Wat was jullie eerste motor?

jef2003

Rookie
25 jul 2003
27
0
Tienen
Volgens velen van jullie moet men beginnen met een lichte motor van ongeveer 40-50pk (of zelfs 60pk).Maar ik zou nu eens willen weten wie echt met zo'n motor begonnen is?

Dus iedereen, schrijf hieronder welke je eerste motor was.(brommertjes tellen niet mee)

Voor mijzelf: Suzuki GS500E 25KW (500cc 34pk naked bike)

Probeer er telkens bij te zetten wat voor soort moto het is want ik ken niet alle modelen uit mijn hoofd.

Bedankt iedereen
 
Laatst bewerkt:
ik was net 17 toen ik mijn eerste motor kocht en dat was een Yamaha RD200 maar dat was in 1976 , dus dat is al een tijdeje geleden en het was nog lekker rustig op straat en je kon nog rond rijden zonder rijbewijs :P
 
Foto's erbij jongens

RD 250

Dat was 24 jaar geleden.Ik ben hem nu aan het restaureren

Plaatje van toen en een plaatje van heden.

Hij moet weer in de origineelstaat terugkomen

003-10.jpg



226-06.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik was net 17 toen ik mijn eerste motor kocht en dat was een Yamaha RD200 maar dat was in 1976 , dus dat is al een tijdeje geleden en het was nog lekker rustig op straat en je kon nog rond rijden zonder rijbewijs :P


:} Ik heb toen een paar jaar zonder rijbewijs rondgeknoert, echt nooit een bekeuring gehad.


ééntje 8-)
 
ik heb een Honda Deauville 650cc, kleine broertje van de Pan European, leuk tourfietsje voor te beginnen. Volgend jaar een FJR 8-)
 
dat was een HONDA VT500E, een amerikaans modelletje van de ascott ('kzie ze nog wel eens als les-fietsje rondhobbelen) Het aantal pk's weet ik niet 'tzal in ieder geval niet schrikbarend hoog geweest zijn. Heb wel foto's maar nog geen scanner. (kweethet loop achter) *D
 
Voor mij was dat een Honda shadow vt700c canadees Bj 1985 daar heb ik een kleine 30.000 mee gereden. Gekocht in 1995 en weer doorverkocht aan een collaga die er nog steeds met veel plezier erop rijdt.
De AT die ik nu heb is mijn 2e motor en waar ik inmiddels al weer 5 jaar op rij.

Gewijzigd (plaatje "look a like" toegevoegd)

31838
 
Laatst bewerkt:
Mijn eerste motor was een Honda CB 750 F2 uit 1978 (model strijkplank), waarvan de halve demper er door de vorige eigenaar uit was gesloopt. Ze konden me echt 5 straten verder aan horen komen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan