Wat vinden we van een Derbi gp1 250

Nou waar bemoei jij je dan mee (geintje), en ja ik heb er al anderhalf jaar 1 en het is niet diegene die te koop staat in die dubieuse wijk in slotervaart A'dam.

De groeten van Ed, Ed.
 
ik heb hem nog niet gezien irl maar het ziet er wel een leuk ding uit!
heb je veel ruimte onder het zadel? (voor integraalhelm enzo?)
lijkt opde foto maar een klein kofferbakje
 
zeker geen integraal helm maar een jet helm gaat goed het is een beetje schipperen met de ruimte
 
zeker geen integraal helm maar een jet helm gaat goed het is een beetje schipperen met de ruimte


Tjonge tjonge ,vertel eens wat meer van dat ding man(geintje)moeten we alles uit je trekken (nog meer geintje )
nee hoor ed ,alle gekheid op een derbi.
Ik weet haast niks van derbi ,en altijd in voor wat meer kennis van zaken .
Ziet er wel wreed uit .k'heb een tijd geleden op een Yamaha 250 i gereden voor een dag of 3 en die maakte mij al helemaal gek,dan wordt je van dat ding van jouw helemaal bang /gewicht /wiel afstand/ PK verhouding......

Ed
 
Het is gewoon een piagio Quasar blok met 22,5 pk hij weegt 140 kilo en staat op 14 inch velgjes je kunt er redelijk stevig de bocht mee door, verder heb ik de kenteken plaat onder zijn kont gezet. en de kroonplaat afdekking en uitlaat hitte schild mat zwart gespoten en de stickers eraf.

Ed.
 
Op mobile.de staan er nog genoeg tekoop :)
Tis dat ik hem niet binnen kan stallen....
 
Zoran ,

Inderdaad .daar vond ik er al een stuk of 13 .niet dat ik er zonodig 1 in mijn garage wil hebben hoor ,maar vind ze wel mooi . :Y

Ed
:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan