Wat vinden jullie van mijn kontje ?

sorry ik vind het niet helemaal........Ik vind die achterlichten van de 2001 modellen gaaf.die 2 gebogen witte/ronde achterlichten. maar smaken verschillen gelukkig

Niet erg hoor, idd smaken verschillen gelukkig.

Jij hebt het trouwens over de achterlichten van een R6, niet van een R1, neemt niet weg dat die wat jij bedoelt idd erg mooi zijn.
 
Hoe staat \'t met de \'verbouwing\'?
Tijd voor \'n update. :)

Ik heb de zit (en tank, zat een deuk in :X ) afgelopen zaterdag retour gekregen van de spuiter, is wel mooi geworden.

Ben nog bezig een kentekenplaathouder, tevens (super kleine) knipperlicht houder te maken.....uit alu plaat

Als ie klaar is zal ik weer wat piccies plaatsen *D
 
Die knippers bovenaan zijn te koop bij de Pit-Shop in Terheijden.
En ze zijn inderdaad erg mooi. (niet erg licht(gewicht) maar je kunt niet alles hebben) Volgens mij is hij zelfs importeur dus...
 
Nou hier is ie dan in gespoten toestand, vandaag knippers gekocht en meteen al spijt :( ik vind ze niet mooi :(
MVC-002S.JPG

MVC-003S.JPG


Dan maar zonder knippers, veel mooier :
MVC-009S.JPG

MVC-011S.JPG


Wat vinden jullie ?
 
Ziet er heel strak uit Ronald! :} Netjes, richtingaanwijzers zouden inderdaad best een maatje kleiner mogen, zeker in verhouding met \'t vrij kleine achterlicht waren die vrij groot. Ook \'n andere demper?
 
Ziet er strak uit! Het is weer \'s wat anders. En zonder knipperlichten is idd mooier, maar of het verstandig is.... :X
 
ik heb er gewoon inbouw lampies ingeplaatst bij mij, gekocht bij een caravan bedrijf voor maar een paar pleurootjes.
beetje moeilijk te zien op de foto geloof ik.

verder wel mooi kontje, zal mij benieuwen als ie helemaal af is.

Bijlage: P1010013.JPG
 
ik heb er gewoon inbouw lampies ingeplaatst bij mij, gekocht bij een caravan bedrijf voor maar een paar pleurootjes.
beetje moeilijk te zien op de foto geloof ik.

verder wel mooi kontje, zal mij benieuwen als ie helemaal af is.

Is idd moeilijk te zien, zitten ze naast de kentekenplaat ?

Ik wil ook het liefst inbouw, vindt alleen geen geschikte plek

Heb je niet toevallig een duidelijker piccie ?
 
Mooi hoor!!! Heel mooi gedaan zelfs.

Moet ook nog iets aanpassen aan m\'n kont. Onderkant dicht maken en ronde gaten van de site pipes dicht want ik heb nu een normaal systeem.

Ronald kan je beschrijven hoe jij het aangapakt hebt ?
Dan ga ik waarschijnlijk ook hobbyen
 
Laat die knippers gewoon weg is mooier, en als je van richting verandert niet vergeten je hand uit te steken he! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan