Wat vond je van de beurs?

Welnee, zoals eerder gezegt 'wijsheid' ;)

Ahum... Moet zeggen dat de niet-BMW concurrentie leuke machines bouwt ;)

[me]Snarfman gaat komend jaarseizoen zeker een keertje proefrijden op een SV650S en een V-Strom 650...
[/me]

Leek het nou maar zo of was de beurs groter dan voorgaande jaren?

Klopt... Meer standhouders en ruimer van opzet. Vorig jaar waren vooral de boven-verdiepingen erg krap en druk.
 
Ahum... Moet zeggen dat de niet-BMW concurrentie leuke machines bouwt ;)

[me]Snarfman gaat komend jaarseizoen zeker een keertje proefrijden op een SV650S en een V-Strom 650...
[/me]
Zeker weten, heb oa weer staan kwijlen bij de Z1000 ;) en een mooie Buell gezien, voor ieder wat wils op de beurs.
 
die zelfde man zag ik ook rond huppelen,..

Ik vond bere gezellig maar helaas heb ik de motorfreaks stand en m-f-crew niet gezien.
Ik heb de stand ook niet gezien.
Maar ik kreeg een reclame blaadje in mijn handen gedrukt met de woorden: gratis motor............ magazine. Dacht dat ik een gratis motor kreeg.

Nadien zag ik pas dat het reclame over motorfreaks was en ik weet niet eens wie het gegeven heeft.
 
Ik heb de stand ook niet gezien.
Maar ik kreeg een reclame blaadje in mijn handen gedrukt met de woorden: gratis motor............ magazine. Dacht dat ik een gratis motor kreeg.

Nadien zag ik pas dat het reclame over motorfreaks was en ik weet niet eens wie het gegeven heeft.
Hal 9 pad b net achter de fazer, fjr, en YZF-R clubjes ;)
 
Rustig... 8-) Nu zaten er alleen wat vreet en drink zaken boven.

Ja, met in de ene iets van "muziek"... :X

Ze hebben daar een 200 kg wegende kroegtijger in een C&A pak gehesen in de hoop dat hij dan ineens kon zingen, maar meer als een aantal valse klanken, die de woordjes uit een verkracht Frans Bauer liedje moesten voorstellen, kwam er niet uit... :r

Was een goede reden om weer direct naar beneden te rennen en de hal weer in te gaan... B|
 
Wow !

Wat een enorme keus !. Zowel mijn vriendin als ik hebben een volledige outfit incl.helm aangeschaft. Wat mij wel opvalt is dat je verschrikkelijk goed moet opletten of je niet (veel) teveel betaald. Alles is een zogenaamde aanbieding, maar dat is niet altijd het geval.

Ik heb bijvoorbeeld bij Hein Gericke een Shoei Raid gekocht voor 150 euri, 2 stands verder ligt exact dezelfde helm voor 300 euri..........

Maarre, kan nu al niet wachten tot volgend jaar !.

Greetz, Ardbeg
 
En Spider op de achtergrond ! ( voor de kijkers links ;) )
En bedankt... ;)

BTW: Spider heeft haar oog laten vallen op een nieuwe fiets ;)

(Afbeelding)
Beetje wiebelig die dingen ;)

Het was gezellig! Ik heb vandaag niks gezien (morgen maar eens een rondje lopen!) en een hoop mensen gesproken: Bananeman, Duderuud, Mike, Capivara, Tafkaf, Viccie, Orpheus, Supergroover, Fuck het milieu, EarlyUC, Fietsertje, Kaasszje, Lara + aanhang, Ferrekau, Lady j, Floor, Kris&Kris, Arckira, Mini, Arian, Ibuzze, Ninjaodie + Anita, Ms Stuntie, Edraket, Bibi, SpeedyTweety, Remakil, Do, Nitromax + Cora, Joris, Sspookie en vast nog meer die ik vergeten ben...
 
doorkijkduuk:
69845

buus in melkpakkenblauw:
69842

veel indrukken, weinig afdrukken.
 
Het was voor mij ook het eerste bezoek op de motorbeurs en vond het een hele leuke dag. Heb ook de earmo oordoppen aan laten meten. Ze hadden zo'n 150 man per dag voor die oordoppen. Van het weekend zouden ze meer van die 'spuiters' op de stand hebben lopen om de drukte aan te kunnen. Ik heb er 70 euro voor betaald en hoop ze begin april toegestuurt te krijgen.

Veel mooie Ducati's en MV-Agusta's gezien.

Alleen dacht ik ook dat de mogelijkheid bestond dat je nieuwe demo-motoren kon testen op een klein parcour?
Voor de rest, zeker een aanrader. *D
 
Was zekers erg gezellig! Had niet verwacht dat ik zoveel mf-ers zou spreken. Wel handig zo een t-shirt met je naam erop weet gelijk iedereen wie je bent hahaha.

veder vond ik alleen jammer dat ik niet gevonden heb waar ik voor ging, ( leren dames evo jas) maar dat maken me nieuwe SIDI laarsen wel weer helemaal goed!
 
Was gezellig, niet te gek druk en 100% beter dan de RAI.....

Ik vond alleen het aanbod van de wat betere motorkleding erg mager. Het lijkt wel alsof ze bijna alleen nog 2e-rangs spul laten aanrukken voor de beurs....
 
[me]smitr heeft veel rondgekeken, en gezien, maar eh niet echt wat gekocht. Wel weer wat connecties opgedaan, enne ff gezellig langs motorfreaks geweest/bakkie koffie weze drinke (voor me pa).
[/me]

ojah, wel een moto73 actie genomen, 10 bladen voor 10euro. Mooi blad, veel tech specificaties, prjaktische tips en (motor)(accesoires)vergelijktesten.

Liep btw, met me MF-T-shirt aan. (Nog ff kletsverhaaltje met Spyke gehoude)
EDIT: enne me pa is nu gek geworde op de Duc St 2!!en ik op de monster 600 :X
 
:}
full


Heeft iemand het trouwens nog aangedurft om bij de stand van het CBR dat mini theorie examen te doen?
[me][Titan] had 14 van de 15 goed *D [/me]
 
Yep, die hebbik vandaag ook nog ff gesproken ;) , Spider ook, stond met de Fazer stand tegenover de VMaxClubstand waar ik naar op weg was voor de koffie :P :9 . Verder Ruud nog ff gesproken en natuurlijk lekker staan lullen bij diverse stands ( Frans de Weerdt Special Paint, Gert-Jan Brouwer van BR Customs etc ) altijd leuk. Alleen een van tevoren besteld doorzichtig waterpomp dekseltje voor de VMax besteld en een heeeeel klein T-shirtje met daarop een "bikertje" gekocht voor het pasgeboren zoontje van een maat van me.
Had afgesproken met Henkes en SpeedJunkie, maar die heb ik niet gezien, Henkes belde me toen we net weg waren van de beurs ( en ach, die zie ik volgende week Zondag tijdens de KauweKlauwerit wel weer ;) )

Ik vond het erg druk en warm, maar ook erg gezellig ( al denk ik dat je meer van de beurs ziet als je echt naar iets op zoek bent )

Heb nog wel ff "proefgezeten" op zo'n nieuwe BMW Rockster, vindt het een mooie fiets om te zien en zit ook prima, ga er wel een keertje een proefritje mee maken

zou het de leeftijd zijn......BMW........... :?

Ik was er ook op vrijdag maar ben jouw niet tegengekomen...
(maar h. raats z'n stand ben ik ook niet tegengekomen terwijl hij er wel stond :( )
 
Ik vond het minder dan vorig jaar, meer op elkaar gepropt, minder motoren.
Rai was beter om te doen qua drukte en motoren kijken, dit was beter als je een kleding/gereedschap e.d. koopje zoekt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan