WAARSCHUWING; Listige oplichting in Alkmaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
want een motor van 15.000 euro reken je af met briefjes van 5 euro? .

Wat dat betreft is het enorm onpraktisch van die site dat ze het over een "goeie [sic] borgstelling" hebben, voor een motor van 15.000. Als iemand echt met 30 briefjes van 500 contant aankomt, heb je daar dan vertrouwen in ? Ik heb nog nooit een biljet van 500 in mijn handen gehad.

De politie kan natuurlijk niet zeggen dat je het paspoort als borg moet vragen, want officieel mag je je paspoort niet als borg gebruiken. Dat staat erin. Daar heb ik in het buitenland bij het huren van een motor eens discussie over gehad (heb nou die id-kaart aangevraagd voor zoiets).

Een borg voor mijn brik van 700 E kan ik wel bedenken. Maar voor 15.000 ? Ik zou denk ik maar ff een andere motor lenen, en er bij de proefrit achteraan rijden. Of met die audi, was je er gelijk achter dat de sleutels niet pasten
 
Ik koop en verkoop niks aan mensen met de naam: Rachid,Abdul,Mehmet,Hoessein etc etc

Zal wel weer een rasist zijn en vooroordelen hebben...............Lekker belangrijk, ik zeg altijd dat het produkt verkocht is.

Gefeliciteerd! u heeft bij deze de meest trieste post ooit geplaatst *O*

ik ben zelf ook Marokkaans, en als ik nou via motor forum een deal met jou had gesloten, wat zal jij schrikken als er een Marokkaan op je stoep staat om netjes zijn aankoop te doen. |(

Ik vind het toch altijd weer knap hoe zo'n topic verandert, en het opeens over Marokkanen gaat.
 
Ik vind hem best wel eerlijk overkomen.
Dat gelul over die marrokkaantjes wordt ik heel erg moe van.
De eerst mocro die niet eerlijk is moet ik nog tegenkomen, en ze liegen nooit.
 
Ik heb al 2x een motor verkocht via marktplaats. Ik heb met de dealer afgesproken , lees Zaanstadmotoren in Alkmaar, dat ik tijdens een proefrit met een huur motor mee rij. Bij beide proefritten 2 legitimatie middelen mee, rijbewijs en passport. Overigens waren het twee keer aardige gasten, eemntje van Mf, was gezellig.

Voorkomen is moeilijk maar slimme maatregelen nemen is handig.

er bestaan ook gps receivers in de handel, en kan je je fiets tracken via Google maps.

Ik hoop dat ze je fiets vinden.
 
Gefeliciteerd! u heeft bij deze de meest trieste post ooit geplaatst *O*

ik ben zelf ook Marokkaans, en als ik nou via motor forum een deal met jou had gesloten, wat zal jij schrikken als er een Marokkaan op je stoep staat om netjes zijn aankoop te doen. |(

Ik vind het toch altijd weer knap hoe zo'n topic verandert, en het opeens over Marokkanen gaat.


Nogmaals....lekker belangrijk

En dit topic gaat niet ineens over Marokkanen, post 1 gaat al over een Marokkaan.

Maar het is dus mijn schuld dat de crimineel een Marokkaan was?
 
Laatst bewerkt:
"Ze willen ons zwart maken als ze over ons praten.
We hebben ze niks gedaan en alsnog willen ze ons haten.
Ze willen ons zwart maken als ze over ons praten.
Tijd dat dit veranderd heb je dat niet in de gaten"

ali b in da house :+
 
Ik koop en verkoop niks aan mensen met de naam: Rachid,Abdul,Mehmet,Hoessein etc etc

Zal wel weer een rasist zijn en vooroordelen hebben...............Lekker belangrijk, ik zeg altijd dat het produkt verkocht is.


Daarom bel ik ook altijd met de naam Dennis :+
 
weer een extra reden om pvv te blijven steunen

:')
fuckneehe.gif
 
heb laatst ook mn motor verkocht via MP, maar voordat hij een proefrit mocht maken moest ie eerst zn rijbewijs inleveren, het complete aankoopbedrag achterlaten als borg en een proefritformulier invullen en ondertekenen...

je leest veels te veel van die horrorverhalen en die t****slijers worden steeds bijdehandter :r
 
Ik heb al 2x een motor verkocht via marktplaats. Ik heb met de dealer afgesproken , lees Zaanstadmotoren in Alkmaar, dat ik tijdens een proefrit met een huur motor mee rij. Bij beide proefritten 2 legitimatie middelen mee, rijbewijs en passport. Overigens waren het twee keer aardige gasten, eemntje van Mf, was gezellig.

Voorkomen is moeilijk maar slimme maatregelen nemen is handig.

er bestaan ook gps receivers in de handel, en kan je je fiets tracken via Google maps.

Ik hoop dat ze je fiets vinden.
:W
 
De Mod mag ook wel is opletten dat het niet de rechtse kant opgaat of het een Marokaan is of niet het blijft een mens.
Er zijn ook genoeg foute Nederlanders maar daar hoor je niks over en nee ik ben geen Marokaan.
Maar bij het lezen van sommige reacties heerst er een beetje discriminazi hier.
 
De Mod mag ook wel is opletten dat het niet de rechtse kant opgaat of het een Marokaan is of niet het blijft een mens.
Dat heeft niets met rechts te maken. Ik heb een hoop met dat soort te maken gehad en het is keer op keer gelazer. Je kan je best afvragen of ze dan allemaal zo zijn en natuurlijk is dat niet zo. De risico's zijn echter simpelweg te groot om dat soort nog te vertrouwen, da's geen kwestie van discriminazi of discriminatie, maar van gezond verstand. Mijn motor krijgen ze niet mee, tenzij ze de vraagprijs giraal overmaken. Idem voor bepaalde "blanke" Nederlanders overigens, bij beiden kunnen ze de tering krijgen als ze mijn motor willen kopen, maar niet op mijn voorwaarden...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al 2x een motor verkocht via marktplaats. Ik heb met de dealer afgesproken , lees Zaanstadmotoren in Alkmaar, dat ik tijdens een proefrit met een huur motor mee rij. Bij beide proefritten 2 legitimatie middelen mee, rijbewijs en passport. Overigens waren het twee keer aardige gasten, eemntje van Mf, was gezellig.

Voorkomen is moeilijk maar slimme maatregelen nemen is handig.

er bestaan ook gps receivers in de handel, en kan je je fiets tracken via Google maps.

Ik hoop dat ze je fiets vinden.

poe maudi vertrouwd ook zo maar iedereen :P
 
Je moet inderdaad zeggen: Marokkaanse Nederlander. Dat is een betere weergave want het zijn natuurlijk geen Marokkanen.
Je bent óf marokkaan óf nederlander, niet beide.
Zij hebben meestal beide paspoorten (god mag weten waarom) en geven dus de voorkeur om de marokkaanse nationaliteit te behouden (waarom nemen ze anders zo'n paspoort). Vraag zo iemand maar 's wat hij/zij is en hij/zij zal marokkaan zeggen (behalve de 5% die wél hun best doen).
Als puntje bij paaltje komt, zijn wij nederlanders de boeman en horen ook bij de westerse wereld die zij graag opruimen.
Oh, 1 van de 5% kwam ik vandaag nog tegen bij tankstation, praatte zelfs vloeiend twents :Y :}
 
Je bent óf marokkaan óf nederlander, niet beide.
Zij hebben meestal beide paspoorten (god mag weten waarom) en geven dus de voorkeur om de marokkaanse nationaliteit te behouden (waarom nemen ze anders zo'n paspoort). Vraag zo iemand maar 's wat hij/zij is en hij/zij zal marokkaan zeggen (behalve de 5% die wél hun best doen).
Als puntje bij paaltje komt, zijn wij nederlanders de boeman en horen ook bij de westerse wereld die zij graag opruimen.
Oh, 1 van de 5% kwam ik vandaag nog tegen bij tankstation, praatte zelfs vloeiend twents :Y :}
de reden van de dubbele nationaliteit is simpelweg i.v.m. met vakantie en evt terugkeren naar eigen land, visum aanvragen etc..., heb zelf ook de dubbele nationaliteit. en scheelt een hoop werk als je er weer heen gaat (vakantie) :Y
ik krijg vaak genoeg te horen: he jij bent echt een goede Marokkaan, enigszins complimenteus, maar aan de andere kant -O-
 
de reden van de dubbele nationaliteit is simpelweg i.v.m. met vakantie en evt terugkeren naar eigen land, visum aanvragen etc..., heb zelf ook de dubbele nationaliteit. en scheelt een hoop werk als je er weer heen gaat (vakantie) :Y
ik krijg vaak genoeg te horen: he jij bent echt een goede Marokkaan, enigszins complimenteus, maar aan de andere kant -O-
Dan merk je wat de meesten in het algemeen denken over jou en anderen van Marokkaanse afkomst. Heb je zelf uberhaupt te maken met Marokkanen die wel crimineel zijn? Ik kan mij voorstellen dat jij in een omgeving zit waar je vrienden/familie/kenissen helemaal niet in dat stereotype passen :/
 
Dan merk je wat de meesten in het algemeen denken over jou en anderen van Marokkaanse afkomst. Heb je zelf uberhaupt te maken met Marokkanen die wel crimineel zijn? Ik kan mij voorstellen dat jij in een omgeving zit waar je vrienden/familie/kenissen helemaal niet in dat stereotype passen :/
Ik ken genoeg mensen van verschillende komaf, en er zitten ook rotte peren tussen.
ik ben wat dat betreft een simpele ziel (of juist heel wijs) ik vermaak me met iedereen met een goed karakter, al ben je fucking groen, als je een positieve inbreng hebt *O*
 
6 weken na de oplichting is de motor op naam gesteld en tevens staat deze niet meer als gestolen te boek.

Datum aanvang tenaamstelling Klik hier voor informatie 22-07-2010


Betekend dat dat de motor terug gevonden is?
Kan ook zijn dat de verzekering heeft uitgekeerd, en dan worden zij eigenaar.
 
Laatst bewerkt:
Die jongen is wel Marokkaan maar daarmee nog niet direct praktiserend moslim. En je hebt als Marokkaan niet zo veel keuze om je dubbele nationaliteit te behouden, die nationaliteit krijg je zo snel Marokko kan vaststellen dat jij een kind van een Marokkaan bent en het is haast onmogelijk om daar vanaf te komen (zeker als je Marokko ooit nog in wilt). Ben overigens wel van mening dat het inderdaad geen kleine minderheid is die het verpest hier, maar 95% haha, ik woon er midden tussen hier in Den Haag, vergeet niet dat alleen de problemen opvallen en normaal gedrag niet. Ik houd het op de helft dit een nare mentaliteit heeft of erger. Daar gaat alleen geen Wilders of Cohen iets aan veranderen.. dat moet vanuit de Marokkanen zelf komen. Denk dat noch Wilders noch Cohen de juiste insteek heeft om dat voor elkaar te krijgen.

OT: Wat een klapjosti ben je als je een motor van 15 000 euro meegeeft aan zo'n jong pikkie.. aangezien er fotos zijn zal ie al wel getwijfeld hebben, als je je zelf voor die 15 000 euro dan alsnog niet wat beter indekt.. tsja
 
Die jongen is wel Marokkaan maar daarmee nog niet direct praktiserend moslim. En je hebt als Marokkaan niet zo veel keuze om je dubbele nationaliteit te behouden, die nationaliteit krijg je zo snel Marokko kan vaststellen dat jij een kind van een Marokkaan bent en het is haast onmogelijk om daar vanaf te komen
Onzin, stelt weinig voor.
Hier de originele Franse tekst
OT: Wat een klapjosti ben je als je een motor van 15 000 euro meegeeft aan zo'n jong pikkie.. aangezien er fotos zijn zal ie al wel getwijfeld hebben, als je je zelf voor die 15 000 euro dan alsnog niet wat beter indekt.. tsja
Dat vind ik wel erg simplistisch. De meeste mensen zijn nog een stuk goeder van vertrouwen als deze persoon...
 
Laatst bewerkt:
De Mod mag ook wel is opletten dat het niet de rechtse kant opgaat of het een Marokaan is of niet het blijft een mens.
Er zijn ook genoeg foute Nederlanders maar daar hoor je niks over en nee ik ben geen Marokaan.
Maar bij het lezen van sommige reacties heerst er een beetje discriminazi hier.

Jij trekt je zeker nog met links af, of niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan