wanneer wordt je niet geflitst

Ik ben de ZX-9R zes maanden kwijt geweest aan de heren van de KLPD, ik had een nieuwe plaat gemonteerd met een cijfer anders. Ze vonden dit niet grappig en, Ik kreeg poging tot doodslag in mijn schoenen gezchoven. Men wilden een voorbeeld stellen en zo de straffen verhogen..... Ik had gelukkig een motorrijdende rechtert die dit onzin vond. :] :} :] Kreeg wel drie maanden voorwaardelijk, met een proeftijd van drie jaar en 250guldens aan boete.
Niet duur voor opslag van een motorfiets???? 250 gulden, toch?
Tegenwoordig betaal ik gewoon de boetes voor het hard rijden met ;( tranen in mijn ogen, maar hobby mag geld kosten.
Poging tot doodslag? Die link kan ik effe niet leggen...
 
Eerm, ben ik nou de enigste die dit ziet... Er zit een magneet over je kenteken met het formaat van XXL die toch bijna 2 letters helemaal afdekt.. Valt niet op hoor :?
 
Jeetje wat een mooi systeem, maar als ze je pakken dan ben je de spreekwoordelijke lul...maar het is wel de mooiste die heb ik gezien zo snel als dat ie omklapt...breng ze in productie en je wordt er rijk mee. gr gizmo
 
Hmm, misdrijf -> strafblad.. :X kweenie of dat het allemaal waard is.
Maar wel goed gemaakt, volgens mij gaat ie nog sneller dan die van KITT 8-)
 
er zijn toch ook van handomdraaibare tostie ijzers :+
 
In Engeland kan je een ander leuk systeem kopen. Het is gewoon een LCD die je voor je kentekenplaat monteerd. Als hij uit staat is hij gewoon doorzichtig en als je hem aanzet is hij meteen pikzwart.
 
:^

Gewoon een kenteken van een Sjopper ofzo erop plakken! Is dan ook makkelijk aan te tonen dat hij het niet is geweest :)

Leuk systeem verder :}

U bent geflitst met 245km waar 80km het maximum is...
legt dat eens uit (als je dat mag)

eeehh ik heb een honda rebel 250 ...... :+
 
Leuk gevonden, knap gemaakt! :}
Kan een handige puzzelaar echter toch niet je nummer uit het spiegelschrift ontcijferen?

O nee, ik zag het: er zit een blinde plaat achter. |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan