Waar zijn de choppers gebleven?

Als donor overgenomen voor het blok... Bijna spijt van haha.
 

Bijlagen

  • 20210919_132435.jpg
    20210919_132435.jpg
    236,1 KB · Weergaven: 112
  • Wow
Waarderingen: OSJ
hahaha , nou , snel dat blok er uit en de rest bij het oud ijzer , man wat doen mensen toch rare dingen
Idd, rare dingen zoals led kenteken verlichting vastgezet met ductape met daar overheen zwarte isotape.

2e en 3e remlicht in de framebuis stokjes😂 enz enz.

Kabelboom ga ik niet over beginnen.....

Komisch/verbazing/shock. Dit is mijn samenvatting wel.
 
Als je deze motor gaat slopen ben ik eigenlijk wel benieuwd wat je met de tank doet.
Wel grappig, weet je van welk type motorfiets het is? Ben het nog niet tegengekomen namelijk, en heb het tot nu toe wel willen weten.
 

Bijlagen

  • 20210917_072250.jpg
    20210917_072250.jpg
    242,2 KB · Weergaven: 61
Wel grappig, weet je van welk type motorfiets het is? Ben het nog niet tegengekomen namelijk, en heb het tot nu toe wel willen weten.
Lijkt wel op een Kawasaki z400 tank van eind jaren 70. Behalve dat dingetje waar de tank dop onder zit?
 
Lijkt wel op een Kawasaki z400 tank van eind jaren 70. Behalve dat dingetje waar de tank dop onder zit?
Gs750 tank uit die tijd lijkt er ook op, alleen die hebben niet een rug over de bovenkant van de tank lopen.

Zit idd een scharnierklepje met slotje boven de tankdop.
 
Doe ik ook een duit in het zakkie
Deze staat ergens in de buurt van Utrecht te wachten op een ritje
924AF6D3-157E-4C55-B8E2-9498772C43E8.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb net eens in mijn schuur gekeken, maar alleen mijn softail gevonden
 
Jammer, had gehoopt dat Rene53 weer rood aanlopend zou vertellen dat dit geen choppers zijn 😂
 
Dat is ook zo, een echte chopper is niet rijdbaar.
Ja tuurlijk is het zo.
Zat gister dit topic door te lezen en zag Rene steeds gefrustreerder worden .. had zin om dat gevoel weer bij hem naar boven te brengen 🙄
 
Terug
Bovenaan Onderaan