Waarom een supersport kopen?

Waarom rijd jij supersport

  • Ik durf niet hard door de bocht

    Stemmen: 6 6,2%
  • Ik heb een klein pikkie

    Stemmen: 9 9,3%
  • Ik ben snel op elk type motor

    Stemmen: 6 6,2%
  • Ik rijd geen ss, maar een echte motor!

    Stemmen: 22 22,7%
  • Geen mening

    Stemmen: 3 3,1%
  • Ik stem graag in een waardeloos topic

    Stemmen: 51 52,6%

  • Totaal aantal stemmers
    97
en dan heb je natuurlijk altijd nog de SS rijders die denken dat je met een SS het meeste lol hebt tijdens het nemen van een bochtje O-)
Ja, die coureurs snap ik al helemaal niet, want het is toch echt algemeen bekend dat andere motoren dan SS altijd veeeeeeeeel meer fun zijn.. :Y
 
Omdat ie mooier is, lichter is, betere remmen heeft, sneller is, sportiever is, en betere wegligging heeft, holle velgen heeft, een betere stroomlijn heeft, betere vering heeft en o ja gewoon veel cooler is 8-)
 
Omdat ie mooier is, lichter is, betere remmen heeft, sneller is, sportiever is, en betere wegligging heeft, holle velgen heeft, een betere stroomlijn heeft, betere vering heeft en o ja gewoon veel cooler is 8-)

Ze liggen idd beter op de weg... vaker ook vooral... :X :P :+
 
Toen ie geintroduceerd werd was het gewoon DE 600cc supersport van Yamaha. Dat de huidige supersports een stuk extremer zijn wil niet zeggen dat een oudere SS nu geen SS meer is....

Dan is een cbr600f ook een 600 supersport..
 
jij leest wat je wil lezen....
Ik merkte gewoon een tegenstrijdigheidje op in je verhaal. Wat ik lees heb jij geschreven, maar ik snap best wat je bedoelt. Je hebt ook geen ongelijk. Mijn punt is dat je eerste zin al voldoende was, en de rest eigenlijk off-topic omdat dat eigenlijk over jezelf gaat.
Spelling is nooit mijn beste kant geweest, boeiend, je begrijpt toch wat er bedoelt wordt :+
Het kon geen kwaad om je uitspraak even aan te passen, als ik hem toch citeer dacht ik, dat was niet lullig bedoeld ;)
en dan heb je natuurlijk altijd nog de SS rijders die denken dat je met een SS het meeste lol hebt tijdens het nemen van een bochtje O-)
...[plaatjes]...
;)
Zie je wel, post je nu over jezelf of niet? :o

Zou ik nooit doen natuurlijk O-)
 
Laatst bewerkt:
Ach ja, er zijn helaas enorm veel arme stakkers die zich niet meer kunnen veroorloven dan een gare GS500 lesfiets of een oud barrel van voor de oorlog. Wanneer je tussen neus en lippen door vermeld dat je het maar een minder mooie fiets of traag hok vind is het gelijk weer schreeuwen dat je ze eens in de bochten moet zien _O-

Hoog :Z gehalte dat soort mensen. :j
 
Ik merkte gewoon een tegenstrijdigheidje op in je verhaal. Wat ik lees heb jij geschreven, maar ik snap best wat je bedoelt. Je hebt ook geen ongelijk. Mijn punt is dat je eerste zin al voldoende was, en de rest eigenlijk off-topic omdat dat eigenlijk over jezelf gaat.Het kon geen kwaad om je uitspraak even aan te passen, als ik hem toch citeer dacht ik, dat was niet lullig bedoeld ;)Zie je wel, post je nu over jezelf of niet? :o

Zou ik nooit doen natuurlijk O-)

:o ;) no offence taken

Als je maar lol hebt, of dat nou een SS is of een HD ;)
 
Omg we gaan hier ff discussieren over onze persoonlijke meningen... Dit kan nog wel even doorgaan zonder iets te bereiken behalve een topic vol gezeur :P

Daarmee sluit ik deze discussie met mijn de conclusie:

Alle motoren zijn stoer behalve choppers 8-)










don't shoot me :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan