Wat vinden jullie van mijn kontje ?

Whoehahahaha, LOL :+ ........., :P

Maaruh, on-topic! Mooi zitje Ronald, komt me bekend voor dit modelletje })
En het ziet er idd erg strak uit zo, :}
Ik zou er trouwens wél een paar kleine knippers aanhangen hoor:/, komt je zichtbaarheid echt wel ten goede, en een plaat moet je sowiso ook nog ergens kwijt! Maak je een leuk carbon steuntje voor..........., of je koopt er een waar die zit vandaan komt! })

Btw, waar vindt je die led achterlichten??
Bedankt ! ja...ja... RRR uut Weert he !

Ik weet dat het verstandiger is knippers erop te zetten, maar ik vindt die dingen zo lelijk :r moet nog iets zien te vinden dat ik echt mooi vindt.

Led achterlichtje gekocht bij een (nog) kleine zaak, met een eigenaar die helemaal gek is van racen en snelle motoren en waar de klant nog echt koning is. :}

Ongeveer 60 euro bij : Heuts motoparts ; http://www.motorbemiddeling.nl
 
Wat komt er in de voorkant voor verlichting :?

Was van plan daar 2 kleine bolvormige ronde lampjes in te zetten, helemaal voor in de neus van de kuip, maar naar talloze proto types toch besloten om de orginele lampen met orginele topkuip erop te zetten.

Het orginele 'gezicht' van de R1 met die 'blik in zijn ogen' is gewoon de mooiste van allemaal :9~
 
Was van plan daar 2 kleine bolvormige ronde lampjes in te zetten, helemaal voor in de neus van de kuip, maar naar talloze proto types toch besloten om de orginele lampen met orginele topkuip erop te zetten.

Het orginele 'gezicht' van de R1 met die 'blik in zijn ogen' is gewoon de mooiste van allemaal :9~
Jammer word tie toch niet zo apart.Ik zou er 2 kleine bolvormige o.i.d lampjes in plaatsen.(passen je nummers er ook goed op bij een circuitdagje ;) )
 
gevonden *D

misc
 
Was van plan daar 2 kleine bolvormige ronde lampjes in te zetten, helemaal voor in de neus van de kuip, maar naar talloze proto types toch besloten om de orginele lampen met orginele topkuip erop te zetten.
Vertel dat ook effe tegen Mar1tin, die zet namelijk WEL die bolvormige ronde lampjes erop.. :X

Ennuh als ie klaar is kom ik hem natuurlijk bewonderen.
 
erug mooi kontje :] :] Maar wat hier boven staat is ook erg mooi.
jullie komen weer met leuke idee'en voor de winter maanden. :9~ .
 
Jammer word tie toch niet zo apart.Ik zou er 2 kleine bolvormige o.i.d lampjes in plaatsen.(passen je nummers er ook goed op bij een circuitdagje ;) )

In gedachte zag ik die bolvormige lampjes ook helemaal zitten, maar toen ik wat ging experimenteren, om een beeld te krijgen hoe dat er ging uitzien viel het me tegen ;(
Het zijn niet zozeer de lampjes op zich, maar de mooie agressieve 'look' van de topkuip is helemaal weg door die lampjes, maar effin... das mijn smaak.

Ik vindt mooi belangrijker dan apart :]
 
sorry ik vind het niet helemaal........Ik vind die achterlichten van de 2001 modellen gaaf.die 2 gebogen witte/ronde achterlichten. maar smaken verschillen gelukkig
 
Terug
Bovenaan Onderaan