik woon in de kop van n-h en rij soms t zelfde rondje van den-helder naar ijmuiden langs de kust,dat verveelt nooit.
als we de afsluitdijk overgaan zitten we in t mooie friesland,naar amsterdam is t ruim n 1/2 uurtje.
laatst waren we naar de eifel,toen hebben we n overnachting in limburg gedaan speciaal voor m,n rug die vaak opspeelt.
achteraf had ik t wel volgehouden,n paar spierverslappers erin en gaan *O*
 
Zeeuwsch Vlaanderen! best veel kleine weggetjes en door ook eens een beetje te verdwalen hier en daar plekjes gezien waarvan ik het bestaan niet kende. net begonnen dus nog niet heel ver geweest... volgende stap Zeeuwsche eilanden, oosterschelde kering, zeelandbrug. Ardennen staan ook nog op het verlanglijstje dit jaar. alhoewel, de wegen in Belgie... vandaar dat ze verlichting nodig hebben.. oops, ik dwaal af.
 
Rondje om de kerk...maar die kerk staat in het achterland van Alicante, Spanje. Mooi rijden! :]

Daar zit ik momenteel ook, helaas zonder motor. Wel mooi weer: +- 30 graden.
Woon in Twente en dus lekker dicht bij de grens met D.
Het scheelt een hoop kijken op verplichte-snelheids-borden.
Mhg, FreBa
 
Kijk aan, ik ben ook een tukker. Die kom je niet veel tegen in Alicante ;)
Gelukkig wel een motor, heb hier een jaar zonder gewoond, maar dat kon toch echt niet langer met al die heerlijke weggetjes hier.

Waar zit je ergens?
 
Rondje om de kerk is juist spannender dan de Eiffel... om elke keer je rondetijd proberen te verbeteren
full
 
'Waar je woont,waar je rijd?' > 'Waar je woont, waar je rijdt?'
 
Kijk aan, ik ben ook een tukker. Die kom je niet veel tegen in Alicante ;)
Gelukkig wel een motor, heb hier een jaar zonder gewoond, maar dat kon toch echt niet langer met al die heerlijke weggetjes hier.

Waar zit je ergens?


Torrevieja

en jij?
 
Laatst bewerkt:
Ik woon bovenin Noord-Holland, hier is het niet zo bijzonder rijden.. Maar ik ben in juli in Belgie en Luxemburg geweest en in augustus in Noorwegen, Zweden, Denemarken en Duitsland.
 
Dan zal ut wel aan mij liggen dat ik het rondje om (roermond) de kerk saai vind, of hier is gewoon niet zo fijn/leuk rijden als daar boven, over de dijken enz!

Moet ik misschien toch eens naar boven rijden en eens kijken wat daar valt te spele :9


:]
 
Dan zal ut wel aan mij liggen dat ik het rondje om (roermond) de kerk saai vind, of hier is gewoon niet zo fijn/leuk rijden als daar boven, over de dijken enz!

Moet ik misschien toch eens naar boven rijden en eens kijken wat daar valt te spele :9


:]
Omgeving Roermond is idd wat saai. Ken die omgeving een beetje. In Groningen/Friesland/Drenthe heb je heel veel meer mooie toerwegen. En je kun naar de kust, waar het ook mooi is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan