Wat is je hoogste snelheid op de motor?

Gisteren even doorgetrokken tot 220 KM/U op de teller, met mijn FZR 600. Zat rond de 12.000 RPM en het was nog niet op, maar ik vond het wel mooi genoeg ;) . Volgende keer probeer ik door te gaan to 240 KM/U. Zijn dan wel tellersnelheden (=overdreven) maar toch wel ontzettende kick :} .
 
287kmph...veel harder wou mn R1 niet....Dat is op de afsluitdijk, de A12, de A4, en de A7...alle keren was 287 de top...en 265 op mn ZZR600 :P Bergje af in duisland :)
 
Die van mij gaat niet harder dan 232 km/u, slechts 1 maal geprobeerd auf die Deutsche Autobahn. Heb nu K&N en Dynojet, misschien dat ie nu iets harder gaat? :P
 
Ik rij NOOIT te hard. Dus... hoogste snelheid 240 op het circuit :P

Na de boete bij PPP ( = PlasPoelPolder voor de nitwits }) ) voor verkeerd de weg oprijden, hoor je mij nergens meer over. De zielige stakkers pakken je voor alles. Dadelijk krijg ik nog een boete omdat ik op het forum post dat ik harder dan 120 over de A2 heb gereden |(
 
:?
Ik snap dus echt niet wat je te miepen hebt met een naked aan 190/uur he. Of die teller van redbullman\'s monster S4 was er een tikkie naast of 200/uur op een naked is net zo leuk als op een gsxr.

pooh, je hebt er duidelijk nog niet lang genoeg mee gereden... na een tiental minuten meer dan 160 op een naked is pure foltering.

op mijn gs heb ik al maximum eens 192 gehaald (op de analoge teller + beetje bergaf)
in werkelijkheid zoiets van een 180-185 denk ik
en dan blaas je je hoofd er bijna af!! die klokjes zijn echt te klein om je erachter weg te steken
 
pooh, je hebt er duidelijk nog niet lang genoeg mee gereden... na een tiental minuten meer dan 160 op een naked is pure foltering.

op mijn gs heb ik al maximum eens 192 gehaald (op de analoge teller + beetje bergaf)
in werkelijkheid zoiets van een 180-185 denk ik
en dan blaas je je hoofd er bijna af!! die klokjes zijn echt te klein om je erachter weg te steken

En dan is een kuip op een GS dus echt heerlijk, aangezien ie maar 150 kon omdat ie geknepen was, heb ik nooit last gehad van de rijwind, maar van hard rijden op een naked wordt je wel snel moe. :)
 
Maar even over hoogste snelheid enzo, een klein kind kan zelfs keihard rijden, gas geven is niet moeilijk, maar goed rijden met hoge snelheid, dat verdient pas punten :) (zoals die Pascalle op de ring van Parijs en Brussel, echter bij Brussel was ie iets te overmoedig). Maar das pas goed, met 250 tussen de auto\'s door knallen.
Dat was dus de zwarte prins? Vroeg me altijd al af wat er met hem is gebeurt, maar had wel het sterke vermoeden dat hij dood was.
Wanneer krijgen we \'flat out\' foto\'s van de snelheden ?! ;)
Kom je achterop zitten en dan over me heen kruipen met een camera?

P.s. 240 op teller, zat niet veel fut meer in maar hij moet volgens het boekje 260 echt kunnen halen! Maar zo hard rijden doe je slechts 1 keer, om te zien hoe hard hij echt gaat en hoe het is. Voor de rest boeit het weinig moet ik zeggen. Misschien als ik de fiets van Daniel-San (ZZ-R1100) of de roetvogel van mijn andere collega kan lenen, dan wordt het toch een ritje richting 300 op de teller. Zoals ik al zei, het gaat om de formaliteiten... :)
 
Keertje 210 met duc. Zou harder moeten kunnen. Moest alleen de afrit nog zien te halen (en die zijn in duitsland vaak onverwacht scherp).
170 met 16 jaar oude chopper. Zonder ruitje waait dat best wel hard :) .
 
Hmmm
valt moeilijk te zeggen. Op mijn GSXR 750 van 89 gaat de teller maar tot 180. Heb bijna wel eens aan 0 gezeten, maar ja, hoeveel is dat dan he...
Mijn lampke van de 90km-grens was dan ook weer spontaan aan het signaleren :)

NUx!
 
240 op de bandit (teller stond vast in de hoek dus dit zal het wel ongeveer geweest zijn) was nog wel met kuipje :)
 
Binnen 1400 meter 265 echte kilometers in 6e versnelling met nog 1700tpm over.Moet voor laatste beetje toch naar duitsland.Overbrenging van 6e versnelling bij rsv mille is zzzzzeeer lang.By the weg , ducati en aprilia zijn enige merken waarvan de getoonde km/h ook ECHTE kilometers zijn!Aandrijving via achterwiel ( bij mille)Bij mijn Vorige motors ,honda VFR 750 F gaf kilometerteller 265 aan wat neerkwam op 240 echte kilometers.Japanners kunnen wel een beetje veel overdrijven. ;)
 
Ik zat nog te twijfelen of ik er wel iets bij zou gaan zetten, maar ik zie mensen die nog een graadje erger zijn dan ikke, dus here goes nothing:

260+ op mijn Fireblade, A4 D\'haag-A\'dam
210 in mijn Golfje (in 2,5 uur heen EN weer naar Groningen centrum via Zaandam-afsluitdijk-etcetera)
 
Terug
Bovenaan Onderaan