waar laat je je slot?

Kleine schijfremslot van Cryptonite kan je ook om de passagier-voetsteunhouder hangen. Daar zit ie nog best klem ook.

Tipje ? ;)
 
Ik heb standaart een stuurslot verder heb ik geen hoef hem dus ook niet te zoeken in welke koffer hij ergens kan zitten })
 



stupid.gif
 
Onder m'n buddy, daar is het slot precies voor gemaakt (of is de buddy voor het slot gemaakt :+ )...

Zelfs een extra remschijfslot past er nog bij in dan :P .
 
Onder m'n buddy, daar is het slot precies voor gemaakt (of is de buddy voor het slot gemaakt :+ )...

Zelfs een extra remschijfslot past er nog bij in dan :P .
:^
Daar zitten spyball alarm, kettingslot en schijfremslot plus verlengstuk, gereedschapssetje en ouwe werkhanschoenen, voor jeweetmaarnooitsituaties.
 
ruimte zat onder het zadel,eerst een stuk schuim op maat geknipt en daar ligt het slot lekker stevig in.
 
Ik heb zeluf zo'n "armen-slot" zwaar en lastig, opgevouwen past íe heel mooi in m'n toolrol.....maar daar rijden de meeste tuppie-ware bakkies :9 niet mee......
142596

Enne al die wijze verhalen over wat je wel en niet in een rug zak mee moet nemen,
mijn god vertel me dan wat al die stilleto hak mevrouwen zomers achterop den motoren doen.....zijn zij geplaatst ter versterking van de achter ankers of maakt "veiligheid" ineens niet meer uit...... :+
 
bij men ZX7R had de vorige eigenaar een gat door het achterspatbord geboordt waar hij dan het slot doorhaalde
ongeveer zo (heb er geen foto meer van)

| | <--- spatbord/nummerplaathouder
| | _
___________| |
(___________| |<----slot
| | |_|
|______|

hoop dat het een beetje duidelijk is :-)
 
bij men ZX7R had de vorige eigenaar een gat door het achterspatbord geboordt waar hij dan het slot doorhaalde
ongeveer zo (heb er geen foto meer van)

| | <--- spatbord/nummerplaathouder
| | _
___________| |
(___________| |<----slot
| | |_|
|______|

hoop dat het een beetje duidelijk is :-)
ASCII-art! :}
 
raar antwoord misschien..

Maar als je je fiets nou op je werk op slot moet zetten, dan laat je je slot toch gewoon op je werk, thuis moet je dan een slot hebben natuurlijk..

ga je gewoon lekker touren kies dan uit een van de voorgaande antwoorden.
 
Maar als je je fiets nou op je werk op slot moet zetten, dan laat je je slot toch gewoon op je werk, thuis moet je dan een slot hebben natuurlijk..
Je loopt je eigen kwijt. Motor stallen, naar binnne om het slot te halen, weer terug om de fiets op slot te zetten, weer terug naar je plek. Ik werk op de derde etage van een gebouw en kan de motor ook niet recht voor de deur stallen.

Nee, ik doe het slot netjes onder het zadel.
 
Als je je motor ergens aan vast zet op het werk,
zou je de ketting daar natuurlijk permanent kunnen
laten vastzitten. Scheelt een hoop loopwerk.
(Wat opzich natuurlijk wel goed is...)
 
Het leek mij overbodig erbij te vermelden dat je je slot ergens aanvast op slot legt, zodat je niet hoeft te lopen...
helaas..
 
ik heb bij het kopen van mij motor meteen hierom gevraagd. Bij mijn motor onder de buddy seat zitten namelijk al standaard ruimte voor een beugelslot (plastik randjes, ijzeren beugeltjes met elasiek. Paar keer passen en ik had er 1 die erg goed in ging.
Altijd bij me, nooit last van :]
 
'k Heb eigenlijk altijd mijn tanktas op de motor, omdat ik altijd
m'n werkkleding mee moet nemen.
Ook voor andere dingen die ik standaard bij me wil hebben, gebruik
ik altijd m'n tanktas. Heb een ontzettende hekel aan een rugzak.
Maar mocht ik m'n tanktas niet op de motor hebben, dan gaat het slot
onder de buddy.

[me]Schetterbekkie kwam er pas kortgeleden achter dat er op haar motor ook zo'n handig vakje zat... O-) ;) [/me]
 
Mijn cyclops-schijfremslotje past net maar dan ook net achter in het kontje van mijn CBR600RR :) . Scheelt weer een hoop gesleep.

Groetjes,
Wim.
 
vannochtend me rbw gehaald. Had me slot onder me buddy gedaan. Af en toe dacht ik wat hoor ik toch. Kom ik thuis en wil ik het slot pakken en zag ik nog maar een klein stukje uitsteken... was langs de kant via een spleet naar beneden gevallen en met HEEL VEEL GELUK op m'n achterspatbord geland i.p.v. tussen me velg :S
 
Stuurslot gebruik ik niet, geeft alleen maar schade na kraken i.p.v. veiligheid. Dus een Krytonite ketting in de topkoffer met een Abus schrijfremslot.
"Standaard" nog altijd een Boss schrijfremslot onder het zadel achterin de kont. Daar zat een leuk houdertje bij om op de fiets te schroeven.
 
Ik heb standaart een stuurslot verder heb ik geen hoef hem dus ook niet te zoeken in welke koffer hij ergens kan zitten })
Nee, zo'n kollos hoef je ook niet vast te leggen want die gooi je niet ff op een aanhangertje :o
[me]Schetterbekkie kwam er pas kortgeleden achter dat er op haar motor ook zo'n handig vakje zat... O-) ;) [/me]
Vrouwen... :Z B|



:P :+


Ik heb trouwens mijn kabelslot óf in mijn tas óf onder mijn jas als ik hem ergens neer moet zetten, maar meestal voldoet het stuurslot. Ik heb namelijk enkel een compartimentje waar precies een pakje cigaretten in past.
...en ik rook niet eens :(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan