Wat heb jij gekocht op de beurs? Show het hier

JoKing

MF veteraan
8 jul 2001
1.995
0
Putten
Naar aanleiding van dit topic Topic gesloten, waarom hebben we besloten een groot topic te open waar in iedereen zijn spullen kan showen die hij of zij gekocht heeft op de beurs.

Dus post hier de foto's van je nieuwe pak, accessoires, enz.
Graag alleen je spulletjes posten, algemene reacties graag centraal in dit Beurs Utrecht reacties ? topic.
 
Laatst bewerkt:
Heb hem al ik de anders topic gepost maar nog een keer dan

KIF_0881.JPG


Spidi Airback en een MRA ruitje voor mijn SV 650 S
 
okido, dan verhuis ik de boel naar dit topic

dit stond er zo ongeveer: :P

vandaag was het dan zover, na een heerlijke filerit in het koekblik richting de motorbeurs...
ik zal maar niet beginnen over het parkeergeld en dergelijke, daar zijn al andere topics voor geloof ik

beetje gestruind, het viel me wat tegen en meerendeel was allemaal (te grote) dainese spul.

ik zocht iets lichts, met weinig kleurtjes, in mijn maat en in mijn budget.

al gauw liep ik tegen het Osaka pak van Richa aan, de kleinste maat is 38 damesmaat en die is het dan uiteindelijk ook geworden...
helaas is deze een beetje breed bij de heupen, maar je kan niet alles hebben. misschien laat ik het nog vermaken bij een beetje goed adres.. (tips? prijs?)

laarsen: waterdichte, simpele van Sidi a 159 eurootjes, oja mn pak was 450. een net bedrag al zeg ik het zelf.
mn maat kwam er iets beter van af en kocht een racetec/prosports/gericke combi omdat ie goed zat en de prijs een lachtertje was (265 euro : met de kwaliteit is echt niets mis.

nog even de piccies:

(hoop dat ze niet te groot zijn)

combi2.jpg

combi3.jpg

combi4.jpg

combi5.jpg

combi6.jpg

combi7.jpg

jeroen.jpg

jeroen2.jpg

jeroen3.jpg
 
Heb helaas geen piccies maar ik zal toch maar ff vertellen wat ik heb gekocht:

Alpinestars gp plus handschoenen }) , YAMAHA motorsport windjack 8-) , motorhoes , en een bok.

oja was een topdagie :}
 
vandaag maar eenn Shark RSF 2 gekocht allen niet op de beurs daar kwam ik hem alleen tegen voor de advies prijs omdat deze uit de nieuwe collectie is ik mijn dealer op gebeld en klaar onder de advies prijs kunnen kopen })

helm.jpg
 
mensjes, allemaal veel plezier met t nieuwe spul :) moet wel lukken als ik t allemaal zo hoor.
kan nie wachten tot zondag zeg.... lijkt nog wel errug lang te duren.
 
Om in dit topic even mee te doen hier mijn post. Ook te vinden in mijn topic: 'Mijn nieuwe motor (& plaatjes')

[kopie hieruit]

Ja jongens ik ben vandaag ook nog naar de motorbeurs geweest! Het was allemaal niet mis hoor! Ik dacht donderdag overdag is rustig... Nou mooi niet.. Het was ook allemaal heel veel en de prijzen vielen tegen! Maar na lang zoeken (als een bloedhond alle stands af) heb ik een outfit samengesteld voor een zeer redelijke prijs. En daar moest ik naar kijken he. Want het geld groeit mij (nog niet) op de rug :) Hier een plaatje von moi! Ik vind het mooi. Met dat geel ook nog een beetje opvallend dus lekker veilig! Oh ja, helm is van lazer, pak difi en boots sidi...

IMG_0256(S).jpg
 
Heb ook nog geen piccies, maar heb ook zo'n RICHA pak gekocht, in 't rood, en een paar SIDI vertebra's in't zwart. *D
Totaal was ik 650 eurootjes kwijt, 450 voor 't pak, 180 voor de laarzen, 20 voor de kneesliders die d'r niet bij zaten.
Toch wel vrij netjes had zowaar geld over toen ik thuis kwam.
Wat me trouwens wel opviel, dat alle "dure" pakken, me echt voor geen meter zaten, DIANESE, ALPINESTARS, of m'n kont flubberde, andere keer kreeg ik weer rare bobbels op m'n buik :( , als ik proef ging zitten op de eerste de beste fiets.

Maar goed.........ben geslaagd.

(piccies volgen later)
 
al gauw liep ik tegen het Osaka pak van Richa aan, de kleinste maat is 38 damesmaat en die is het dan uiteindelijk ook geworden...
helaas is deze een beetje breed bij de heupen, maar je kan niet alles hebben. misschien laat ik het nog vermaken bij een beetje goed adres.. (tips? prijs?)
nog even de piccies:
(
En toe maar!! Meteen maar een wheely met je hometrainer }) :X
Ziet er goed uit ;)
 
had eigenlijk ook niets nodig, maar zag helmen liggen van Bieffe.
best mooie voor maar 50 euro, leuk voor de bijrijder.(geen foto)
en een pot ledervet misschien dat deze zomer mijn broek wat beter zit.

groetjes
was een vette dag
 
vandaag maar eenn Shark RSF 2 gekocht allen niet op de beurs daar kwam ik hem alleen tegen voor de advies prijs omdat deze uit de nieuwe collectie is ik mijn dealer op gebeld en klaar onder de advies prijs kunnen kopen })

(Afbeelding)

Ik heb op de beurs ook de RSF2 in het groen gepast op de beurs. Kwam ongeveer of dezelfde prijs als de RS2. Dit is natuurlijk wel een ouder model maar er zaten wel wat voordeeltjes aan. De binnenvoering kan er uit gehaald worden, steviger vizier. Vond het allemaal net iets aantrekkelijker.
Maar die RSF2 zat ook perfect!
 
Totaal was ik 650 eurootjes kwijt, 450 voor 't pak, 180 voor de laarzen, 20 voor de kneesliders die d'r niet bij zaten.

damn, ik moet ook nog kneesliders. heb je die bij dezelfde stand gekocht als je pak? en welke kleur? ik zoek een lichte kleur

En toe maar!! Meteen maar een wheely met je hometrainer
Ziet er goed uit

ja het werd wat moeilijk mn bijpassende R1 naar boven te sjouwen O-)
 
SiDi Vertebra zwart, voor 170 eurotjes, en mijn beursgenoot een zwart/grijs alpinestars pak idem laarzen en handschoenen.
 
lekker gek gewoon een heel mooi cbrretje gekocht :}
zal proberen een piccie toe te voegen.........
full


Edit JoKing: foto in de post gezet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan