Wat betalen jullie aan verzekeringspremie?

Ik ga me dadelijk lens betalen aan mijn verzekering. Ben 22jaar een honda vtr sp2 2003 replica 2002 Colin edwards met het een en ander veranderd. Sommige verzekeraars doen al geen allrisk en die dat wel doen daarbij ben ik rond de 1600 eurotjes kwijt. Weet er nog iemand een goede verzekering?
 
Ik ga me dadelijk lens betalen aan mijn verzekering. Ben 22jaar een honda vtr sp2 2003 replica 2002 Colin edwards met het een en ander veranderd. Sommige verzekeraars doen al geen allrisk en die dat wel doen daarbij ben ik rond de 1600 eurotjes kwijt. Weet er nog iemand een goede verzekering?
Bel even met VanderVelde verzekeringen Tel 0512-362425
Deze sponseren in de motorsport en hebben een bepaalde konstructie voor motorrijders via de AMEV.
Daarom zijn ze vrij goedkoop.
 
€93,- :( per maand all-risk bij KNMV voor mijn Kawasaki ZX6R 2004
ik ben onlangs 25 jaar geworden en heb mijn motor bijna 1 jaar dus ik hoop op wat korting.

Was het maar weer voorjaar!!!! :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]

:W
 
22 euro per maand, 0 schadevrije jaren, fazer 600cc uit 2000, inclusief rechtsbijstand en kleding tot 1000 euro. Univé. Ben 25 jaar. wa+
 
Laatst bewerkt:
Heb de rekening net binnen voor volgens jaar, Wa Casco beperkt met wat extra dingetjes, bij unive 210,- per jaar 8 jaar schadevrij. cbr100rr
 
In totaal €1136 per jaar voor 2 motoren (1 allrisk) en 1 auto.

Hoog tijd dat ze eens een persoonlijke dekking gaan invoeren voor dit soort verzekeringen, alsof ik alledrie tegelijk kan besturen :?
 
Ik betaal 150 euro per jaar voor een all risk verzekering via de KNMV, voor een ZX9R uit 2002 (maar ik heb dan ook 75% korting :P )
 
Terug
Bovenaan Onderaan