Wat heb jij voor brommer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou ga jij dan maar naar beneden dan.

maar zullen we nu weer ontopic gaan?

we hadden het over schakel motoren... welke reed jij in je 49.9 cc periode wuf? en geen scootahs he? wel schakel motoren, anders past het hier niet
 
nou ga jij dan maar naar beneden dan.

maar zullen we nu weer ontopic gaan?

we hadden het over schakel motoren... welke reed jij in je 49.9 cc periode wuf? en geen scootahs he? wel schakel motoren, anders past het hier niet

welnee we hadden het over slotjes

ik reed toen ook al motor hoor. 125 crosser die bijna nooit liep |(
 
Kijk, als je nu de vraag veranderd naar wat réden jullie.. kan het nog best wel interessant worden.
'k Heb zo'n gevoel dat degene die vroeger een Honda SS of C50 ofzo reed de hedendaagse ss rijders zijn, en degene die Zündapp of Kreidler reed meer de chopper kant op zijn gegaan.. MT50's rijden nu SM?
Wie vroeger zo'n focking scOotAh reed is voor eeuwig gedoemd tot de BMW C1 :P

Enniewee, statistisch gezien heeft iedereen één borst. Dus bovenstaande zal ook wel niet kloppen.
 
tja, maar die schieten maar niet op.

tja heb jij ondertussen al op dat gele driehoekie geklikt dan, anders komen ze er nooit achter die lui

zie trouwens ook geen modjes staan in de index, of zouden zij verborgen zijn ofzo. zou niet echt eerlijk zijn vind ik :?
 
Laatst bewerkt:
tja heb jij ondertussen al op dat gele driehoekie geklikt dan, anders komen ze er nooit achter die lui


ah ja, dat gele driehoekje idd. was ik ff vergeten dat ding.

dus, mijn huidige brommer:

_24_0119.jpg


70 cc, 12 pk, top speed: 87 km/h bergaf, wind in de rug. maar ik had nog wat toeren over, want ik ging niet voluit...
 
ah ja, dat gele driehoekje idd. was ik ff vergeten dat ding.

dus, mijn huidige brommer:

(Afbeelding)

70 cc, 12 pk, top speed: 87 km/h bergaf, wind in de rug. maar ik had nog wat toeren over, want ik ging niet voluit...

vetcool man heb je je carbs ook al uitgeboord O-) }) :+
en je uitlaatje al een keer uit moeten branden :}

wat hangt daar trouwens onder die jas en boven die broek :?
 
mijn motor kan niet meer zo hard...
hij rijdt max 45km/u tegenwoordig... :(
als ik stoer een scooter of brommer er uit wil trekken, kan ik dat beter laten. Behalve bij die brommers met oranje plaatje dat wil nog wel eens lukken.
Ik denk dat ik binnenkort maar de injectie ga uitboren
 
mijn motor kan niet meer zo hard...
hij rijdt max 45km/u tegenwoordig... :(
als ik stoer een scooter of brommer er uit wil trekken, kan ik dat beter laten. Behalve bij die brommers met oranje plaatje dat wil nog wel eens lukken.
Ik denk dat ik binnenkort maar de injectie ga uitboren

kheb vorige week een opgevoerde voorvork gemonteerd. hij heeft daardoor zeker 3 pk meer joh. denk dat hij wel 10 km harder gaat nu :}
 
heb je fietsbel al uitgeboord? Race ventieltjes? hebbie die al? heb ik nu, ik rij jou eruit.

Paars vokende Bougies? die zijn VET!

weet ik dus zeker van niet joh. sinds ik die afgevlakte steppies erop heb gezet en die voorgesleten sliders, rij ik iedereen stront man
 
ja ik heb trouwens ook nog wat olie op die voorschijven aangebracht.. dan loopt het net wat soepeler en dan win je ook al gauw dik 5 km/u!!!
maar wat het 'm echt deed was die speciale luchthapper, daar won ik denk ik zo'n 10km/u mee... maar ja toen moest ie op de rollerbank en moest ik de hele handel er weer af halen :(
 
aj die olie, dat smeert natuurlijk wel heerlijk ja, looptie nu niet warm daardoor. ik durf dat echt dus niet, bang dat mijn doorschietschijf aan gaat lopen, en met die snelheid, kweet niet hoor

och zielepootjes beetje brommers af kraken... B|
je moet tog wat als je nog geen 18 bent |(


hoaureee hes back :} :} :} :}
 
ja ik ga binnenkort denk ik ook lekker m'n bed in... was een uh zware dag vandaag vol met alcohol :+
 
ja ik heb trouwens ook nog wat olie op die voorschijven aangebracht.. dan loopt het net wat soepeler en dan win je ook al gauw dik 5 km/u!!!
maar wat het 'm echt deed was die speciale luchthapper, daar won ik denk ik zo'n 10km/u mee... maar ja toen moest ie op de rollerbank en moest ik de hele handel er weer af halen :(


hebt een broer van de vriendin van een goede maat vamme ook ens gehad, alles kwijt, ding was helemaal getuned enzo, heeft veel geld gekost, alles weg, kreeg ie een vierkant blokkie metaal thuisgestuurd. nee, dat is echt zo hoor!

mij hebben ze nog nooit te pakken gehad!! }) })

OMFG!
 
och zielepootjes beetje brommers af kraken... B|
je moet tog wat als je nog geen 18 bent |(

binnenkort mag jij ook grappen en grollen... (neem het niet te serieus joh..)
ik bedoel ik ben ook aardig met de bromski in de weer geweest...
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan