Wat kan ik voor een Honda GL500 vragen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat mij betreft ga je nu te ver!
En dit verdient wat mij betreft ook gewoon een ban van minimaal 14 dagen.



Waarom, omdat m'n mening eens niet strookt met de jouwe?
Dit is een forum....waarop discussie plaatsvind..... Dat is de essentie van een forum.

Hoe hypocriet van jou om te zeggen dat ik te ver ga terwijl je zelf lollig hier 60 euro staat te bieden.

Ik zeg dat ik het niet goed vind voor de herinnering aan z'n oom, om z'n geliefde motor te verkopen in onderdelen terwijl hij hem jarenlang in bezit had.....puur voor winstbejag...(want TS "kan er meer voor krijgen in onderdelen" om hem te quoten)


Ik vind het ook een beetje zielig en infantiel van je dat je meteen om een ban gaat staan roepen, alleen omdat mijn bijdrage in deze discussie je niet aanstaat.
 
Laatst bewerkt:
Waarom, omdat m'n mening eens niet strookt met de jouwe?
Dit is een forum....waarop discussie plaatsvind..... Dat is de essentie van een forum.

Hoe hypocriet van jou om te zeggen dat ik te ver ga terwijl je zelf lollig hier 60 euro staat te bieden.

Ik zeg dat ik het niet goed vind voor de herinnering aan z'n oom, om z'n geliefde motor te verkopen in onderdelen terwijl hij hem jarenlang in bezit had.....puur voor winstbejag...(want TS "kan er meer voor krijgen in onderdelen" om hem te quoten)


Ik vind het ook een beetje zielig en infantiel van je dat je meteen om een ban gaat staan roepen, alleen omdat mijn bijdrage in deze discussie je niet aanstaat.

Weet niet hoor, maar jij beschuldigd iemand van wie zijn oom net is overleden van lijkenpikken alleen omdat hij jou bod van 100 euro te laag vind... :N

Je weet niet eens hoe die motor eruit ziet en in wat voor staat hij is! Dus voor het zelfde geld is die motor 10x meer waard als dat jij bied :W
 
Het lijkt mij beter dat ik hier verder niet meer op in ga
Ik heb mijn mening bij Bolski neergelegd en hij moet maar beslissen of jouw reactie "lijkenpikken" gepast is in dit topic



Jonge jonge....lijkt de jaren 40 wel.....


Nou ik heb de Regeln van motor-forum even nagekeken en volgens mij maak ik me nergens aan schuldig, behalve dat ik een andere mening heb dan de jouwe.

Mischien kom ik niet altijd even genuanceerd over....maar ik denk dat ik m'n mening duidelijk hierboven toeglicht heb.

Overgens maak jij je schuldig aan flamen.... Maar ik hoop niet dat je een ban krijgt hoor want voor mij staat discussieren op dit forum in't hoogste vaandel.

En ik respecteer ieders mening, spijtig dat jij en vele anderen hier, datzelfde respect niet kunnen opbrengen.
 
Laatst bewerkt:
[modbreak]
Ook geen onzinbiedingen meer doen, TS heeft duidelijk aangegeven dat dat op dit moment niet aan de orde is.[/modbreak]
 
De motor is in betere handen terecht gekomen. Zijn broer wilde hem hebben. Mag slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan