Waarom een supersport kopen?

Waarom rijd jij supersport

  • Ik durf niet hard door de bocht

    Stemmen: 6 6,2%
  • Ik heb een klein pikkie

    Stemmen: 9 9,3%
  • Ik ben snel op elk type motor

    Stemmen: 6 6,2%
  • Ik rijd geen ss, maar een echte motor!

    Stemmen: 22 22,7%
  • Geen mening

    Stemmen: 3 3,1%
  • Ik stem graag in een waardeloos topic

    Stemmen: 51 52,6%

  • Totaal aantal stemmers
    97
Omg we gaan hier ff discussieren over onze persoonlijke meningen... Dit kan nog wel even doorgaan zonder iets te bereiken behalve een topic vol gezeur :P

Daarmee sluit ik deze discussie met mijn de conclusie:

Alle motoren zijn stoer behalve choppers 8-)

Het is tenslotte vrijdag. En met een onderwerp als dit zijn er altijd weer mensen die zich op hun pik getrapt voelen.

*O*

En sjoppers zijn best cool, om naar te kijken wat er allemaal af rammelt 8-)
 
Het is tenslotte vrijdag. En met een onderwerp als dit zijn er altijd weer mensen die zich op hun pik getrapt voelen.

*O*

En sjoppers zijn best cool, om naar te kijken wat er allemaal af rammelt 8-)

Dat is pas als het gelukt is om ze te starten...
 
Nou, ik heb toevallig een enorme pik en daarom ga ik supersport rijden. Ik had eerst een naked bandit, maar moet zeggen dat met zo'n kuipje voorop je hem veel beter neer kunt leggen zonder dat ie iedere keer tussen je voorwiel beland. :+ is idd. alleen lastig om nog km/h af te lezen.

(je kunt beter l#llen over je fiets dan fietsen over je l#l)
 
Harikiri probeerde mij een keer bij te houden op een GS500, en die eindigde in de berm....
Dus ja supersport traag? Nee. :N

Het ligt aan de piloot die erop zit.
 
Waarom ik een ss zou nemen....

Om de techniek, om het vermogen, om het uiterlijk, om het gewicht, om het heeeeerlijk lopen van het blokkie, het jankgehalte....enz.

Maar ja bij een chopper zijn het dezelfde argumenten....alleen dan net andersom :+

Je moet er gewoon meerdere hebben.... :Y
 
Wat nou: "die racers geven motorrijders een slechte naam"?

Zien jullie nou? het zijn de 'toerders' die zo lopen te jagen om de sports voorbij te moeten
terwijl de sports rustig rijden

Stel je voor dat ze zich 's een keer niet moeten bewijzen alsof ze als david -vs- goliath naspelen

[in de kroeg]"Ja man, zo'n dikke 1000R met 70 door de boch, en ik er veuuuuuul harder
veurbij op m'n tuffertje. Stelt nakkes veur zo'n 'superspocht', of die gozert kan gwoon nie rije he!"[/in de kroeg]

:+
 
Laatst bewerkt:
ik vraag me al 3 pagina`a af waarom ze in de moto gp niet op gs 500 tjes rijden, je rijdt met die die dinegen alles en iedereen het snot voor de ogen als ik het zo lees.

oh, over die f, iets met een middenbok is per definitie geen supersport.
 
ik vraag me al 3 pagina`a af waarom ze in de moto gp niet op gs 500 tjes rijden, je rijdt met die die dinegen alles en iedereen het snot voor de ogen als ik het zo lees.

oh, over die f, iets met een middenbok is per definitie geen supersport.

Nou, daar zijn 4 redenen voor

1. de fabrikanten houden het tegen, ze hebben nog een hele hoop plastic op voorraad waar ze vanaf moeten...

2. de bandenfabrikanten houden het tegen, want hun banden kunnen het niet aan, 2 rondjes houden ze het vol, daarna klappen ze...

3. er wordt teveel db's geproduceerd, en dat kan tot gehoorschade lijden.

4. de camera's kunnen de ongelovelijke snelheden niet vastleggen, wazige beelden en de kijkers blijven daardoor weg.

Ohnee, wacht... dit is onzin |( waja, als iedereen onzin post ;)
 
Nou, daar zijn 4 redenen voor

1. de fabrikanten houden het tegen, ze hebben nog een hele hoop plastic op voorraad waar ze vanaf moeten...

2. de bandenfabrikanten houden het tegen, want hun banden kunnen het niet aan, 2 rondjes houden ze het vol, daarna klappen ze...

3. er wordt teveel db's geproduceerd, en dat kan tot gehoorschade lijden.

4. de camera's kunnen de ongelovelijke snelheden niet vastleggen, wazige beelden en de kijkers blijven daardoor weg.

Ohnee, wacht... dit is onzin |( waja, als iedereen onzin post ;)

_O-
 
Ik rij gewoon een SV-650s. Rijdt hard zat en maakt een prima geluidje. Plus je zit toch net iets gemakkelijker imo :)

Toegeven supersport is net iets mooier qua uiterlijk, maar ik heb bewust voor een sv gekozen. Best of both worlds imo. O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik rij gewoon een SV-650s. Rijdt hard zat en maakt een prima geluidje. Plus je zit toch net iets gemakkelijker imo :)

Toegeven supersport is net iets mooier qua uiterlijk, maar ik heb bewust voor een sv gekozen. Best of both worlds imo. O-)


goeie keus hoor, leuk om te zien, en best snel, kijk maar es naar deze N })

 
Waarom een supersport..

Ten eerste koop ik een motor die ik wil hebben. Niet om wat iemand anders ervan zou kunnen denken of vinden.
Mijn motor is mijn primaire vervoermiddel. Daar ik er dagelijks, 365 dagen per jaar op rijdt moet het dus iets zijn waar ik niet met tegenzin opstap. Ik heb custom gereden, cross/off-road, sport/toer en deze SS is voor mijn gewoon de perfecte motor ( ja, met een zware SS de winter door! ).
Ruim, groot, lomp, beresterk, betrouwbaar, betaalbaar ( in aanschaf en onderhoudt erg belangrijk als primair vv middel ) Vindt hem vanaf de dag van de introductie al helemaal geweldig qua uiterlijk.

Daarna komen pas zaken als leuk, poser factor, hard rijden, wheelies, onberekenbaar, gevaarlijk, vreet achterbanden en is de nachtmerrie van elke moeder en vrouw...


Waarom koopt iemand een Honda, waarom een Yamaha, Duc, Soes, Triumph... Omdat iemand daarbij een prettig gevoel heeft, hij in de prijsklasse valt, hij de reputatie waardeert.

Maar ten alle tijden ( ok, 99% dan ) koopt iemand een motor die bij hem past. Hetzij een SS, cross, tour, all-road.
Je koopt met normaal verstand geen motor voor iemand anders. Je koopt wat je leuk vindt. Dat heeft niks te maken met kleine pikkies ( ok, bij sommige wel, maar die zie je later wel terug in de statestieken als ze zichzelf voor de laaste keer hebben overschat )
Ik heb een motor met ballen, die zeker niet voor iedereen is weggelegd. Waarom rijdt ik er dan op.... Omdat het mijn droom motor is...
 
sluit ik me volledig bij aan....

en leg me dan maar eens uit wat ik er niet aan snap de gene die het al direct op mijn limburger zijn gooide waar de hele poll op slaat met zulke antwoorden?
 
Waarom een supersport..

Ten eerste koop ik een motor die ik wil hebben. Niet om wat iemand anders ervan zou kunnen denken of vinden.
Mijn motor is mijn primaire vervoermiddel. Daar ik er dagelijks, 365 dagen per jaar op rijdt moet het dus iets zijn waar ik niet met tegenzin opstap. Ik heb custom gereden, cross/off-road, sport/toer en deze SS is voor mijn gewoon de perfecte motor ( ja, met een zware SS de winter door! ).
Ruim, groot, lomp, beresterk, betrouwbaar, betaalbaar ( in aanschaf en onderhoudt erg belangrijk als primair vv middel ) Vindt hem vanaf de dag van de introductie al helemaal geweldig qua uiterlijk.

Daarna komen pas zaken als leuk, poser factor, hard rijden, wheelies, onberekenbaar, gevaarlijk, vreet achterbanden en is de nachtmerrie van elke moeder en vrouw...


Waarom koopt iemand een Honda, waarom een Yamaha, Duc, Soes, Triumph... Omdat iemand daarbij een prettig gevoel heeft, hij in de prijsklasse valt, hij de reputatie waardeert.

Maar ten alle tijden ( ok, 99% dan ) koopt iemand een motor die bij hem past. Hetzij een SS, cross, tour, all-road.
Je koopt met normaal verstand geen motor voor iemand anders. Je koopt wat je leuk vindt. Dat heeft niks te maken met kleine pikkies ( ok, bij sommige wel, maar die zie je later wel terug in de statestieken als ze zichzelf voor de laaste keer hebben overschat )
Ik heb een motor met ballen, die zeker niet voor iedereen is weggelegd. Waarom rijdt ik er dan op.... Omdat het mijn droom motor is...

Je laat geen kans onbenut om te vertellen dat je met je "zware motor" 365 dagen per jaar doorrijdt door weer en wind en ook geen kans laat je onbenut om het over posen te hebben (alles waar TL in staat is posen), ook nog tig keer dat plaatje van je bike plaatsen ...

... vervolgens kom je op de MM opdagen in een lomp grote textiel jas _O-
Nou nou, dat was ff flink posen zeg. _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Je laat geen kans onbenut om te vertellen dat je met je "zware motor" 365 dagen per jaar doorrijdt door weer en wind en ook geen kans laat je onbenut om het over posen te hebben (alles waar TL in staat is posen), ook nog tig keer dat plaatje van je bike plaatsen ...

... vervolgens kom je op de MM opdagen in een lomp grote textiel jas _O-
Nou nou, dat was ff flink posen zeg. _O- _O-
Idd, dat is een bijkomend voordeel :) ( en heb een beetje medelijden met personen die roepen dat de motor alleen in de zomer start :+ Zoveel meer te zien... )

Posen hoort bij een TL 8-)

En ja, rijd altijd in een textieljas. Waarom, past lekker veel in zoals telefoon, flinke MP3speler, Henk-Henk, medicijnen etc. etc. Vindt leer erg leuk, maar wel onpraktisch vandaar *D


En, nee, schaam ik me niks voor. Vindt het zelf perfect zo. En idd, een leren combi zou idd wel fraaier staan, maar ja, je kan niet alles hebben.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan