Waarom Eurosport, Waarom !!

Ook hier in Leeuwarden hebben we f%$##% geen Eurosport! Zit dus stevig te denken aan een schotel. Helemaal na jullie verhalen!! Welke schotel is een aanrader en waar moet ik rekening mee houden (ook qua prijs)?
 
nu we het toch over schotels hebben...

is er geen manier om meer dan 1 televiesie aan een schotelverbinding te zetten en dan op alle tv's wat anders te kijken?

dat vormt hier het grootste bezwaar tegen schotel tv... (iedereen wil wat anders zien)
 
schotels?

Zo een heb ik er in me achtertuin staan: ontvangst is redelijk
schotel.jpg











Zelfs mn buurman heeft er een paar:
schotel2.jpg








Zo een staat er in me kast:
kop%20en%20schotel.jpg













Zo een eet ik erg graag (loempia schotel)
leompia-schotel.gif













Sommige schotels vliegen zelfs:
vliegende_schotel.jpg





:+
 
Ook hier in Leeuwarden hebben we f%$##% geen Eurosport! Zit dus stevig te denken aan een schotel. Helemaal na jullie verhalen!! Welke schotel is een aanrader en waar moet ik rekening mee houden (ook qua prijs)?

huh wij hier in tzummarum ongeveer 15 kilometer van lwd hebben wel eurosport, nee :? m toch gewoon kabel joh!
 
Op Marktplaats kan je al analoge-schotelsets kopen voor 35 euro.
Behalve Eurosport (met het engelsecommentaar :} ) kan je dan niet veel soeps ontvangen dan een heleboel vage Duitse zenders en CNN etc.
Ik heb ook zo'n analoge schotel enkel en alleen voor Eurosport en dat bevalt goed. :)
 
Op Marktplaats kan je al analoge-schotelsets kopen voor 35 euro.
Behalve Eurosport (met het engelsecommentaar :} ) kan je dan niet veel soeps ontvangen dan een heleboel vage Duitse zenders en CNN etc.
Ik heb ook zo'n analoge schotel enkel en alleen voor Eurosport en dat bevalt goed. :)

Heb ik ook! Engels commentaar is goed te volgen en best wel aardig om naar te luisteren (Randy Mamola met zn micr. langs de pitmuur voor de Ducs :9~ ).

Soms is er op de Duitse zender DSF nog wel een leuk motorprogramma, ik geloof op woensdagavond.
 
nu we het toch over schotels hebben...

is er geen manier om meer dan 1 televiesie aan een schotelverbinding te zetten en dan op alle tv's wat anders te kijken?

dat vormt hier het grootste bezwaar tegen schotel tv... (iedereen wil wat anders zien)

Kan wel, maar dan heb je geloof ik wel een dubbele ontvangstkop en twee decoderkastjes nodig, waardoor het denk ik niet veel goedkoper is dan twee schotels...
 
Het is zondag ? rijden ze vandaag ?? wanneer op bbc ?
op bbc2 is het om 20.00 (engelse tijd ) top gear , is er daar ook geen sbk op ?

wat heb ik nodig voor een schotel / en of decoder , want snap er weinig van ? heb je dan mooie kwaliteit en is dat niet duur ?
 
Het is zondag ? rijden ze vandaag ?? wanneer op bbc ?
op bbc2 is het om 20.00 (engelse tijd ) top gear , is er daar ook geen sbk op ?

wat heb ik nodig voor een schotel / en of decoder , want snap er weinig van ? heb je dan mooie kwaliteit en is dat niet duur ?
Vandaag is er geen GP.
De meeste zenders zijn digitaal te ontvangen, al dan niet met een decoder.
Enkele zenders (waaronder eurosport) zijn nog analoog te ontvangen, de ouderwetse mannier zeg maar.
Analoge schotelontvanger zijn een stuk goedkoper, maar bijna niet meer te krijgen.
Bovendien kan je hiermee weinig zenders ontvangen en in de toekomst zal het helemaal verdwijnen.
Maar als je kabel tv hebt en het je enkel om eurosport te doen is is dat de goedkoopste oplossing. (2e hands al onder de 50 euro)
Met digitale schotel ben je gelijk helemaal klaar, en kan je ook je kabel abbonement opzeggen.
Je moet dan wel een decoder kopen om gedecodeerde programma's te kunnen ontvangen.
Dat gaat dan d.m.v. een pasje die je moet kopen.
Digitale schotelsets zijn er vanaf +/- 500 euro.
 
Er zit hier zo'n MF'er die heet "Duwgati",die moet je eens mailen,weet er echt alles vanaf. www.satinfo.org/
Overigens vind ik het analoge schotelsignaal mooier dan digitaal,die sets worden tegenwoordig weggegeven,de ontvangers dan....
Schotels zijn gratis af te halen op elke 1e verdieping :X
Hier kan je ook lekker shoppen onder rembours,wel Ali's maar regelen alles goed!
www.astrasat.nl/
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan