Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is een Italiaans stukje gereedschap maar ik kan mij er nog geen voorstelling van maken. De hetboom werking maar hoe verder?Enne, hoe werkt dat nu. Ik kan er me niet echt een voorstelling van maken. Zet je de rubber tip tegen de band en gebruik je de arm als hefboom of zo ?
Koperen ring kan, maar werkt - voor mijn ervaring - niet heel lekker, tenzij het koper heel zacht is. Ik gebruik van die groene of rode ringen die ze voor koppelingen in waterleidingen verkopen. Die zijn vrij dik, maar laten zich lekker platknijpen als je de kraan doordraait naar de gewenste stand en dichten goed af.alleen nog nog kijken hoe ik mijn benzinekraan kan veranderen , de rechter cilinder benzineslang wordt geknikt door de dynamo , moet 45 graden draaien ( de benzinekraan) , misschien met koperen ringen ertussen doen ?
Ik gebruik ze tegenwoordig ook op de aftap- en vulpluggen voor olie. Ideale dingen. Ze zijn ook herbruikbaar, wat je van de koperen variant - op zijn minst officieel - niet kunt zeggen.De groene inderdaad. Die zijn zacht genoeg om te vervormen maar toch af te dichten
Wel stukjes gereden, maar moest nog wel eea verbeteren, in de winter niks aan gedaan....Rijdt dat ding nu nog niet...
Ik ook.. Op mijn solo K750 zitten er twee van. Ik was ooit van plan er een paar nettere wielen voor te maken, maar bij gebrek aan probleem staan de nieuwe velgen al minstens zeven jaar stof te vangen in de hoek.Aan de andere kant. Ik heb slechtere onderhanden gehad en die rijden nog steeds
Welk ding?? Die van mij?? Ik rijd me suf...Rijdt dat ding nu nog niet...
Ik ken wel iets wat hier op lijkt in een kleinere versie, maar dan om mtb banden er op te leggen. Die willen ook nogal eens erg moeilijk gaan.hier wat foto's van RUPI
Ik heb hem al flink afgeborsteld met zo'n koperborstel en goed schoon gemaakt met hammerite ontvetter spul.Ik ook.. Op mijn solo K750 zitten er twee van. Ik was ooit van plan er een paar nettere wielen voor te maken, maar bij gebrek aan probleem staan de nieuwe velgen al minstens zeven jaar stof te vangen in de hoek.
Ik zou die velg van binnen opschuren,. in de hammerite (of gronden en lakken) zetten, één à twee weken uit laten harden en dan een velglint, band etc er op. misschien even checken op slingeren met een bokje. Voor een motor die toch onder de 100 km/uur blijft heb je er dan nog een prima wiel aan.
Gesloten met het scharmierend gedeelte onder de band steken daar waar hij nog niet over de velg is geraakt. Het uithollingtje tegen de velg aan net over de rand. Als je massel heb heeft de velg daar een opstaand randje waar je gereedschap nu achter haakt. Poot op de andere kant zetten, zo dat dat je dat gedeelte waar bij aankoop nog het rubbertje op zit met je klauw nog vast kunt pakken. Dat til je op de rest hou je met je grote schuit tegen. Dan blijk dat het nog draaibaar deel de band over velgrant duwd. Enz enz. Zorg wel dat aan de tegenovergestelde deel van de band goed diep in de hiel van het wiel ligt. Succes.Enne, hoe werkt dat nu. Ik kan er me niet echt een voorstelling van maken. Zet je de rubber tip tegen de band en gebruik je de arm als hefboom of zo ?