Waar laat jij je slot?

mariskq

MF'er
21 aug 2003
109
0
Rotterdam
weer een motor-freak erbij.
sinds drie weken, mag ook ik, nu eindelijk rijden zonder oortje.
ik kon het dan ook niet laten om meteen een motor te kopen.

sommige hebben onder hun zadel zo'n handig vakje waar je
bv je slot in kan doen, dat heb ik dus weer niet (natuurlijk)
dus ik vraag me af hoe jullie je slot dan meenemen.
hij pas wel in mijn binnen zak, maar dat zit niet zo lekker.

gr, maris
 
schijfremslot neem ik mee onder het zadeltje, 25 armig slot gaat mee met de rugzak
 
Als ik ergens heen ga waar ik mijn motor op slot moet zetten , druk ik de slot tussen mijn buik en mijn niergordel , dan ondervind je het minst last van de slot heb ik ondervonden.
 
Tja je hebt niets aan deze reply want ook ik doe ze onder mijn seatcover, zowel het schijfremslot als de ketting à 170m :9 .
O ja en ook nog mijn gereedsschapset, lampje, alluminium plaatje voor onverhard stallen en een veertrekker voor mijn uitlaten :]
Heb het natuurlijk nooit nodig tot ik het nodig heb :+
 
Laat m'n slot altijd lekker thuis. Als ik ergens een terrasje ga pakken moet stuurslot voldoende zijn
 
mn schijfremslot word onder een rubberen ding geklemd onder mn buddy.
mn staafslot (ofzo) klem ik tussen mn tanden
 
Op mijn CB-tje zit mijn schijfslot onder mijn buddy en op mijn GS zit mijn kettingslot in mijn koffers.
Gefeliciteerd met je RBW, wil natuurlijk wel een picie van je motor zien.

Veel rij plezier
 
In m'n toolrol of onder de buddyseat, als ik de ruimte in de toolrol nodig heb voor andere dingen :)

full
 
Ik ga trouwens binnenkort zo'n tasje voor om je middel halen. Heb het altijd verafschuwd maar wil eigenlijk altijd wel iets meenemen (digitale fotocamera of iets dergelijks) en heb geen zin om altijd met een rugzak te rijden.
Hangt gewoon lekker onder op je rug en is misschien wel wat voor je slotje?!
 
schijfremslot neem ik mee onder het zadeltje, 25 armig slot gaat mee met de rugzak

25-armig, wow, stevige rugzak moet dat wezen; op mijn fiets is een bergvak voor mijn 5 of 6 armig (nooit geteld) vouwslot en schijfremslot, maar kaarten, reserve handschoenen, bagage spin (weet nooit waar het goed voor is), alles kan mee..

Mariskq welkom op MF en op de weg :]
 
heb ik ook al aan zitten denken,
zo'n stom heuptasje ,maar is toch wel mijn laatste red middel.
ik heb namelijk alleen een grote rug tas. kleintje nog niet gevonden.
 
Op donderdag 21 augustus 2003 21:26 schreef mariskq het volgende:
weer een motor-freak erbij.
sinds drie weken, mag ook ik, nu eindelijk rijden zonder oortje.
ik kon het dan ook niet laten om meteen een motor te kopen.

sommige hebben onder hun zadel zo'n handig vakje waar je
bv je slot in kan doen
, dat heb ik dus weer niet (natuurlijk)
dus ik vraag me af hoe jullie je slot dan meenemen.
hij pas wel in mijn binnen zak, maar dat zit niet zo lekker.

gr, maris
Dat heb ik dus: errug handig :)

gefeli met rijbewijs en motor!
 
Mijn Krypto zit in m'n rugzak. Blijf het een zwaar loeder vinden.
 
Slot? Welk slot :?
Ik heb zelfs al eens gepresteerd om de sleutels erop te laten en niemand die 'm wil :+

Dacht dat ik de enige suffert was: uurtje winkelen in Hoofddorp, netjes op vouw- en schijfremslot, kom ik weer terug bij m'n fiets, sleutels weg uit m'n zak: onvindbaar: paniek: gelukkig hingen ze nog gewoon aan m'n buddyseatslot |(
 
Dacht dat ik de enige suffert was: uurtje winkelen in Hoofddorp, netjes op vouw- en schijfremslot, kom ik weer terug bij m'n fiets, sleutels weg uit m'n zak: onvindbaar: paniek: gelukkig hingen ze nog gewoon aan m'n buddyseatslot |(


Ik stond voor het eerst stoer mee te praten met de mannen op het eind van de A4.
Liet even zien wat er allemaal in mijn vakje kon.
Klik het kontje weer op zijn plaats blijkt mijn sleutel erin te liggen |(
Dit blijft natuurlijk wel onder ons hè?! '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan