Wat is een café-racer ?

en deze, alleen al om het blok...

full
 
Zijn jullie het er mee eens dat als Harley meer van deze bikes zou bouwen, dat ze meer klanten zouden trekken? Niet dat dat nodig is.... Maar er zit een gapend gat tussen de laid back bikes van Harley en de streetfighters van Buell. Onderstaande Sportster is verbouwd tot een caferacer.

full
 
Zijn jullie het er mee eens dat als Harley meer van deze bikes zou bouwen, dat ze meer klanten zouden trekken? Niet dat dat nodig is.... Maar er zit een gapend gat tussen de laid back bikes van Harley en de streetfighters van Buell. Onderstaande Sportster is verbouwd tot een caferacer.

(Afbeelding)


Kijk en bij déze vinnik die wielen dus wél mooi ;) ('t wordt nooit een Buell :} :} :} , maar toch :P )
 
Ik vind 'm uitermate goed geslaagd die Harley Caferacer. Juist omdat je kunt zien dat er aan vertimmerd is. Wat dat betreft vind ik de eerder hier getoonde Triumph af-fabriek caferacer dus enorm braken!!! Dat ziet er veel te gelikt uit, en veel te "laten we eens wat in de good ol' British tradition" maken. Een marketing joke! Lijkt me ook een ding die alleen mensen van het continent zouden kopen en als ze er een keertje voor een engelse pub mee verschijnen, er compleet mee uitgelachen worden.
Mooie oplossing van de nummerplaat ook om niet van achteren herkenbaar gefotografeerd te worden.

Hij is te koop ook; staat op marktplaats.nl voor rond de 5 mille. Niet veel eigenlijk. Ik heb er de pecunia niet voor. Helaas.
 
Nou, we zijn weer verwend. Prachtig ding die Vincent. Ik zag dat de HD caferacer die ik instuurde veel lijkt op HD's echte caferacer ergens uit de medio jaren 70.
Schijnt een gewilde fiets te zijn.
 
Nou, we zijn weer verwend. Prachtig ding die Vincent. Ik zag dat de HD caferacer die ik instuurde veel lijkt op HD's echte caferacer ergens uit de medio jaren 70.
Schijnt een gewilde fiets te zijn.
enof die gewild zijn, die koop je niet meer voor weinig......

Ik las een keer dat XLCR een dubbele betekenis heeft , XL Cafe Racer uiteraard maar als je op zijn amerikaans XLCR zegt wordt het "ExCelCioR", als in "de allerbeste", wel een leuk verhaaltje vond ik.....
 
Hele mooie, alleen die wielen doen mij persoonlijk denken aan begin jaren tachtig brommers. :P
Op maandag 08 december 2003 15:55 schreef Jochem (CB750K7) het volgende:
Sorry, vind 't he-le-maal niks... Hoe kán je zulke wielen in zo'n fietsje hangen ??? |(
beetje late reactie maar..:
Hee! Zulke wielen heeft mijn brik anders ook! :(
En dat is idd een jaren tachtig "brommer". :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan