Wat roep jij allemaal in je helm

Tumblin Tummie

Die hard MF'er
19 feb 2003
718
37
Zuid-Limburg
Op het idee gekomen door:
Dingen die hardop in de helm worden gezegd/geschreeuwd ten gevolge van andere verkeersdeelnemers kan een heel topic aan worden gevuld denk ik O-)

Is mijn vraag aan jullie:
Wat zeg/zing/roep/schreeuw (lijk Ramses Shaffy wel) jij allemaal in je helm tijdens het motorrijden.
(Ondanks of juist omdat niemand het kan horen.)
 
Oneliners en overige gesprekken met automobilisten.

"Niet opzij komen, niet doen."
"En toch doen he"
"Had je wel in de gaten."
"Je zit me gewoon te negeren"

"Lekker he, zo'n sigaretje"

"Zou ik ook doen als ik jou was. Nog even de notulen doornemen. Autorijden gaat toch vanzelf"

"En weer een mobiele beller. De boete is ook verwaarloosbaar......een headset kost meer........"

etc enz .........
 
Alles wat ik zeg en wat iedereen zegt in zijn helm is samen te vatten in ; och , och och was je maar net zo goed als ik , dan zou je dat soort fouten niet maken .


Wel iets minder beschaafd en beheerst ben ik bang .
 
ik zing.... daarom is het maar geod dat niemand me hoort dan...

maar vooral roep ik wat andere mensen in mijn ogen fout doen...
 
Ik moet zeggen dat het bij mij meevalt. Af en toe een 'ja joh, toe maar!' als iemand mij over het hoofd ziet, maar verder ben ik niet erg verbaal ingesteld.

Zo niet mijn lieftallige echtgenote, welke hier anders over denkt en dit dan ook laat horen.
Hoe ik dat weet? Een BT Intercomset maakt een hoop duidelijk.

Sinds we die dingen gebruiken, wordt het wel minder of krijg ik een nette 'sorry schat' te horen.
 
vanochtend toen ik echt geen zin had om te werken en een auto die rechtuit wilde bij het stoplicht besloot toch rechtsaf te gaan terwijl ik met 50 aan kwam rijden:

GODVERDOMME ACHTERLIJKE KUT HOER, ZAL WEL WEER EEN VROUW ZIJN, even goed gekeken, JA HOOR VUIL RUND DAT ZE D'R ROND RIJD GODVERDOMME

Lucht wel op.
 
Vooral beetje zingen, dom tegen jezelf lullen (heerlijk) en inderdaad, als het bochtje net wat anders ging dat je verwacht het wel bekende WHOOOOHOO! haha
 
Meest voorkomende op een lijstje:
- Fuck you in combinatie met kut hoer
- Schiet dan toch op hé (ook in combinatie met hieronder)
- Groeen!!! Groeeeenn!!!
- Woehoe! (van blijdschap en fun)
- Shit Shit Shit Shit (Bij een scherpe bocht)

Maar nog steeds horen ze jou wel als je hard roept.
 
Mijn helmgesprekken varieren van een droge monoloog zoals Nijlpaard dat doet tot de volledige ontknoping van het kerstfilmpje van Tini en Lau..

Vooral het gedenkwaardig ''Krijg toch de bloedkankerteringtyfus'' is een zinnetje dat enorm oplucht om naar iemand te roepen als je weer bijna doodgereden word :9
 
ga godverdomme terug naar de rechter baan achterlijke kut pool met je vrachtwagen.
of kut volk rij door.
En groener word het niet :+
en als ik muziek heb zing ik mee :X
 
- Wat wat wat
- Ga ga ga
- Wat is deze
- Wat is jou probleem?
 
In willekeurige vologorde....op verschillende tijdstippen:

"HÉ, EIKELBIJTER!"

"Tuurlijk, schuif 'm er maar tussen, ruimte zat."

"LUL de behanger!"

En de laatste tijd maak ik woorden van de lettercombinaties op nummerborden. Dat doe ik geloof ik hardop.
 
Laatst bewerkt:
Ik scheld meer in de auto, daar bijt ik tenminste niet op de binnenkant van m'n wang :')
 
Kut hoer erg herkenbaar ja, meestal in combinatie met wat andere woorden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan