Ze kunnen beter de energie en het geld pompen in iets wat toekomst heeft.
Naar schatting is tussen 30 en 50 jaar vanaf nu de fossiele brandstof op dus ook geen diesel meer. Wat heeft het dan voor zin om nu nog diesels te gaan ontwikkelen die ook nog een acceptabel gewicht hebben.
Verder rijdt de gemiddelde motorrijder niet zo heel veel dus bereik je niets met een veel duurdere fiets, bijkomend nog eens dat mensen die het er wel voor over hebben maar het niet kunnen betalen plus dat het daarna nog jaren duurt voordat er tweedehands diesels op de markt zullen zijn.
Beter is om motorfietsen te bedenken die op een alternatieve brandstof werken zodat de jongere rijders op hun 60ste ook nog kunnen rijden als ze willen en verder de volgende generaties ook nog kunnen genieten van het motorvirus anders dan in de geschiedenigboeken of musea's
Naar schatting is tussen 30 en 50 jaar vanaf nu de fossiele brandstof op dus ook geen diesel meer. Wat heeft het dan voor zin om nu nog diesels te gaan ontwikkelen die ook nog een acceptabel gewicht hebben.
Verder rijdt de gemiddelde motorrijder niet zo heel veel dus bereik je niets met een veel duurdere fiets, bijkomend nog eens dat mensen die het er wel voor over hebben maar het niet kunnen betalen plus dat het daarna nog jaren duurt voordat er tweedehands diesels op de markt zullen zijn.
Beter is om motorfietsen te bedenken die op een alternatieve brandstof werken zodat de jongere rijders op hun 60ste ook nog kunnen rijden als ze willen en verder de volgende generaties ook nog kunnen genieten van het motorvirus anders dan in de geschiedenigboeken of musea's