Waar zijn de ratbikes ?

Er zijn dus wel meerdere treffens maar worden vaak alleen op forums gemeld of via mond op mond reclame...in november is er ook Ratbikerally in Limburg...ook erg leuk :]
 
Waar zijn de Ratbikes?
Nou, in Tilburg, gezellig naar de bioscoop!!





Was een zeer geslaagd avondje zo!
Vermakelijke film, en gezellige mensen.
Tot de DHR!
 
De reacties van het publiek waren ook kicken.
In Spanje hebben ze hetzelfde gedaan en in noord-ierland doen ze het vandaag ook.
RATBIKES RULE!! :P
En over 2 weken gaan we in Engeland vanuit het ratbikettreffen waarschijnlijk ook met een zooi ratbikes naar de bios.
 
Laatst bewerkt:
De film zelf was vooral kwa effecten (IMAX 3D) erg gaaf. Het verhaal van de voorgaande madmax films was al niet bijzonder sterk maar nu is de hele film 1 achtervolging geworden.
En het feit dat we als Ratbikers op VIPplaatsen met een natje en droogje verwend werden was natuurlijk ook niet vervelend.
 
Het plot is heeeeel erg onverwacht, op het end komen er allemaal roze eenhoorns tevoorschijn en breekt de wereldvrede uit.

Zo beter Max?
:+
 
Gisteravond samen met Junior deel 2 gekeken.
Ondank dat ie 33 jaar oud is blijkt het een gave film.
 
Ja lui was een leuk daggie uit...behoorlijke opkomst en goed verzorgd door Pathe :} ..
Ook nog ff aantal reclamefilmpjes van Jadore van Dior bekeken..daar ziet Charlize Theron toch ff anders uit :P maar vond haar wel lekker ruig in de film 8-)
Binnenkort ook ff bij vriend samen met zijn zoon ook een filmmarathon houden..heb de trilogie natuurlijk op DVD *O*
In Engeland dus ws. weer ff Fury Road kijken..nu nog beter kijken naar de voertuigdetails..op FB en andere sites al wat gezien over de voertuigen zelf..
 
Ja hoor er is er weer een bij ( hier op MF, want hij bestond al wel natuurlijk ;) )


Ietwat aangewakkerd door de Mad Max film, maar al wel langer in de "planning" heb ik m'n zoektocht naar een leuke motor om te verbouwen naar rat/survival/apocaliptic bike pasgeleden weer eens opgepakt ( had niks meer te sleutelen ;) )

Na wat advertenties bekeken te hebben en wat verkopers gesproken te hebben ben ik uitgekomen bij degene hier onder op de foto's, een Honda PC 800 Pacific Coast.
Inderdaad, de motorfiets met het hoogste Tupperware gehalte dat er is:

Foto-KBFQLD8C-G.jpg


De vorige eigenaar (een jonge student ) had hem overgenomen van z'n oom en hem wat lichter en minder breed gemaakt voor het stadsverkeer in Amsterdam. Van het een kwam het ander en toen zag'ie er zo uit:

Foto-BE8J47BM-G.jpg


Foto-7AQ488LL-G.jpg


Foto-XIUCRTWG-G.jpg


Ding loopt en rijdt netjes dus daar hoef ik weinig aan te doen, optisch gaat er in de loop van de tijd uiteraard eea aan veranderd worden.

Vanaf de eerste keer dat ik The Changeling zo'n 20 jaar geleden in de Back Street Heroes/AWOL zag was ik er al fan van:

Foto-PIOCZAAU-G.jpg


en ook "Thunderdog" is een bron van inspiratie:

Foto-YPDLQYZR-G.jpg


dus zo eerst maar eens achter 2 Eend koplampen aan 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan