Wat is jullie gevaarlijkste stunt ??

Mmmmmm ..... dat lijkt me idd wel erg gevaarlijk ja, met die snelheid moeten afremmen!!

Nooooouuuuuuu ....... dat kun je wel zeggen ja, dat dat behoorlijk heftig is!! ;)


Wat voor een merk heb jij eigenlijk??
Hebbie ook een piccie??
Veel plezier nog met :] (vandaag) !!

GREETZ!! :}



Ik heb een Kawasaki ZX-6R.

Voor pic's, zie mijn topicje :) ZX-6R Verbouwing
Hier zie je alle foto's van mijn fietsje ;) ! Nee vandaag niet meer :] , ik ben een mooiweer rijder ;)

Gr. Rick
 
Ik heb een Kawasaki ZX-6R.

Voor pic's, zie mijn topicje :) ZX-6R Verbouwing
Hier zie je alle foto's van mijn fietsje ;) ! Nee vandaag niet meer :] , ik ben een mooiweer rijder ;)

Gr. Rick


Hé Frosty!!


Gaaf zeg, echt een coole 'fiets '( om in jullie vaktaal te spreken!!)!! *D

Kawassaki's vind ik écht gave motoren en dan vooral die supersport merken!! ;)

Dus je hebt heel wat verbouwd eraan?? Is zeker heeeeeeeeeeeeeel mooi geworden, joh!! *D

Hoelang heb je 'm nu??

Wat is het sneltste dat je ooit gereden hebt??


En jij zegt dat je een mooi-weer-rijder bent?? Dan moet je nu toch aan het :] zijn of gaan :] , want hier schijnt één en al zon al een dik uur!! ;)


GREETZ!! :}
 
wegrijden met schijfremslot om mijn voorwiel bij de tandarts voor de deur.kwam ik namelijk net naar buiten :X
 
Hé Frosty!!


Gaaf zeg, echt een coole 'fiets '( om in jullie vaktaal te spreken!!)!! *D

Kawassaki's vind ik écht gave motoren en dan vooral die supersport merken!! ;)

Dus je hebt heel wat verbouwd eraan?? Is zeker heeeeeeeeeeeeeel mooi geworden, joh!! *D

Hoelang heb je 'm nu??

Wat is het sneltste dat je ooit gereden hebt??


En jij zegt dat je een mooi-weer-rijder bent?? Dan moet je nu toch aan het :] zijn of gaan :] , want hier schijnt één en al zon al een dik uur!! ;)


GREETZ!! :}

Dank je, het heeft dan ook heel wat bloed, zweet en tranen gekost om hem zo te krijgen. Ik ben er zelf ook erg tevreden mee :)

Maar we hebben er dus een aankomend kawasaki rijdster bij ;) ?

Ik heb 'm nu zo'n 2 jaar, dat is iets langer dan ik mijn rijbewijs heb.
Eens even zien het hardst wat ik gereden heb... dat was dus 255-260 km/h op de teller. Hij gaat dan nog wat door maar het zal bijna op zijn 8-)

En hier is het weer echt om te huilen :( .Anders was ik zeker al gaan rijden :)

Gr. Rick.
 
Als wij die stunts zouden opsommen die we vroeger hadden uitgehaald zaten we door tralies te kijken..




naar baksteen die we met zijn allen de bak in hadden gegooid..

hiero cookie van eigen deeg.
 
gevaarlijkste en domste wat ik is gedaanheb is met 170 km/h over de Schoenmakerstraat, Delft in rijden. Kheb nog wel een paar pijlen op mijn boog. Moeten we wel eerst definiëren wat gevaarlijk is. want meesta; Betitelen mensen iets als gevaarlijk als ze dat zelf niét kunnen of durven ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan