Waar zijn de choppers gebleven?

75013C06-D0E1-462D-A1DF-66B29CEE39C7.jpeg


Choppers zijn weer in skijndel kut
 
Er staat een chopper op basis van een sportster gebouwd door een lid van Roques.

Tis dat ik het geld niet heb……
 
Misschien omdat ze niet zijn bedoelt om echt op te rijden,.het stuurt voor geen meter.

Ik zou het niet weten, nooit geprobeerd, jij wel? En zo ja en het stuurde slecht, kun je dan zeker weten dat elke motor met hetzelfde uiterlijk slecht stuurt? Theoretisch benaderd zou het goed moeten kunnen rijden.

Onlangs wat bigtwins uit begin jaren 90 gelezen en ik heb bijna zin om mijn harley zo te verbouwen. Al is het maar om te weten hoe het rijd.
 
Misschien omdat ze niet zijn bedoelt om echt op te rijden,.het stuurt voor geen meter.
Nou, ik moet zeggen dat ik ooit een Honda CX500X choppertje heb gehad. Was een lekker ding in de bochten met fijn laag zwaartepunt. Ik heb altijd beetje spijt gehad dat ik die weer verkocht heb, ondanks dat ik er meer voor terug kreeg dan de aanschafprijs. Ik had hem achteraf voor de heb erbij moeten houden. (Het apparaat rijdt overigs nog steeds rond, bijna 40 jaar).
 
Nou, ik moet zeggen dat ik ooit een Honda CX500X choppertje heb gehad. Was een lekker ding in de bochten met fijn laag zwaartepunt. Ik heb altijd beetje spijt gehad dat ik die weer verkocht heb, ondanks dat ik er meer voor terug kreeg dan de aanschafprijs. Ik had hem achteraf voor de heb erbij moeten houden. (Het apparaat rijdt overigs nog steeds rond, bijna 40 jaar).
Maar dat is met zoveel dingen zo.
Maar meestal verkoop ik iets omdat je iets anders wil kopen en dat geld nodig hebt.
Bijvoorbeeld : Zundapp KS 50---- Volkswagen Transporter T3. etc. Had ik beide nog maar, zijn nu veel geld waard. (Mits in goede staat).
 
Wel raar om dat hier te komen verkondigen. Ik ga ook niet in het bmw topic melden dat ik die dingen niks vind.
 
Terug
Bovenaan Onderaan