Wat heb jij gekocht op de beurs? Show het hier

Motorbeurs%20008.jpg


en verder nog een paar zomer handschoenen :)
 
Wij zijn zondag aleen met kettingspray teruggekomen, de rest hebben we eigenlijk al. Het was zeer druk, maar wel heel leuk. Bij binnenkomst de eerste 3 kwartier alleen maar staan ouwehoeren met MF-ers die we tegenkwamen :)


CAT
 
Ja die regenover-alls heb ik ook gezien! De tekst maakt alles goed, want regenpakken zijn altijd zo lelijk :X
Ik ging met de missie om een lerenpak te kopen het viel nog niet mee want overal waren alleen maar grote maten of gave Dainese pakken voor veel te veel geld :(
Ik had ook nog een mooi racepak gepast maar die knieslides liepen door tot op je schenen, geen probleem als je loopt. Totdat je op een motor gaat zitten en je tot de ontdekking komt dat je je been amper over de kont van de motor heen krijgt.NEXT!... ;( Uiteindelijk ben ik geslaagd bij Duine Motors uit Bergen op Zoom die had mooie combi's met vrouwenmaten. *D en voor een redelijke prijs.
Toen ik het pak daar aan had dacht ik wat een saai pak maar in combinatie met mijn motor vind ik hem toch wel goed erbij passen...al zeg ik het zelf.

Bijlage: echte foto new.jpg
 
Op dinsdag 25 februari 2003 11:51 schreef Ralfie het volgende:
Nee, daar kom je niet meer onderuit nee! En als je nog geen lid bent: alsnog worden
Done, MAG shirt is vandaag per post aangekomen. :)
Lid was ik al lang.
 
alsnog de foto's van me pak, handschoenen en helm (gekocht op de motorbeurs in de Jaarbeurs begin maart
Pak van difi, helm van lazer, handschoenen van buse
Misschien een 'slecht' merk dat difi, maar voor een eerste motorpak zeer goedkoop en ook nog heel mooi.
(voor pak, helm, en handschoenen was ik tot 513 euro kwijt)

p.s. Hoe edit je een plaatje bij je vorige post?

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan