wat vinden jullie van de Nieuwe bmw K1200 S 2005

Nou, ik word niet bepaald wild van het design, maar gaat ongetwijfeld als de brandweer. Ben benieuwd welke mensen een BMW als deze gaan kopen...

Trouwens, BMW gaat goddank niet mee in de seatpipes rage! :+
 
Ik vind het schitterend..

Ik begrijp trouwens nog steeds niet die hardnekkige BMW-aversie bij veel mensen.
Ligt dat aan een verkeerde marketing/produkt/imago-politiek van BMW of aan de vooringenomenheid van sommige mensen?

vind ze gewoon niet mooi, ook deze niet. maar smaken verschillen he, al een geluk :)
 
Grappig die mensen die weer eens roepen "het blijft een BMW".. 10:1 dat de meeste nog nooit op zo'n machine gereden hebben, laat staan dat ze daar een fatsoenlijk oordeel over kunnen vellen.
 
Beetje met photoshop zitten kutten voor de wielbasis. Bij deze K kan er 1.5 achterwiel tussen de 2 wielen. Bij een Yamaha R1 kom ik op 1.3 wielen
 
Vind m niet mooi. Komt log over, niet elegant. Heeft ie nou zo'n lange wielbasis of lijkt dat maar zo :?

Nee is ook zo: 1.57m! (bv. Hayabusa 1.485m) en 248kg rijklaar en moet va. 17.390,-eind dit jaar (?) in de winkel staan (maar ja ze zullen al wel uitverkocht zijn)
 
De wielbasis is echt veel te lang en model lijkt wel van een aantal jaren geleden... :z

Techniek lijkt wel op een auto met twee wielen |( > een echte "autobahn"-motorfiets.

Denk niet dat sportieve rijders hier warm van zullen worden 8-)

Ik ga voor de 2005 Suzuki GSX-R 1000!!
 
Ik vind het wel een mooie *D

Denk niet dat ik hem snel zou kopen, maar dat heeft meer te maken met de prijs dan met het model. Ik vind het echt wel wat hebben :)
 
Over de aversie tegen BMW: jarenlang (te lang) heeft BMW het imago gehad alleen brave motoren voor de oudere rijder te maken. Daar waren ze natuurlijk zelf het meeste schuld aan. Als je eerlijk bent, zag het er allemaal niet uit. Vermogen was een soort vloek...
Op dit moment lijkt BMW te beseffen dat het roer om moet... Alleen spreekt de styling van de meeste BMW's me nog steeds niet erg aan. "Apart" is nog de minst negatieve omschrijving....

Neemt niet weg dat BMW altijd aan de weg heeft getimmerd met dat ABS en andere veiligheidsvoorzieningen en hun veersystemen. Iets dat alle andere fabrikanten lieten liggen.
En niemand heeft gezegd dat die Beemers slecht rijden.....
 
toch vind ik ondanks dat ik een liefhebber ben van BMW dat deze nieuwe S erg veel weg heeft van het vorige sportieve model de K1. Apart ding maar zag er ook niet uit. Dit is weer net zo'n boot als de vorige. Het is en blijft gewoon niet supersportief. En een goed coureur kan met een blackbird of hayabusa ook onder de 8 in. over de ring.
 
Als ik het plaatje zie vind ik hem mooi, maar ik zie hem liever in het echt!
Dan pas kan ik er een oordeel over vellen. ;)
En hoe hij zou rijden weet ik pas als ik er op hebt gereden. *D

Over het imago... och voor ieder wat wils, en ieder merkt heeft zo zijn terugkerende kenmerken.
Kijk naar supersports, zie zien er zonder al die felle kleurtjes -er van een afstand- ook hetzelfde uit. :)
 
Wat die aversie betreft.. Daarmee bedoel ik eigenlijk enkel de mensen die zeggen: "Het is en blijft een BMW.."

Uiteraard verschillen smaken en hoe minder ik bijvoorbeeld m'n eigen motor op straat tegenkom, hoe liever.. Het maakt me zeker niet triest *D .. Maar, ik stel me toch vragen bij sommigen.. :z
 
elke motor heeft wel wat, de mensen klagen over de betrouwbaarheid van een Ducati, de ander klaagt over het ratelen van het motorblok van een R1, weer een ander klaagt over honda en zo kan ik wel door gaan.

ik denk dat de BMW motor geen probleem is maar de naam, ze vinden het vervelend om tegen vrienden te zeggen dat ze een BMW mooi vinden maar die Naam klinkt niet COOL :+
ze zeggen liever dat ze een R1 of een RSX hebben dat klinkt toch heel stoer :+

als ik een motor koop dan is voor bij de belangrijkste punt, hoe rijd die en niet van als ik een BMW heb dan lachen mischien mijn vriendjes mij uit.
 
Laatst bewerkt:
elke motor heeft wel wat, de mensen klagen over de betrouwbaarheid van een Ducati, de ander klaagt over het ratelen van het motorblok van een R1, weer een ander klaagt over honda en zo kan ik wel door gaan.

ik denk dat de BMW motor geen probleem is maar de naam, ze vinden het vervelend om tegen vrienden te zeggen dat ze een BMW mooi vinden maar die Naam klinkt niet COOL :+
ze zeggen liever dat ze een R1 of een RSX hebben dat klinkt toch heel stoer :+

als ik een motor koop dan is voor bij de belangrijkste punt, hoe rijd die en niet van als ik een BMW heb dan lachen mischien mijn vriendjes uit.
:^ Goed gezegt!
 
Ik vind 'm toch wel wat hebben,is in ieder geval de mooiste motor die BMW tot nu toe gemaakt heeft als je het mij vraagt! :}

Eindelijk een racer met cardanaandrijving, ik hoop dat er meer merken mee beginnen!

(heb een gruwelijke hekel aan elke x ketting smeren en spannen :+ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan