wat een TRIESTE figuren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een hufters.
is dit vorig jaar ook niet bij iemand gebeurd?
Maar dan alleen de leiding door gesneden.

Btw maar goed dat hij het zag voor hij weg reed.


Sommige mensen kunnen gewoon niet met de klauwen van andermans spullen afblijven :r

Vorig jaar hebben ze de remklauw van een meisje haar motor verwijderd. Die was daar al mee weggereden maar gelukkig zonder gevolgen.
 
Dat valt niemand op dat er iemand met een kleine (beton?) schaar en een powertool een klauw er af schroeft? (neem toch aan dat men niet met een rateltje aan het sleutelen was?)
 
Dat valt niemand op dat er iemand met een kleine (beton?) schaar en een powertool een klauw er af schroeft? (neem toch aan dat men niet met een rateltje aan het sleutelen was?)

Waarvoor betonschaar? Gewoon kleine zijkniptang,leiding knip je zo doormidden.Maak zelf mijn Goodridge leidingen altijd zelf op maat.Dus neem je zo in je zak mee incl. imbusset of paar kleine ringsleutels.Zo vast zitten die dingen niet.Bij mij 34nm,draai ik met imbussleutel zo los.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een Ducati 900SS gehad, een 916 en een 996. De laatste bijna 10 jaar. Met geen van drie heb ik probleemloos gereden. De 900 SS was bij de eerste rit al kapt, gebroken tapeinden. Met de overige twee de gebruikelijke dingetjes, je weet wel; kapotte spanningsregelaar, lek expansievat, uitgelopen krukaslagers, kapotte tuimelaar en nog wat vreemde storingen waarbij de ene dag het ding helemaal niets meer doet (net als je een weekje weg wil gaan, dan maar de CBR600F van mevrouw Duc meenemen) en bij thuiskomst werkt alles gewoon weer. Een loeder van een ding, maar wel een om hevig verliefd op te zijn. Als de zitpositie mij niet sloopte, reed ik er nog op. Tenminste, als hij het doet. Tja, 20 jaar Ducati, zonder problemen? Tel het aantal cilinders eens. Als het er twee lijken, tel dan het aantal bougies eens. Als je op 4 uitkomt, hebben ze je waarschijnlijk een Honda VFR in je maag gesplitst.


B| Een VFR kopen is een weloverwogen beslissing, waar je nooit spijt van krijgt. Een duc kopen is pure emotie. En die emoties lopen regelmatig hoog op als dat kreng weer spontaan stukgaat. _O-
 
Waarvoor betonschaar? Gewoon kleine zijkniptang,leiding knip je zo doormidden.Maak zelf mijn Goodridge leidingen altijd zelf op maat.Dus neem je zo in je zak mee incl. imbusset of paar kleine ringsleutels.Zo vast zitten die dingen niet.Bij mij 34nm,draai ik met imbussleutel zo los.

Toch vaag dat ze wel sleutels hebben om de klauw te verwijderen. Dan draai je de banjo toch ook effe los ipv knippen :?
 
Dat zijn toch Brembo klauwen? Lijkt mij dat die OEM Brembo dingen vast wat peso's kosten.
Heb je ook niet OEM Brembo's dan?
Setje normale klauwen van een 13 in dozijn japaner leveren idd veel minder op dan Brembo monoblocs. Ik denk dat je deze zo doorverkoopt op marktplaats/ebay, vaak passen deze op vele andere type fietsen waar bijv geen moboblocs op zitten of iemand gebruikt ze voor zijn streetfighter projectje.

Het is idd behoorlijk kansloos, net zoals dempers jatten, vaak heb je die ook met 1 boutje en 2 veertjes los.
Goeie tip..
Niet meteen kwaad worden, gewoon een beetje kattenkwaad van kwajongens. Wie heeft dit vroeger nou niet gedaan? Niet meteen allemaal het 'hijleg' boontje uithangen.
:?
ik zet mijn motor niet eens op slot op Assen *D

mijn GTR 1000 uit 1986 tussen hagelnieuwe GSX-en Pani's, RSV's, Blade's , BWM's hmmm dan maak ik me niet zo druk om mijn klassiekertje :)
Die pak ik dus volgende keer..


:+


Maar man, man wat een zieke geesten zijn degene die dit gedaan hebben..
 
Misselijke streek dit, zeg! En ik maar denken, in mijn naïviteit als kerverse motorrijder, aan het 'motorrijders-onder-elkaar' gevoel. Ik ga er maar in goed vertrouwen vanuit dat dit niet door motorrijders gedaan is.
 
Dit heeft niks met motorrijders te maken hoor. Dit zijn dan toevallig motoren, maar ik geloof dat ze nergens vanaf kunnen blijven waar iets mee te verdienen valt.
 
Toch vreemd dat het niemand opgevallen is.
We moeten dus meer op elkaars motoren letten.
 
Het is opvallend hoe onopvallend sommige dieven kunnen zijn hoor. Vooral als je een casual loopje hebt en een motor-achtig jack aan, dan gaat niemand raar kijken als je even hurkt. Ik denk dat je zo'n klauw in 20 seconden er af hebt.
 
Het is opvallend hoe onopvallend sommige dieven kunnen zijn hoor. Vooral als je een casual loopje hebt en een motor-achtig jack aan, dan gaat niemand raar kijken als je even hurkt. Ik denk dat je zo'n klauw in 20 seconden er af hebt.

:^

Een beveiligd parkeer terrein waar je alleen binnenkomt met ID/Kentekenbewijs/... of iets dergelijks lijkt mij de beste oplossing.
Persoonlijk zou ik daar wel voor willen betalen.

Dit is echt :X B| |(
 
Het is opvallend hoe onopvallend sommige dieven kunnen zijn hoor. Vooral als je een casual loopje hebt en een motor-achtig jack aan, dan gaat niemand raar kijken als je even hurkt. Ik denk dat je zo'n klauw in 20 seconden er af hebt.
Jack aan, rugzak om.. Motorlaarzen aan en stalen zenuwen.
Enige wat nog een beetje op zou vallen is als zo eentje of groep tijdens de races op de parkeerplaats rond wandelt
 
Het is opvallend hoe onopvallend sommige dieven kunnen zijn hoor. Vooral als je een casual loopje hebt en een motor-achtig jack aan, dan gaat niemand raar kijken als je even hurkt. Ik denk dat je zo'n klauw in 20 seconden er af hebt.

Zo snel?
Ja, dan is het begrijpelijk dat je dat als omstander niet ziet.
 
Er zullen toch wel wat hobbyisten zijn die een middagje willen vliegen met drones. Misschien een optie?
 
Er zullen toch wel wat hobbyisten zijn die een middagje willen vliegen met drones. Misschien een optie?
en wat wil je daarmee zien? het zijn voorbereide mannen. ze pakken alleen ducati's dus hebben alleen de juiste dopsleutel en een kniptang mee. ze hurken 2x 20seconden alsof ze hun slot losmaken. en weg zijn ze. niet te pakken als je er niet volledig bovenop zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan