Zealot
MF veteraan
ietsje groter nog die foto...
kan ik hem ook zien
ik heb m wel groter voor je hoor! i get your point
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ietsje groter nog die foto...
kan ik hem ook zien
Wat vinden jullie dan van de mijne, valt dit wel in de categorie Streetfighter?
k zou het zelf eigenlijk ook niet meer weten, heb er heel veel aan veranderd.
(Afbeelding)
nee niet mijn ultieme, en ze is nog niet af...........
maar de topictitel luid: wat maakt een streetfigter een streetfighter?
nou, als je m compleet verbouwd, aangepaste kont iets met je frame, idg alles aanpakken en aanpassen, dat maakt en streetfighter een streetfighter(volgens mijn idee)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
Een Streetfighter is voor mij gewoon met jou talent en jou kennis je fiets bouwen zoals jij 'm wil...
(Anders val ik door de mand namelijk....)
En dan is het aan de omstanders de schone taak om 'm te beoordelen..
De eerste die van mijn fiets zegt dat het een ratbike is die komt voor op m'n spatbord te hangen....met een appel in z'n mond
Toch maar wat kolen op 't vuur gooien...
Een "echte" streetfighter heeft een sportfiets als basis (GSX-R, ZXR, CBR, YZF etc.) helemaal uitgekleed zodat er nog net genoeg op zit om hard vooruit te komen en op tijd te stoppen, en de zitpositie aangepast op het korte stuurwerk in de stad of net er buiten.
D'r zijn natuurlijk nog veel andere stromingen waar personalisatie en verbetering van prestaties de boventoon voeren, maar het bovenstaande is tock wel wat een streetfighter van een musclebike, custom, dragbike etc. etc. onderscheid.
Toch maar wat kolen op 't vuur gooien...
Een "echte" streetfighter heeft een sportfiets als basis (GSX-R, ZXR, CBR, YZF etc.) helemaal uitgekleed zodat er nog net genoeg op zit om hard vooruit te komen en op tijd te stoppen, en de zitpositie aangepast op het korte stuurwerk in de stad of net er buiten.
D'r zijn natuurlijk nog veel andere stromingen waar personalisatie en verbetering van prestaties de boventoon voeren, maar het bovenstaande is tock wel wat een streetfighter van een musclebike, custom, dragbike etc. etc. onderscheid.
dit heb ik ook gepost voor het persoon wat niks of weinig weet van streetfighters..In dat verhaal kan je nog steeds alles als basis invullen... chopper, musclebike, tourbak etc.
Een echte defenitie staat er niet in.
De term "streetfighter" is al een poosje een populair "buzzword" en een heleboel mensen proberen er aan mee te doen of bij te horen. Op zich niks mis mee, maar als de kern van de zaak een individuele motor te bouwen waar er geen tweede van is waarom zou je dan toch perse je motor een streetfighter willen noemen? Een eigen look creeeren is veel moeilijker dan een streetfighter volgens de vaste formule bouwen.
Als iemand aan mij vraagt wat voor motor ik rij antwoord ik nooit met "een streetfighter", maar begin voorzichtig met GSX-R750... daar na wordt het al snel complex ;-)
Bouw gewoon lekker wat jezelf wilt.
Streetfighters worden met een bepaalde filosofie gebouwd en heeft meer met "de kunst van het weglaten" te maken dan wat je er nou weer op kan schroeven. Een motor om elke dag door weer en wind de strijd met het verkeer aan te gaan.
Dat maakt de vraag "wat is nou precies een streetfighter" nu net zo moeilijk om uit te leggen. Het is niet zo zeer de look, maar de filosofie!
Aardig goeie omschrijving ja. En in mijn ogen is een streetfighter ook geschikt om lekker mee te klooien (wheelies, stoppies, burnouts, kneedowns) wat vaak met SS's moeilijker zoniet onmogelijk is.Toch maar wat kolen op 't vuur gooien...
Een "echte" streetfighter heeft een sportfiets als basis (GSX-R, ZXR, CBR, YZF etc.) helemaal uitgekleed zodat er nog net genoeg op zit om hard vooruit te komen en op tijd te stoppen, en de zitpositie aangepast op het korte stuurwerk in de stad of net er buiten.
D'r zijn natuurlijk nog veel andere stromingen waar personalisatie en verbetering van prestaties de boventoon voeren, maar het bovenstaande is tock wel wat een streetfighter van een musclebike, custom, dragbike etc. etc. onderscheid.
mijn mening is dat je niet van een fighter kan spreken als er geen slijpschijf en laspost aan te pas is gekomen!
van die brakken zonder kuip en een mottig recht uit het schap kopkuipje zijn opgelapte craches, geen streetfighters.
voor de rest zijn er geen "regels", enkel goede ideën!