Wat is nu een typische dames fiets?

Ik verwacht eigenlijk nog een reactie van iemand...

oké oké Spider, ik heb gisteren mijn Div ingeruild voor een sjopsjop. Hele strakke fiets. Mooie zijtasjes en voor ook. Je weet wel>onder de koplamp. Daar zit mijn reparatie-setje in.
Ik kan nu tenminste met beide voetjes plat op de grond.

Het is een CB-250 geworden.
Echt, ik ben de wereld te rijk met het goeie beesie. Kan niet wachten tot ik hem kan halen.
 
Je hebt toch wel van die mooie veters voor aan je stuur gekregen he! En vergeet niet je jas in te ruilen tegen een met van die flapperende franjes op je rug en mouwen :P
In ieder geval van harte met je nieuwe motortje!!
;)
 
wat een blaat gaat er hier rond over hoe het nou moet

waar staat dat beschreven dan ?
kortzichtige gelul over wat wel en niet moet mag kan hoort enz enz
staat zo lullig he als je er door een vrouw uitgereden word op je supersport ( en ja dat kan echt, alleen de kans is klein )
ga gewoon rijden wat jij lekker vind en niet wat een ander bepaald
 
Wat een lulverhaal zeg!
Wie zegt jou dan dat de vrouwen die de Fazer gekocht hebben niet gewoon boven gemiddeld lang zijn of hun Fazer verlaagd hebben?
Of moeten alle dames onder de 1.70 maar meteen een sjoppertje kopen omdat ze anders niet met de voetjes bij de grond kunnen...

Ik drukte me verkeerd uit (dat had ik al verwacht, maar goed, ik denk: ik zet het er toch zo maar neer). Natuurlijk kunnen die vrouwen boven gemiddeld lang zijn of de fazer hebben verlaagd! UITERAARD.
Ik heb die opdracht gedaan om te kijken of fabrikanten rekening houden met de kleinere helft (mannen en vrouwen dus) van de wereld.
En vrouwen moeten GEEEEEEEEEEEN sjoppers kopen. Ik vind sjoppers SAAI EN LELIJK. Ik heb toch niet voor niks een CBR400RR.

Edit: Deze zin neem ik terug:
dan hebben ze niet gekeken of hij lekker zat.
Het was dom van mij om dat te zeggen.
 
Laatst bewerkt:
En vrouwen moeten GEEEEEEEEEEEN sjoppers kopen. Ik vind sjoppers SAAI EN LELIJK. Ik heb toch niet voor niks een CBR400RR.

Het is en blijft ieder wat wils HElske. Omdat jij ze saai en lelijk vindt, betekent dat niet dat vrouwen GEEEEEEEEEEEN sjoppers moeten kopen.
Jij niet voor niks een CBR400RR en een ander niet voor niks een sjopper.

Ik moet nu verdikkie wel mijn Shoei inruilen voor een potje met duikbril ;)

Maar wat ik zeggen wou: het is wel iets duidelijker nu wat je bedoelde met het Fazerverhaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is en blijft ieder wat wils HElske. Omdat jij ze saai en lelijk vindt, betekent dat niet dat vrouwen GEEEEEEEEEEEN sjoppers moeten kopen.
Jij niet voor niks een CBR400RR en een ander niet voor niks een sjopper.

Ik doe het ook nooit goed of het deugt niet ;)
Ik ben niet zo goed in typen, ik kan me beter uitdrukken als ik praat, want de klemtoon had moeten liggen op 'moeten'. Dus het kan wel, maar er is geen wet die zegt dat kleine mensen aan een sjopper moeten. En idd ieder zijn smaak, sterker nog: vroeger wilde ik altijd een sjopper, maar ik ben van m'n geloof afgevallen.
 
Ik doe het ook nooit goed of het deugt niet ;)
Ik ben niet zo goed in typen, ik kan me beter uitdrukken als ik praat, want de klemtoon had moeten liggen op 'moeten'.

Uiteindelijk doe je het wel goed hoor ;)
Kost alleen ff wat posts over en weer :+ ;)
 
Pfioei.......
Kan ik met een gerust hart mijn motor gaan poetsen, want daar is hij wel aan toe. En ik heb me een tuinslang aangeschaft! Beter dan 2 trappen aflopen met 2 volle emmers!
 
ik rij weleens op de motor van mijn man cbr1000 maar is toch iets te zwaar voor me hou het wel bij m'n eigen fietsje cbr600
 
We hebben vaak een discussie over wat nu een vrouwen motor is. Bestaat dat eigenlijk wel? Nu gewoon dat vrouwen zo rond de 600cc blijven hangen maar waarom?

Fazer
Thundercat
SV650
Ducati Monster 600

Dat zijn toch wel de fietsen die ik de dames vaak zie besturen.
 
Ik ben zojuist overgaan van een Yamaha Diversion 600 naar een 900 :} Liever gezegd ik ga hem zo ophalen :)

Keuze: Omdat ik een volwassenere motor wilde, betrouwbaar, makkelijke lange ritten wil maken, makkelijk bochtenwerk, meer power over, niet op een racer wil zitten vanwege mijn 'slechte' polsen en de Yamaha Diversion daar in alle opzichten aan tegemoet komt.

Maar, laten we nou eerlijk zijn: Het maakt toch niet uit waar je op rijdt, zolang je maar KAN rijden. Een fijne fiets is daarbij mooi meegenomen O-)

PS: Mijn vriend heeft een Yamaha FJR 1300 en die vind ik om te kwijlen (vriendje ook hoor), maar die motor heeft iets te veel power voor mijn beperkte motorrij-ervaring, misschien komt dat ooit nog wel :9~
 
Fazer, Hornet, Bandit... allemaal leuke fietsjes... maar helaas is mijn budget ontoereikend ;(
Na een paar lessen op een CB250 Nighthawk ben ik blij eindelijk te mogen lessen op een CB500... Is toch iets meer 'motor' en iets minder 'brommer' :]
Qua budget denk ik er nu over om een Cb500S te gaan kopen. Of krijg ik dan een heleboel commentaar via deze site?????
Misschien handig om te weten: ben een vrouw van 1.73 lang (of kort...)
 
Typische vrouwen motor

idiote vraag eigenlijk.. er zijn zoveel types vrouwen... de een stoer en de ander zo super anders.......dus vrouwenmotoren?????
NAHHHHHHHHHH.. onzin
Gewoon de motor nemen waar je goed op kan rijden en bij welke je je veilig voelt :}
 
Ik geloof niet in een typische damesfiets...
Het ligt aan de rijstijl denk ik, net als bij de mannen...
 
Mijn SVriendin heeft gekozen voor de SV650N omdat tie:
- (voor ons) betaalbaar is
- het een ideale beginnersmotor is (vol vermogen)
- ze het gewoon een onwijsgave motor vind
- ze absoluut niet van sjoppers houdt :} :} :} :} :}

nu nog volgende maand t papiertje halen en dan kenne we lekker rijden (op de motor }) )

VFRiendelijke groetuh
Speedy

heksje_SV650_140.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan